Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
WouterZz, fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:29:50
Opvallend dat ie zelf de handdoek gooit. Lafaard.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Nu is het weer niet goed?

pvanbuijtene

Probeert zich nu al in te leven in een dkver

Dokkumer

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 21:29:57
Jullie hebben Bonifatius vermoord
Niet waar. Voor de destijds gangbare normen en waarden in deze omgeving is Bonifatius geheel terecht veroordeeld tot de doodstraf en terechtgesteld. Dit vanwege het omhakken voor de door mijn voorvaderen vereerde heilige eik.

koen

Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct.  Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!

Cor

Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct.  Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!

Dat is jou mening, prima

Cambuur058

:O :O

Len Cantello

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:31:14
Jawel hoor. Vind het opvallend dat 'ie nu zelf gaat. Hij neemt een besluit en loopt weg van de gevolgen. That's all.

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Opgeruimd staat netjes!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Gelukkig wel -->> Daag afkoopsom, Daag salaris!

Cor

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:31:14

Len jankt graag hier op het forum

carlo de leeuw

was inderdaad niet meer te doen voor de man.De beste beslissing in deze situatie.
Meestal spreekt men van een schokeffect als de trainer direkt stopt.
Ben benieuwd welke kant die schok op gaat.
voor mij persoonlijk is de euforie van dit seizoen in 1 keer weg.
de hulde

Marc S

Slim dat hij zelf weg is gegaan. Hoop echt dat dit geen slechte invloed heeft op het spel de komende weken.. we zijn er namelijk nog niet.

EastSide058

Bye bye verrader, ik wens je met je clubje het ergste toe wat er is  :R :R :R
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

dizzhead

Bedankt voor het zijn van een mooi uithangbord, prima voetbal en een mooie tussenstand. Jammer dat je dat eerste teniet gedaan hebt door je keuze. Hoewel de bewuste agressievelingen hier ook een bijdrage in hebben, had je dit ook kunnen voorspellen. Mazzel.

scclwd

Die zijn er toch genoeg hoor. Maar als je heel eerlijk bent heeft Dwight dit zelf veroorzaakt. Hij had kunnen weten dat er een bom zou ontploffen. Al keur ik die actie van vanmorgen heel erg af.