Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: JARRETANK1978 op maart 31, 2014, 23:02:54
Hokker gefoel oerheerst hjir no dan? Jimme matte wol snappe dot de bêste keardel no ek wol ris in stap omheech meitsje wol. Jimme hawwe der altyd al njonken sitten: Hy hat ommers it fak leard fan Foppe de Haan by it Hearrenfean. Ek Henk de Jong hat in ferline by SCH. Mar nee, de omkearde rûte bewandelje kin abslút net. Steltsje hypocrieten.

forumregels niet doorgelezen zeker  :P ....Deze rommel eerst even door een vertaalmachine drukken aub  :devil
In Henk en Sandor we trust

dizzhead

Scc01

Slechte timing.... Verder had ik al verwacht dat hij weg ging die vent blijft nergens lang hangen. Hopelijk valt ie best door de mand daar. Verder wel erg slecht dat hij niets van zich laat horen. Nu maar snel negeren die vent en hopen dat we handhaven.

Dokkumer

Voor je afscheid... De keuze is  kut, het moment nog kutter. En vaarwel maar weer

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

scc-aaron

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

SCC-J

Citaat van: scc-aaron op maart 31, 2014, 23:19:36

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
lijkt er niet eens op wel?!

el haj

Laten we het maar positief bekijken. Voor mij zit dat in de kleine dingetjes. Ik begon zo langzamerhand helemaal gek te worden van die ongelofelijke taalfouten in z'n interviews. Nou weet ik dat 't een Canadees is maar die vent woont al jaren in Nederland. Nog veel erger vind ik die ongelofelijke open deuren en clichés waarmee Dwight zo royaal strooit. De tering zeg. Sommigen roem(d)en hem omdat hij zo rustig blijft maar hij zégt dan ook helemaal niks. Gebakken lucht.

Anderzijds kwam Dwight hier in een gespreid bed terecht. Iets verderop is dat niet het geval. Zoals anderen opmerkten is zijn CV niet indrukwekkend, hier zijn ideale omstandigheden maar ik ga er vanuit dat komend seizoen zal uitwijzen dat Dwight de echte kwaliteiten ontbreekt met alle mooie gevolgen van dien.

Voor de mensen die bang zijn dat we spelers kwijtraken; alle belangrijke spelers staan volgend jaar onder contract. Dkv mag ze niet benaderen voordat ze er met Cambuur uit zijn en ik heb er alle vertrouwen in dat áls er een speler die kant op gaat, Gerald méér dan het onderste uit de kan haalt.

Clint

Hoe laat komt dat persbericht vanuit de BVO dat het een 1 april grap is?

gewoon een fan

Een echte KUT nacht gehad door dit gedonder allemaal, Dwight besef jij je wel wat jij allemaal aanricht?

John Hiatt

Dwight was een passant, vervangbaar.

poelie-lwd

Elk nadeel heb zijn voordeel. Met de aanvallende spelopvatting van Henk gaan we wederom stappen maken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: clint op april 01, 2014, 07:07:14
Hoe laat komt dat persbericht vanuit de BVO dat het een 1 april grap is?
Daar hoop ik nog steeds op ;)

poelie-lwd

Overigens wil ik bij voorbaat mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn column in het Hertsje die nog bij de leden op de mat moet vallen  :_schater :_schater :_schater

:0= wir haben es nicht gewusst  :_spank
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: Scc01 op maart 31, 2014, 23:06:17
Slechte timing.... Verder had ik al verwacht dat hij weg ging die vent blijft nergens lang hangen. Hopelijk valt ie best door de mand daar. Verder wel erg slecht dat hij niets van zich laat horen. Nu maar snel negeren die vent en hopen dat we handhaven.

Goede conclusie, voor de rest heeft hij echt geen wereld prestatie s geleverd. Denk dat tegen van basten ook meer werd opgekeken, dus ik vraag me af of het voor dkv een verbetering is. Maar het blijft een NSBer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Dus u trekt ook de keutel weer terug waarde orakel