Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Bakker90

Schaam me voor deze mensen.!(supporters)

drg

Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 12:21:44
Ok en dan?

Dus je zou het verder prima vinden om ook volgend seizoen weer als crimineel behandeld te worden als je een uitwedstrijd of laat staan een potje Ajax thuis zou willen bezoeken.

Viper

Fans bestormen stadion Cambuur

Er heerst onrust bij eredivisieclub Cambuur Leeuwarden. Een groep van tweehonderd supporters wilde het trainingsveld op en scandeerde termen als "NSB'er" en "verrader" richting trainer Dwight Lodeweges.

Een kleiner groepje van dertig fans drong zelfs het stadion binnen via de hoofdingang. De coach vluchtte uit veiligheidsoverwegingen naar binnen.

Lodeweges maakte maandag bekend dat hij de overstap maakt naar de Friese concurrent sc Heerenveen.

Hek geforceerd
Er was dinsdagochtend een besloten training in het stadion van Cambuur. Om 11.30 uur verzamelden veel Cambuur-fans zich rondom het complex van de club, omdat de club had gecommuniceerd dat er ook nog een open training zou volgen.

Nadat een eerste hek werd geforceerd, kwam de groep bij een tweede gesloten hek. Daar kon men niet verder, waarop er leuzen werden gescandeerd richting Lodeweges.

Het groepje dat het stadion binnendrong bestormde de tribune. Pas nadat assistent Henk de Jonge de groep toesprak, keerde de rust enigszins terug.

http://nos.nl/artikel/630560-fans-bestormen-stadion-cambuur.html

pvanbuijtene

Citaat van: drg op april 01, 2014, 12:23:56
Dus je zou het verder prima vinden om ook volgend seizoen weer als crimineel behandeld te worden als je een uitwedstrijd of laat staan een potje Ajax thuis zou willen bezoeken.

Dat zou sowieso gebeuren.... tot woensdag en dan gaat t weer over de feyenoordsupporters die in almelo gwrrie schoppen...
Ze vindeb altijd een reden om de normalisatie maar uit te stellen...

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Stel je aan juh. Media overdrijft schromelijk

Bascambuur

Vergeet niet aan wie wij deze overdreven berichtgeving vooral te danken hebben. Dwight die niet het fatsoen had om na het seizoen te gaan praten met dkv.  l8l

zeewolde

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36

Jij was erbij en weet precies wat er gebeurd is? Ik zou zeggen lees ook eens bericht op OF. Daar staat dat het heel druk is/was en beveiliging aanwezig. Normaal houden zij ook van sensatie en melden niks.

Ik zou zeggen stel je niet zo aan en anders vraag je DL of hij een sk kan regelen voor je bij zijn nieuwe club.

pvanbuijtene

Maar toch... voor de wedstrijd morgen dwight eeb dikke lul vinden en dat roepen oke.. tujdens de pot weer vol achter hetcteam.. laat het niet gebeuren dat dit gedoe er voor zorgt dat we het nog verpesten ook..

zeewolde

Ik mis nu wel de reacties van De Raaf en Richard. 8)

Bakker90

@Zeewolde He.. aan je naam te lezen rij jij er altijd langs of rij je om.. ?!

http://www.omropfryslan.nl/nijs/soad-drokte-cambuurstadion

zeewolde

:_schater

Telegraaf maakt de sensatie weer groter. Volgens OF zo'n 100 man, zij weten het direct te verdubbelen.

CiteerLodeweges op de vlucht voor fans
Van onze Telesportredactie

Dwight Lodeweges is dinsdagochtend tijdens de besloten training van SC Cambuur op de vlucht geslagen. Woedende fans bestormden namelijk het stadion uit onvrede over het aanstaande vertrek van de trainer naar rivaal sc Heerenveen.

Zo'n 200 supporters verzamelden zich voor het stadion van eredivisionist SC Cambuur. Een groepje van 30 wist uiteindelijk binnen te dringen en scandeerden vanaf de tribunes volgens de NOS 'verrader' en 'NSB'er'.

De andere ontevreden supporters kwamen - nadat ze één hek hadden geforceerd - niet het stadion binnen. Het tweede hek bleef gesloten.

"Dit is hoogverraad voor de supporters, een crime passionel'', doelde sc Cambuur-directeur Gerald van den Belt vanochtend in Telesport op het vertrek van Lodeweges. "Iedereen hield een beetje van Dwight. Iemand die je zo waardeert, doet je nu zoiets aan. Dat is wat de supporters zo frustreert.''

SCC-J

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:33:16
He.. aan je naam te lezen rij jij er altijd langs of rij je om.. ?!
..!! ..!? .. ..!

Lore

Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 12:30:53
Jij was erbij en weet precies wat er gebeurd is? Ik zou zeggen lees ook eens bericht op OF. Daar staat dat het heel druk is/was en beveiliging aanwezig. Normaal houden zij ook van sensatie en melden niks.

Ik zou zeggen stel je niet zo aan en anders vraag je DL of hij een sk kan regelen voor je bij zijn nieuwe club.

Dus wij reageren vol emotie en zonder enige nuance op het vertrek van DL naar DKV, maar als Bakker90 vol emotie en zonder nuance reageert op de krantenberichten dan reageer je zo?

Gun hem ook zijn mening en reactie!

drg

Zet de media bij elkaar in een kamer en je heb gegarandeerd een blockbuster!

zeewolde

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:33:16
@Zeewolde He.. aan je naam te lezen rij jij er altijd langs of rij je om.. ?!

http://www.omropfryslan.nl/nijs/soad-drokte-cambuurstadion

Via Joure rij je niet langs dat stadion in elk geval :devil
Helaas voor mijn werk (te) vaak in de buurt van dat stadion(varkensstal).