Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
57 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: IsmailvanEssen op april 01, 2014, 11:18:55
Tuurlijk niet.. dat is toch ook geen vergelijking? Sorry hoor maar ik hoop dat onze club groeit.. laten we hopen dat de supporters ook meegroeien..

We moeten toch ervoor zorgen dat er rust in ons team blijft? we zijn nog niet zeker en we moeten dus wedstrijden winnen.. en wat is het ergste wat er kan gebeuren in team? onrust... Dus alsjeblieft stop met zeiken en grow up.. leef met wat er gebeurd is.. het is triest.. het is klote.. maar we moeten door..
Die onrust is door "meneer" L zelf gecreëerd. Hij heeft besloten nu al de overstap naar verderop te gaan maken. Het is mij écht niet alleen omdat hij daar naartoe vertrekt, maar ook omdat hij in de meest cruciale fase van het seizoen al bekend maakt dát hij deze stap zet. In dit geval is 1+1 geen 3 zoals managers zeggen, maar zelfs 5.

Dat hij na dit seizoen zou vertrekken was eigenlijk al een zekerheidje, daar heb ik an sich geen problemen mee. Zelfs niet als hij gisteren had aangegeven na dit seizoen bij ons te vertrekken.

runner 1

Onbegrijpelijk al deze reacties op het vertrek van onze trainer,als je niet begrijpt hoe het werkt in de voetballerij dan ben je erg
kortzichtig gebruik je gezonde verstand hij heeft ook heel veel goeds gedaan met Cambuur .
Nogmaals het moment van bekendmaking is  erg ongelukkig ,nu de neuzen weer de goede kant op en laat hem het seizoen  gewoon afmaken.Waarvan akt..

dit is mien club

is vrij rust bij de training aldus Henk
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Misschien moeten we hier het topic Dwight lodeweges verwijderen .Net doen alsof hij niet meer bestaat .!!!

S(CC)upporter

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 11:19:26
En als hij afscheid neemt blijft iedereen op de tribune staan bij SC Cambuur.. klappen met zen allen in de handen...!! en op dit forum is iedereen boos laat dan ook eens wat zien..
Lege tribunes..?! (gebeurt toch niet)!!
Ik denk niet dat het verkeerd is als Lodeweges weg gaat indd naar DKV snap de verbijstering en frustratie van mensen.. ik denk dat we er alleen maar beter op worden die v/d beld weet wel weer raad om een goede trainer te vinden of een goede assistent.. het komt wel goed met SC Cambuur.!!
Of het met DKV goed komt?! nu lachen ze.... volgend jaar misschien niet.!!

Laten we met zen allen ook rieel zijn als wij een baan konden krijgen waar meer mee verdient kon worden deden we het ook.. iedereen wil het beste zo veel mogelijk verdienen.. zoals v/d belt zegt een trainer is een passant het is jammer op de manier waarop.. het is niet anders.!!!  laten wij de ploeg steunen die hebben ons nodig de laatste wedstrijden.!!

Dat is dus niet waar. Als je bij de PVV werkt en je kan bij de PVDA meer verdienen dan doe je dat ook niet (omdat dat gewoon niet kan/gaat/mag). Dit is dan nog een extremer geval omdat Lodeweges het ook al even 5 wedstrijden voor het einde van het seizoen doet.

Als hij had gewacht tot na de laatste wedstrijd, had iedereen het een worst kunnen zijn waar die man heengaat.

SCC-J

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 11:19:26
En als hij afscheid neemt blijft iedereen op de tribune staan bij SC Cambuur.. klappen met zen allen in de handen...!! en op dit forum is iedereen boos laat dan ook eens wat zien..
Lege tribunes..?! (gebeurt toch niet)!!
Ik denk niet dat het verkeerd is als Lodeweges weg gaat indd naar DKV snap de verbijstering en frustratie van mensen.. ik denk dat we er alleen maar beter op worden die v/d beld weet wel weer raad om een goede trainer te vinden of een goede assistent.. het komt wel goed met SC Cambuur.!!
Of het met DKV goed komt?! nu lachen ze.... volgend jaar misschien niet.!!

Laten we met zen allen ook rieel zijn als wij een baan konden krijgen waar meer mee verdient kon worden deden we het ook.. iedereen wil het beste zo veel mogelijk verdienen.. zoals v/d belt zegt een trainer is een passant het is jammer op de manier waarop.. het is niet anders.!!!  laten wij de ploeg steunen die hebben ons nodig de laatste wedstrijden.!!
mijn god stop met schrijven en ik denk ook met praten.

El Ma-kri-niii

Morgen uit 500 kelen Henk de Jong toezingen!

Lwdscc

''Hoofdingang wordt bestormd!!

Bakker90

Stoer.!! (zetten de club weer mooi voor lul) hebben jullie niks beters te doen.!!  SCC-J.. laat maar ik ga er niet op in.!!

Bernardo

Citaat van: Lwdscc op april 01, 2014, 11:37:54

Tsja, of dit nou verstandig is..

scc-aaron

South Park heeft gelijk. Roodharige hebben geen ziel. Wellicht een suggestie voor een spandoek.

https://www.youtube.com/watch?v=YT_mXJ2Fx7I

dit is mien club

Dwight kan beter vertrekken
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC-J

Crone zijn huis werd ook belegerd.... Dat viel ook allemaal wel wat mee zou me niets verbazen als het weer wordt overdreven.

Bakker90 dank!

IsmailvanEssen

Citaat van: Lwdscc op april 01, 2014, 11:37:54

Serieus?? Wat triest zeg.. we zetten ons weer voor lul.. Blijkbaar hebben mensen geen verstand van de voetbal wereld..
Als ze nou op een ludieke manier het deden ok... maar bestromen van de hoofdingang? te triest voor woorden.. dit werkt alleen maar averechts en zal effect hebben op de prestaties van ons team..

Ik heb ook emoties.. maar omdat ik van de club hou en niet van DL.. hou ik ze onder controle.. hoe moeilijk dat ook is..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

scclwd

Stommelingen. Dit werkt averechts op de spelers.