Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 16:21:47
Iedereen is hierin fout geweest. Zowel onze club waarvan ik heb begrepen dat die het nieuws als eerste naar buiten heeft gebracht, als Lodeweges (die prima had kunnen wachten met de contractonderhandelingen totdat wij veilig waren), als Heerenveen (die ik hierin het minst kwalijk neem). Die zijn zsm op zoek naar een nieuwe (goed presterende) trainer.

Vwb de positieverbetering; als Lodeweges idd 2x zoveel kan verdienen... ik had hetzelfde gedaan (niet als ik trainer was geweest van Cambuur, maar bv van bedrijf A naar bedrijf B)

Het was voor iedereen te billijken geweest als ditzelfde verhaal NA de competitie naar buiten was gebracht (emoties even tijdelijk aan de kant gezet)

Onze club fout geweest? Ze hadden zeker paar weken moeten liegen voor de camera, natuurlijk niet. Meteen duidelijkheid en vertellen, zij sturen hem niet naar huhu, dat doet hij zelf en huhu. Hier kan je de club niks kwalijk nemen.

Je voorbeeld tov positieverbetering is zo slecht dat je hem zelf al ontkracht in dezelfde zin  _O_

Ook na dit seizoen zou het niet goed voelen, maar het was wel zo netjes en chique geweest als hij dan pas was gaan praten, dat had huhu en hij ook nog ruim op tijd duidelijkheid gehad.

Wat een loser die LodeWEGes. :rodekaart

Daddy T.

Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 16:31:38
Lodeweges zal wel schrikken van de reacties.

Had ie zijn bril maar op moeten houden tijdens de (trainingen vooraf aan de) derby's!
Complimenten voor KVC en CC voor snelle statements... :thumbsup
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

thankyou

Godver de godverdomme wat een tering debiele actie wat een vieze nsb'er
dit doe je niet en kan niet, Henk de jong het seizoen laten afsluiten en net zo'n top einde maken als vorig seizoen.
ps; Ik weet precies waar onze overloper Dwight Lodeweges in zn flatje woont  :devil
Cambuur, Beer & Loyal Mates

michello

Juist nu in het belang van de club moet Dwight op Non-actief.
Juist nu we nig moeten knokken zorgt dit voor onrust.
Spelers hebben er niets aan dat trainingen worden verstoord.

Punten pakken zijn cruciaal! Net als rust bij de club.
Op Non-Actief en snel!!!

theben

Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 16:30:49
nou nou nou....ken oek wel een tandje minder, niet? Wat zou je zelf doen als je 2 of 3 keer zoveel kunt verdienen met hetzelfde werk.
:y :y

Gaat om het feit van dat hij al weken er omheen draait , uitstel vraagt en dan in deze fase daar heen gaat.
dat hij hij gaat ...boeie fuck hem hij is een passant :zweep :zweep 8P 8P :_spank :_spank

Treb

Citaat van: thankyou op maart 31, 2014, 16:33:55
dit doe je niet en kan niet, Henk de jong het seizoen laten afsluiten en net zo'n top einde maken als vorig seizoen.
ps; Ik weet precies waar onze overloper Dwight Lodeweges in zn flatje woont  :devil

Ik denk in z'n huiskamer. In z'n slaapkamer zal hij wel slapen.

wiekie1969

nou nou nou....ken oek wel een tandje minder, niet? Wat zou je zelf doen als je 2 of 3 keer zoveel kunt verdienen met hetzelfde werk.

Domme reactie van je jongen, je weet gvd hoe gevoelig het in Leeuwarden ligt is om van cambuur naar die fiene boevenclub te gaan, dat doe je NIET!!!!!!!!!!!!

Sportieve vooruitgang is het zeker niet voor hem, maar geld stinkt niet kennelijk.....

brambo3004

Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 16:34:59

Domme reactie van je jongen, je weet gvd hoe gevoelig het in Leeuwarden ligt is om van cambuur naar die fiene boevenclub te gaan, dat doe je NIET!!!!!!!!!!!!

Sportieve vooruitgang is het zeker niet voor hem, maar geld stinkt niet kennelijk.....

Je zou toch denken dat hij zn zakken genoeg had gevuld in de woestijn. Maar hij vreet binnenkort het laatste restje boerengeld op.

scclwd

Citaat van: theben op maart 31, 2014, 16:34:10
:y :y

Gaat om het feit van dat hij al weken er omheen draait , uitstel vraagt en dan in deze fase daar heen gaat.
dat hij hij gaat ...boeie fuck hem hij is een passant :zweep :zweep 8P 8P :_spank :_spank

Precies. Ik vraag me af waarom hij eerst zei uitstel te willen tot 1 juni voor zijn beslissing. Ook allemaal voor de vorm.

S(CC)upporter

Een bericht later spreek je dit al tegen, in ALLE gevallen behalve in dit geval.  Hij had heus ergens op de wereld ook z'n geld of meer geld kunnen verdienen, ook voor Cambuur. Dus voorbeeld verworpen. :zweep

skaaver

In eerste instantie vond ik het onbegrijpelijk. Nu ik wat aan het idee wen zie ik alleen maar positieve ontwikkelingen voor de lange termijn;
-dkv koopt kat in de zak
-pratende pop van het moderne voetbal kunnen we niets mee, het bied ruimte om een verstandige cambuur man aan te stellen (of gewoon vervangen door Henk de Jong, bespaard ook nog loonkosten.)

En voor nu; alles op alles zetten om ons te handhaven!!! Timing is kut, maar is niet anders...

Yellow Army

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:18:28
Dokkumer denk je nou echt dat er zo'n poeha zou worden gemaakt als hij naar pak em beet AZ zou gaan en dat nu bekend zou maken.  :|

Dat Heerenveen achterbaks is oke, maar ik heb nou niet echt het idee dat de gemiddelde reactie hier gaan meehelpen in deze belangrijke fase van de competitie. Laten we daar ook even over nadenken in plaats van alleen maar af te geven want dat is wel lekker makkelijk en behoorlijk ongenuanceerd. Maar dat zal wel niet gebeuren en ik zal wel opmerkingen krijgen dat ik beter ook naar DKV kan gaan  :devil

Elke lamlul kan voorspellen dat wanneer je met dít nieuws op dít moment naar buiten treedt, je dit soort reacties kan verwachten. Wij Cambuursupporters staan nu eenmaal niet bekend om onze rationele manier van denken en handelen. Imo is dus tijdstip van bekendmaking volkomen misplaatst. Het had natuurlijk veel beter geweest om dit na het evalutiemoment danwel het moment van handhaving bekend te maken. DL had dan alsnog een lading stront over zich heen gekregen, maar dan had dit geen nadelige effecten gehad op de sportieve prestaties.
Area 58

Misery

Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 16:31:38
Lodeweges zal wel schrikken van de reacties.

Denk het niet,want deze reacties had hij wel ingecalculeerd
Biertje?

Dokkumer

Citaat van: thankyou op maart 31, 2014, 16:33:55
Bel het management van Renee de Haan maar even of ze vannacht nog een half uurtje over heeft. Kan ze daar mooi optreden :devil

drg

Citaat van: skaaver op maart 31, 2014, 16:41:33
In eerste instantie vond ik het onbegrijpelijk. Nu ik wat aan het idee wen zie ik alleen maar positieve ontwikkelingen voor de lange termijn;
-dkv koopt kat in de zak
-pratende pop van het moderne voetbal kunnen we niets mee, het bied ruimte om een verstandige cambuur man aan te stellen (of gewoon vervangen door Henk de Jong, bespaard ook nog loonkosten.)

En voor nu; alles op alles zetten om ons te handhaven!!! Timing is kut, maar is niet anders...

gaat er ook nog eens om wat de gevolgen zijn, wie gaan die mestbeffers allemaal meesnoepen van ons elftal en staf?