Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: carlo de leeuw op april 01, 2014, 21:33:59
was inderdaad niet meer te doen voor de man.De beste beslissing in deze situatie.
Meestal spreekt men van een schokeffect als de trainer direkt stopt.
Ben benieuwd welke kant die schok op gaat.
voor mij persoonlijk is de euforie van dit seizoen in 1 keer weg.
de hulde

Timing van DL had inderdaad beter gekund. Overlopen hoort niet, maar dit nual bekend maken? Geen medelijden, dit is ook Cambuur. De spelers zullen er toch mee om moeten gaan, ze willen ook de toejuichingen bij succes

marrumer

mooi, heb nu al zin in de interviews met henk de jong  :_schater het zal vast wel goed komen de laatste wedstrijden!

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op april 01, 2014, 21:33:59
was inderdaad niet meer te doen voor de man.De beste beslissing in deze situatie.
Meestal spreekt men van een schokeffect als de trainer direkt stopt.
Ben benieuwd welke kant die schok op gaat.
voor mij persoonlijk is de euforie van dit seizoen in 1 keer weg.
de hulde
met dank aan dkv jonguh .Die hebben nu hun zin

scclwd

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:33:23
Jawel hoor. Vind het opvallend dat 'ie nu zelf gaat. Hij neemt een besluit en loopt weg van de gevolgen. That's all.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Na vanmorgen wel ja.

Lore

Citaat van: koen op april 01, 2014, 21:31:55
Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct.  Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!

Vriend, relax! Rustig in ademen en alles komt goed!
Er bestaat in een reactie op iets als het ontslag van DL niet iets als de mening van "de groep". Het zijn namelijk allemaal individuen die er een eigen mening en een eigen reactie op na houden!

Van mij had al dat gedoe bij het stadion ook niet gehoeven, maar dat hij op stapt is wel het beste.
Hij is gelukkig aardig geschrokken, want kan mij wel voorstellen dat hij nog eens extra na denkt als hij spelers van ons wil aantrekken!

Dokkumer

Triest dat 80% procent hier op het forum zich drukker maakt om hun eigen gevoel dan om de spelersgroep waar jullie elke week naar kijken. Jullie hebben jullie zin DL stopt per direct.  Maar hebben jullie er ook maar 1x bij stil gestaan hoe dit voor de spelers is?! En wat voor gevolgen dit voor hun en hun spel heeft?! Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat de groep het hier moeilijk mee heeft en dat ze het vervelend vinden niet het seizoen samen af te maken. En dat noemt zich supporter? Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Gek, mijn bronnen spreken van onthutst reageren op het nieuws van het hoogverraad.

En als je goed verder leest behalve dit topic zie je dat de steun voor de spelers nog altijd 100% is.

ForzaCambuur1

Citaat van: EastSide058 op april 01, 2014, 21:28:23
We geven om Cambuur we willen het beste voor Cambuur.

Was dit het beste voor Cambuur?

Len Cantello

Ik zie hier geen enkele support in naar jullie spelers toe!!
Als mijn baas zou vertrekken naar de grootste concurrent, zou ik m liever vandaag nog dan morgen de tent uit schoppen.
DL laat de spelers in de steek, niet wij. Wij staan er morgenmiddag weer. Klaar voor vertrek richting Utrecht. Om de spelers naar 3 punten te schreeuwen. Terwijl DL op de koffie gaat bij Foppe en Riemer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 01, 2014, 21:38:05

De ondergang van dkv zou het beste voor Cambuur zijn! Deze klote actie van dkv zorgt ervoor, DL had dit kunnen weten

ForzaCambuur1

Eens  :y

scclwd

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:37:05
Gek, mijn bronnen spreken van onthutst reageren op het nieuws van het hoogverraad.

En als je goed verder leest behalve dit topic zie je dat de steun voor de spelers nog altijd 100% is.

Dokkumer, is dit wel het beste voor het team? Spelers moeten plotseling afscheid nemen van hun trainer. Ik weet het niet hoor.

Destroyer

Ach hou toch op je, die spelers redden zich wel met Henk en de andere staf. Of staan ze te huilen in een hoekje? Bin toch geen suurtjes!

:0= VOETBALLEN morgen, drie punten pakken, en dan zeggen we met zijn allen:

Who the f*ck is Dwight?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 01, 2014, 21:38:05
Ja, het uitdienen van zijn contract had alleen maar meer onrust opgeleverd. Niet alleen bij de fanatiekere aanhang van Noord, ook door supporters van andere tribunes is overduidelijk negatief gereageerd op de actie van L.

De rol van de hoofdtrainer, die imo meer een veredelde stroman was, is wel eens overschat hier. Er staat namelijk ook een heel goed stel assistenten langs de lijn, die mijn vertrouwen voor 100% hebben!

pvanbuijtene

Moest vorig jaar ook en toen werden we kampioen

058-4life

Sorry hoor maar de timing van de beste man was nou niet bepaald goed te noemen. Hij doet dit de spelers aan, niet de supporters die het daarna "terecht" niet pikken.