Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 21:56:36
Nou? Wat zei ik je? 10 minuten lullen over een of ander wijf van Vitesse, dit soort dingen doen ze af in 10 seconden. Niveau Story en Privé. Kut programma.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Het lijkt ons forum wel :_schater

Len Cantello

Citaat van: zeewolde op maart 31, 2014, 22:11:15
Het lijkt ons forum wel :_schater
Zouden ze willen!

Hoe zou onze Judas zich voelen als dkv m er volgend seizoen voor de kerst uitflikkert?

En nu stop ik er mee. Op naar woensdag! WIJ WINNEN!!!

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

vialli

VUILNISMAN KAN DEZE RESPECTLOZE ZAKKENVULLER OOK MEE :R  :R :R :R

sunderland

Citaat van: Cor op maart 31, 2014, 19:58:07
Altijd groter dan de trainer. Maar wat een judas is dit. Ik weet dat we alleen maar sterker worden, dkv weet dit ook. Ze proberen ons te ontmantelen, zien de club groeien en doen er alles aan om dit voorkomen. Ik heb nieuws voor ze:  :0= TE LAAT
ja dat gevoel heb ik ook .Nu nog spelers halen is de bedoeling

legeips

Citaat van: Len Cantello op maart 31, 2014, 21:56:36
Nou? Wat zei ik je? 10 minuten lullen over een of ander wijf van Vitesse, dit soort dingen doen ze af in 10 seconden. Niveau Story en Privé. Kut programma.

Must even op nld 2 kieken... Op "nieuws uur" besteden ze een paar minuten meer aandacht over de onrust in Leeuwarden.. En dat voor een actualiteiten programma, voor de meer ontwikkelde Nederlander..

We worden op niveau geschat, gelukkig lezen ze ons forum niet... :_schater

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op maart 31, 2014, 21:53:56
Onze onderbuikgevoelens zijn flauwekul zegt derksen
wat kan ons dat nu boeien?

carlo de leeuw

Spelers en ts zitten denk ik niet te wachten op al die haat tegen de trainer die ze hoog hebben zitten.
Je moet spelers niet onnodig hun goede gevoel bij/voor cambuur op de proef stellen.
Je kan vanaf nu maar beter dwight L. gewoon negeren en over tot de orde van de dag.
Zou beetje zonde zijn om mooiste seizoen ooit te verknoeien met oproer in de tent en alle gevolgen van dien.
Heeft dkv ons ook nog 2 keer te pakken zeker?

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op maart 31, 2014, 22:34:01
Spelers en ts zitten denk ik niet te wachten op al die haat tegen de trainer die ze hoog hebben zitten.
Je moet spelers niet onnodig hun goede gevoel bij/voor cambuur op de proef stellen.
Je kan vanaf nu maar beter dwight L. gewoon negeren en over tot de orde van de dag.
Zou beetje zonde zijn om mooiste seizoen ooit te verknoeien met oproer in de tent en alle gevolgen van dien.
dit gaat verder dan de eindstand in de comp op dit moment hier op online

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: carlo de leeuw op maart 31, 2014, 22:34:01

Hier ben ik het wel mee eens ! Toch de rust bewaren hier want handhaving is nog steeds niet zeker !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: sunderland op maart 31, 2014, 22:40:17
dit gaat verder dan de eindstand in de comp op dit moment hier op online
Helaas willen sommigen dat niet zien. En geen blabla over "nuance" van wannabe Kezen aub

Volop achter de selectie en de rest van de TS staan en dan handhaven we freewheelend!! |:)

S(CC)upporter

Natuurlijk is handhaving nog belangrijker en aanmoedigen zullen we het team zeker woensdag |:) maar het liefst wel zonder LodeWEGes op de bank  l0l

HJ.Wijma

Wat lodeweges heeft gedaan is onvergevelijk, maar we moet niet vergeten dat hij zich dit jaar vol heeft ingezet voor cambuur.
Hij heeft zn best gedaan en ons samen met de ts in de eredivisie gehouden (wrs).

nikjeuh

Cambuur is méér dan alleen DL.... Woensdag vol achter de ploeg en 3 punten metnimme!!! |:)

drg

Citaat van: nikjeuh op maart 31, 2014, 22:51:55
Cambuur is méér dan alleen DL.... Woensdag vol achter de ploeg en 3 punten metnimme!!! |:)

Precies, en dat zal die vers-dkver ook wel weten, dus ik hoop dat ie met z'n klauwen van onze selectie afblijft komende zomer.

brambo3004

Haha en dan denk je dat je alles gezien hebt l8l