Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 3 leden
Noordcambuur, WouterZz, fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: koen op april 01, 2014, 22:00:04
Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik dit niet uit mn duim zuig
Geloof het best. Maar denk je echt dat die gasten overgaan tot daadwerkelijk geweld? Ik niet.
En voordat je boos raakt, met bovenstaande praat ik het niet goed.

Morgen naar Utrecht!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Cor

De mooiste club waar DL ooit gewerkt heeft, z'n eigen woorden

Len Cantello

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 22:03:54
De mooiste club waar DL ooit gewerkt heeft, z'n eigen woorden
Juiuiuiuist!

Treb

Hoe je het ook wend of keert, we staan er weer uitstekend op in voetballend Nederland  ;(

Len Cantello

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:05:06
Hoe je het ook wend of keert, we staan er weer uitstekend op in voetballend Nederland  ;(
Lekker belangrijk.......

Cor

Valt wel mee juh, de meeste clubs kunnen juist wel wat emotie gebruiken. Volgende week alles weer vergeten, pas bij de eerstvolgende derby komen de sentimenten weer los

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op april 01, 2014, 21:51:23
De enige reden waarom ik blij ben is dat we morgen in het uitvak niet 90 minuten lang anti Lodeweges leuzen hoeven aan te horen.

Daarnaast vind ik je altijd behoorlijk objectief reageren maar vind het erg grappig om te lezen hoe hij ineens is verworden tot veredelde stroman, in jou voordeel. Als Dwight niet haar heerenveen was gegaan en we handhaven op plaats 11 hadden we met zijn allen de polonaise achter hem gelopen.
Lodeweges heeft het hier gewoon goed gedaan en ons voor het eerst in jaren echt mooi voetbal laten zien. Ik heb ook zeker vertrouwen in Henk de Jong en de assistenten, dat heeft het einde van het vorige seizoen wel bewezen. Toch denk ik dat het dit jaar voor Henk goed is geweest dat hij niet eerste man was en in de luwte mooi nog wat ervaring heeft kunnen opdoen met een trainer die in zijn filosofie dacht.
Voorlopig zal ik zeer onredelijk blijven reageren omtrent deze meneer ben ik bang.. Het spijt me, maar mijn Cambuurhart kan niet anders. Dit heeft me echt zoveel pijn gedaan (en velen met me) dat ik op dit moment NIETS positiefs over hem kan en wil vertellen. De rede zal ongetwijfeld ooit wel weer terugkomen.

Net als bij spelers, je bent zo goed als je laatste wedstrijd/actie... Alleen komt er voor hen een andere kans.

KscW

Ik kan alleen maar zeggen dat de actie van die 30 "supporters"  niet normaal is in mijn ogen. Ik begrijp de emotie. Ben zelf ook po maar wat zijn we ermee opgeschoten? Ik vind dat we aan respect hebben ingeboet. Ook al heeft dl ons de ergste streek geflikt ever moeten we respecteren wat zijn keuze is. Hoe kut is. Anders had het bestuur maar een heel sterk concurrentiebeding in zn contract moeten zetten. Moeten we maar wel bij HdJ doen haha.

Is DL een verrader JA. Hadden we zoals vandaag moeten handelen NEE

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 22:05:47
Lekker belangrijk.......

Wij zijn voetbal, pure passie. Plastic clubs spreken openlijk van schande, maar heimelijk is men jaloers op onze beleving.

Gerard

Waar je je al niet druk om maakt. Er is niks aan de hand. Timing was verkeerd, dat kun je eigenlijk nog beter de club dan DL aanrekenen. Verder is het een stuk emotie. Diezelfde emotie wordt altijd zo geroemd. Niemand ligt hier na morgen nog wakker van. De gemiddelde sponsor is ook jong geweest en vindt dit soort beleving stiekum ook leuk. Het is niet voor niets dat ze naar Cambuur toekomen. Voor de faciliteiten hoeven ze het echt niet te doen, die zijn daar echt beter dan bij ons..

Morgen weer lekker ballen  |:)

Treb

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 22:05:47
Lekker belangrijk.......

Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.

Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.

Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen.  ;(

wiekie1969

Hij zit bij Hans Vonk :R tuus te janken :_schater

KscW

Citaat van: Gerard op april 01, 2014, 22:09:00
Waar je je al niet druk om maakt. Er is niks aan de hand. Timing was verkeerd, dat kun je eigenlijk nog beter de club dan DL aanrekenen. Verder is het een stuk emotie. Diezelfde emotie wordt altijd zo geroemd. Niemand ligt hier na morgen nog wakker van. De gemiddelde sponsor is ook jong geweest en vindt dit soort beleving stiekum ook leuk. Het is niet voor niets dat ze naar Cambuur toekomen. Voor de faciliteiten hoeven ze het echt niet te doen, die zijn daar echt beter dan bij ons..

Morgen weer lekker ballen  |:)

Ik zeg 38 punten...

yellow@ndblue

Jammer dat hij vertrekt idioten die zich niet gedragen forceren een vertrek omdat hij zich niet meer veilig voelt en straks niet janken als we in de nacompetitie belanden en degraderen want jullie leggen nu ook wel heel veel druk op Henk de jong en Spelers

De echte Cambuur supporter vond het ook niet leuk dat hij voor DKV koos en de timing was zeer slecht

Maar dit heeft hij niet verdiend, O ja en het nieuwe stadion zal nu de optie voor deze locatie ook wel veliezen is tegen deze lui niet te beveiligen.

wiekie1969

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:10:20
Doe je nou zo dom?
Spelers/trainers/sponsors denken wel een paar keer na voordat ze hier tekenen.

Echt alle sympathie voor ons is verdwenen.

Mijn positieve gevoel over dit geweldige seizoen is ook helemaal weg, heb op dit moment niet eens zin in de wedstrijd van morgen.  ;(

:O :O :O :O :O