Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
62 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

RotterdamLeeuwarden

Tja, het KAN wel, een 1 april grap.
Gebeurd wel vaker in de maatschappij dat 1 aprilgrappen op 31 maart tot stand komen.
En dan op 1 april zeggen: GRAPJE.
Of je het dan niet of wel leuk vind, tja.....................................
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Misery

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 31, 2014, 17:51:17
Gebeurd wel vaker in de maatschappij dat 1 aprilgrappen op 31 maart tot stand komen.
Buiten het feit of iemand het leuk vind of niet,zou ik het een hele slechte grap vinden.
Biertje?

Dokkumer

Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 17:55:40
Buiten het feit of iemand het leuk vind of niet,zou ik het een hele slechte grap vinden.
Mocht het een grap zijn dan is die wel geslaagd.
Of deze grap gepast is? Neen! Tenminste, ik vind van niet.

Cor

Tuurlijk geen grap. Jammer maar helaas, DL valt reuze door de mand. Ik heb veel respect voor de man gehad, hij heeft dit in 1 keer verspeeld, wat een asshole

punkman

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 31, 2014, 17:51:17
Ach, als het een 1 april grap zou zijn dan kan ik daar ook wel weer om lachen (Over een jaar ofzo...)

dwight lodeweges

Zijn jullie een beetje blij voor me? Heerenveen, prima club toch voor me?

dit is mien club

Citaat van: dwight lodeweges op maart 31, 2014, 18:02:23

Gelijk een ban op dit account dokkum
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Opgeruimd staat netjes.
U bent de verraderlijkste schakel. Tot NOOIT!

:D

Misery

Kansloos dit  :(
Biertje?

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

theben

De opvolger van Van Basten heeft de club lang nagedacht en is men heel zorgvuldig geweest, benadrukt Vonk maandag. "Uiteindelijk kwamen we bij Dwight uit en hij wilde graag naar ons toe komen. Vandaar dat de keuze op hem gevallen is. We hebben Dwight meerdere keren gesproken. Niet alleen ik, maar ook andere mensen van het bestuur. Uiteindelijk was iedereen ervan overtuigd dat hij de juiste man is.

Hij is al maanden met akrum zuid aan het praten , dus heeft onze club aan het lijntje gehouden :("

whimpy

Ik vind het helemaal geen probleem dat Lodeweges weg gaat. Hopelijk worden de betere spelers behouden, met hier en daar een versterking, en komt Henk de Jong voor de groep.

Het geeft ook aan dat even verderop het denken op korte termijn nog altijd de boventoon voert. Riemer, net als Nol bij Roda, weer uit de mottenballen; een hang naar het verleden met een zweem naar toen alles nog goed was. Dat past ook wel bij theaterpubliek. Wat nieuwe spelers en een nieuw gezicht voor de groep. De oude ingrediënten! 

Kom op SCC laat je niet gek maken. Vooral doorgaan met huidige beleid; in de J-league en bij de Top3 loopt zoveel talent rond dat graag in de eredivisie wil ballen. De trainer is passant, maar wij zijn en blijven er altijd ( ook als het minder gaat 5000 ). Ik heb de laatste dertig jaar niet meer zo genoten en plezier gehad tijdens thuiswedstrijden. Dat stadion aanpassen/of nieuwbouw is zo belangrijk. Houd den reus wakker!!

Mocht SCC er met Henkie niet uitkomen........Ik denk dat het misschien verdomde gevoelig ligt, maar als 1FCN eruit dondert dan komt er een hele goeie trainer vrij.