Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 86
  • Total: 87
  • fred
86 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Galdiano op maart 31, 2014, 18:43:37
Als ik Maarten was zou ik per direct opstappen bij de KVC, daar wil je toch niet meer bijhoren!
als Cambuur supporter zou je dit niet moeten willen

wiekie1969

Wat een mafkees die Kees Elzinga van de Kvc. "Je moet  die tweet een beetje nuanceren".

Niet te filmen juh die vent ;( ;( ;(.

brambo3004

De KvC heeft veel krediet bij mij en ik zeg dan ook niet zomaar mn lidmaatschap op, maar ik vind het ondertussen wel duidelijk dat dhr. Elzinga niet geschikt is voor deze functie.

wiekie1969

Citaat van: oldehove op maart 31, 2014, 18:35:30
Had ook wel verwacht dat die wegging, Heeft nooit ergens lang gezeten!

Dat zuurtje van de Kvc??? :_schater

michello

Ideale voorbereiding morgen.... Veel heethoofden langs het veld...
Wat een rust bewaar je dan...

:zucht 

Yellow Army

Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 18:55:19
Ik zal mijn avatar erop afsturen  :y

Nee liever die van viper. Dat zal hem pas leren.
Area 58

DayDreamer

Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 18:35:24
Wat een zuurtje die voorzitter van KVC!!

Inderdaad, had wel iets anders verwacht, en dan die vuile dkv-er naast hem, met dat vieze kutfries  :R l8l

oldehove

ut komt su as het komt

Westerpark

Citaat van: klompke op maart 31, 2014, 18:47:28
In deze zo ongelooflijk belangrijke fase van de competitie komt het voor de Kern van Cambuur als een zeer ongewenste verrassing dat nu in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt.
Door het vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV lijkt er een onwerkbare situatie te zijn ontstaan rond de heer Lodeweges, getuige ook de niet malse reacties op de diverse social media.
Lodeweges heeft samen met zijn technische staf onze club mooi verzorgd en herkenbaar aanvallend voetbal gebracht dit seizoen. Cambuur zal juist nu nog alles moeten geven in deze fase van de competitie, nog 5 duels te gaan ondermeer tegen directe concurrenten in de strijd tegen degradatie, immers Eredivisie willen we toch allemaal?
Ook de Kern van Cambuur gaat vol voor het zo belangrijke Eredivisieschap, zeker ook met het oog op de toekomstplannen van de club een zeer belangrijk gegeven.
Hoe dan ook is niemand blij met de onnodig ontstane en ongewenste onrust. Wellicht dat het vervroegd (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer de beste tussenoplossing biedt?
We wensen SC Cambuur veel wijsheid toe in deze cruciale fase. We spreken uiteraard de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal.
SCS Kern van Cambuur

nu is dit de tekst
deze staat op de kvc side

Een onwerkbare situatie, dus zal er alles gegeven moeten worden?
Wat een lulkoek van de KvC. :zucht

Drumfather SCC

In gesprek met de Leeuwarder Courant gaf de trainer aan de afgelopen week wel dertig keer om duidelijkheid over zijn toekomst vroeg bij de directie. 

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/243463/Lodeweges_vraagt_wel_dertig_keer_naar_toekomst_bij_Cambuur?fb_action_ids=737669449597913&fb_action_types=og.recommends#ixzz2xYqOHkE1

Tuurlijk juh  l8l
Je loopt al tijden bij DKV te leuren..

scc-aaron

Irritante vent bij omrop abe met zijn Tering bakkes. Lodeweges oprotten, wegwezen we willen je niet. Ben razend

Tukker

Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 18:59:20
Wat een mafkees die Kees Elzinga van de Kvc. "Je moet  die tweet een beetje nuanceren".

Niet te filmen juh die vent ;( ;( ;(.
Waarschijnlijk is hij aardig op de vingers getikt door iemand en heeft daarom zijn verklaring ingetrokken.

Maar wat een fuckzooi zo voorafgaand aan deze belangrijke drukke week.
Ik heb nog geen tijd gehad om alle posts te lezen maar is er al bekend hoe dit bericht net op dit cruciale moment in de competitie naar buiten is gekomen? Of is dit gewoon een smerige dkv aktie?

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

wiekie1969

Keesje Elzinga lalalalala, zing ik Keesje Elzinga lalalalalala

:0= MAFKEES

wiekie1969

Citaat van: Tukker op maart 31, 2014, 19:14:02
Waarschijnlijk is hij aardig op de vingers getikt door iemand en heeft daarom zijn verklaring ingetrokken.

Maar wat een fuckzooi zo voorafgaand aan deze belangrijke drukke week.
Ik heb nog geen tijd gehad om alle posts te lezen maar is er al bekend hoe dit bericht net op dit cruciale moment in de competitie naar buiten is gekomen? Of is dit gewoon een smerige dkv aktie?

Volgens Ype Smid hebben ze het na onderling overleg met huhu vandaag naar buiten gebracht.