Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 22:26:37
Doe es normaal man, kleuter.  :|
Stel je aan moraalridder. Als je op elke reactie die je niet zint gaat reageren wens ik je heel veel succes!

pvanbuijtene

Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 22:32:51
Je zult toch moeten beamen dat dit geen positieve reclame is voor SC Cambuur. En dat dat wellicht gevolgen heeft voor de toekomst, ongeacht hoe mooi, goed, verzorgd we het afgelopen seizoen gespeeld hebben.
Na 2009 ook goedgekomen. Na hetze tegdn arts ook... dit overleven we ook wel weer!

Supersub

Wat denk je dat dit voor effect heeft op de spelers. Dus zullen niet lekker slapen en met een apart gevoel die wedstrijd voorbereiden morgen.

EastSide058

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:29:14
sponsers: willen niet meer komen
spelers: willen niet meer komen
trainers: willen niet meer komen
rest van nederland: hekel aan cambuur

typisch, het kon ook nooit lang goed gaan
zonder, heel zonde
:zucht :zucht :zucht
Je maakt het groter dan het is

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

KscW

Je zult toch moeten beamen dat dit geen positieve reclame is voor SC Cambuur. En dat dat wellicht gevolgen heeft voor de toekomst, ongeacht hoe mooi, goed, verzorgd we het afgelopen seizoen gespeeld hebben.

Positief is het niet nee maar ik neem aan dat onze sponsors beter weten. De positiviteit van de laatste maanden weegt toch zeker zwaarder dan 30 idioten...

yellow@ndblue

Het kan ook nog wel eens averechts werken dat de druk gewoonweg te groot word nu voor spelers en technische staf.

dizzhead

zonder, heel zonde

Om je op te vrolijken:
https://www.youtube.com/watch?v=T-4ce7bfvIk

Dokkumer

zonder, heel zonde
Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Ik heb het idee dat dit nog erger was dan de Roda rellen, Arnhem en Amsterdam bij elkaar..

Cor

Storm in een glas water, ken je klassiekers. Waarom komen de sponsoren terug, omdat we in de eredivisie voetballen. Dat het hier gezelliger is dan dkv wisten ze al lang. En wat interesseert het mij wat de rest van Nederland van ons vindt? Ik heb voor m'n werk nogal wat relaties in Nederland, iedereen vindt DL een enorme klootzak na z'n actie van gister. Is hij nu ook alle credits kwijt?

Utekleitrokken

Citaat van: pvanbuijtene op april 01, 2014, 22:33:03
Piep piep hoi
Piep piep hoi
Caaaalimerooo

Ik denk in beeldjes en geluidjes  ;( ;( :_schater

scclwd

Citaat van: Destroyer op april 01, 2014, 22:21:57
Doe normaal je! Die lui voetballen ook voor hun zelf! Denk je dat ze liever jl. spelen?

De helft gaat toch weg. Juh.

Cambuur058

och och rustig maar, dit is toch jammer?
je gaat me toch niet vertellen dat dit goed voor de club is, dan heb je een plaat voor je kop

Cor

En was het niet DL die zei dat hij z'n beslissing om te blijven liet afhangen van de selectie en mogelijkheden voor volgend seizoen. Hij loog toen al met droge ogen, wist al dat hij naar dkv ging toen. Dat is pas hufterigheid, en maar roepen hoe mooi hij Cambuur vond.  :0=  HUICHELAAR

DMS78

Henk is toch de motor van ons succes ....

In Henk i trust !  |:)

Wie is Dweil ?

dizzhead

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 22:39:30
och och rustig maar, dit is toch jammer?
je gaat me toch niet vertellen dat dit goed voor de club is, dan heb je een plaat voor je kop

Mensen die nauwer bij de club betrokken zijn gaan echt niet af op een paar idioten die uitvergroot in de media verschijnen. Voor de rest van NL-voetballiefhebbers staan we er voor een groot deel weer even mooi op... Maar hey, wij hebben ook zowat schijt aan 80% van die clubs. Jammer dan.