Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Opgerot staat netjes.
Area 58

Destroyer

Citaat van: 058-4life op april 01, 2014, 21:43:28
Sorry hoor maar de timing van de beste man was nou niet bepaald goed te noemen. Hij doet dit de spelers aan, niet de supporters die het daarna "terecht" niet pikken.

Zo is dat. Kom op hee, we gaan de rollen niet omdraaien.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:42:09
Dokkumer, is dit wel het beste voor het team? Spelers moeten plotseling afscheid nemen van hun trainer. Ik weet het niet hoor.
Iedere speler gaat er anders mee om. Er staat een eenheid die sterk genoeg is om elkaar er doorheen te slepen. De spelers hebben ook wel door dat de steun van de achterban er nog altijd voor de volle mep is en ook zal blijven!

Len Cantello

Als mijn baas zou vertrekken naar de grootste concurrent, zou ik m liever vandaag nog dan morgen de tent uit schoppen.
DL laat de spelers in de steek, niet wij. Wij staan er morgenmiddag weer. Klaar voor vertrek richting Utrecht. Om de spelers naar 3 punten te schreeuwen. Terwijl DL op de koffie gaat bij Foppe en Riemer

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:44:57
Iedere speler gaat er anders mee om. Er staat een eenheid die sterk genoeg is om elkaar er doorheen te slepen. De spelers hebben ook wel door dat de steun van de achterban er nog altijd voor de volle mep is en ook zal blijven!

En die achterban zal nu nog harder schreeuwen nu die huichelaar vertrokken is.

Yellow Army

Citaat van: 058-4life op april 01, 2014, 21:43:28
Sorry hoor maar de timing van de beste man was nou niet bepaald goed te noemen. Hij doet dit de spelers aan, niet de supporters die het daarna "terecht" niet pikken.

Idd problemen dienen bij de bron te worden aangepakt en dat is bij deze gedaan.
Area 58

Unknown

Haha die reacties op voetbal zone..we zijn niet meer geliefd in voetballand jongens. l0l

toch dubbelgevoel hierbij. Die man heeft niks te maken met onze gevoelens. Blijft erg gevoelig dit en de timing is zeer ongelukkig.

had hem een mooi afscheid gegund en een echte club..wel beetje jammer dit allemaal..

Destroyer

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 21:45:23
Terwijl DL op de koffie gaat bij Foppe en Riemer

Ze binne meer van het vissen als ik de anekdotes van Korbach moet geloven  ;)

Cambuur058

ogbeche uit de selectie zetten, echt. niets tegen die jongen maar die heeft 0,0000000000% motivatie nu zijn held Dwight weg is

Daddy T.

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 01, 2014, 21:38:05
Was dit het beste voor Cambuur?
NEE, het beste was geweest als Cambuur zelf al direct actie had ondernomen. Uiteindelijk is hij weg en dat is idd het beste resultaat, morgen met 500 man de jongens naar de eerste uitoverwinning skreeuwen en niemand heeft het meer over Dwight.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cambuur123

Doet toch meer met me dan ik had verwacht... Ben hem ontzettend dankbaar voor hoe mooi hij ons heeft laten voetballen dit seizoen. Hij heeft het onmogelijke werkelijk gemaakt, waarvoor ik hem ontzettend dankbaar ben.

Natuurlijk is de overstap gevoelig, maar ik had hem liever met opgeheven hoofd het stadion laten verlaten in plaats van hoe het nu is gegaan. Hoe het daar vanmiddag ging bij dat hek, kon niet, ging te ver. We hadden hem gewoon op een andere manier duidelijk moeten maken dat zijn tijd er hier op zat.

Maarja, zoals de directie al zei: dit is Cambuur. Ik denk dat er geen supporters zò meeleven met hun club als die van Cambuur in de Ere. Spijt hebben doen we niet, het was ons gevoel op dat moment. Achteraf denk ik dat we eigenlijk allemaal wouden dat hij gewoon bij ons bleef, maar dit deed hij niet: hij deed het ergste wat hij had kunnen doen. Hij pakte ons hiermee 2 maal.

Helaas Dwight, bedankt en GEEN SUCCES bij die boeren, maar verder gun ik je het beste.

scclwd

Citaat van: Daddy T. op april 01, 2014, 21:47:29
NEE, het beste was geweest als Cambuur zelf al direct actie had ondernomen. Uiteindelijk is hij weg en dat is idd het beste resultaat, morgen met 500 man de jongens naar de eerste uitoverwinning skreeuwen en niemand heeft het meer over Dwight.

Maar we mogen niet vergeten dat Dwight ons ook heeft gebracht waar we nu staan. Dat heeft Henk echt niet alleen gedaan.

Utekleitrokken

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 21:42:09
Dokkumer, is dit wel het beste voor het team? Spelers moeten plotseling afscheid nemen van hun trainer. Ik weet het niet hoor.

Gelukkig geen afscheid van elkaar. Zoals hierboven al een aantal keren gezegd is, misschien geeft het een positieve wending aan de inzet van de jongens. Het zijn toch geen zachtgekookte eieren? Een aantal jongens hebben naar mijn mening al wat moeilijkere momenten gehad dan dit zou moeten zijn.

Nogmaals; mijn bescheiden visie.

Len Cantello

Citaat van: Unknown op april 01, 2014, 21:46:47
Haha die reacties op voetbal zone..
VZ? Bestaat dat nog?

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

koen

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 21:37:05
Gek, mijn bronnen spreken van onthutst reageren op het nieuws van het hoogverraad.

En als je goed verder leest behalve dit topic zie je dat de steun voor de spelers nog altijd 100% is.

Zou best kunnen dat jou bronnen anders vermelden. Ik kan me voorstellen dat ze inderdaad onthutst waren door het hoogverraad en dat praat ik ook echt niet goed. Maar ik weet ook dat dit voor hun niet hoefde, zij hadden liever op een normale manier het seizoen afgemaakt. En wat betreft de steun van 100% waar jij het over hebt dat klopt. Er zijn hier inderdaad een aantal die wel hun spelers steunen. Maar die ongein van vanochtend was echt niet nodig geweest. En er zijn ook een aantal supporters die hun spelers hebben bedreigd vanochtend op de training! Ik snap niet wat voor steun de spelers daar aan hebben.