Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

MvB

Citaat van: Cambuur058 op april 01, 2014, 23:04:04
ban??

Ban, maakt me niets uit.

"Nooit weer Cambuur"

Dwight you are right!

drg

Die kerel moet nou niet gaan lopen zeiken dat ie geen krediet krijgt en dat ie het niet snapt, hij heeft dit over zichzelf afgeroepen door het op dit moment bekend te maken, had ie EERST gezegd dat hij dit seizoen zou stoppen en daarna bekend gemaakt dat hij naar dkv zou gaan dan was er nooit zo'n drama ontstaan.

veteraan

Achteraf is iedereen wijs, nooit gedacht dat dkv de trainer van Cambuur nodig heeft om de boel weer in de rails te krijgen

MvB

Citaat van: Viper op april 01, 2014, 23:09:58
Ik volg Cambuur Online zo'n 12 jaar. Na de promotie duikt hier opeens iemand op met als nickname MvB, die beweert dat hij vlakbij het stadion woont. Ik neem geen letter van jou serieus.

Ik vind het prima dat je me niet geloofd want veilig ben je daar niet op dat plein met een ander clublogo. Mooi houden zo.

Tukker

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 23:11:08
Ik snap dat lodeweges had kunnen wachten met het na buiten brengen van het nieuws dat hij naar dkv gaat.. al vind ik het veels te ver gaan de reacties.. wat hadden de mensen gewild hem op zen muil slaan.?! Schandalig..!! Als ik de filmpjes bekijk denk ik jemig sta ik daarmee op de tribune.. schandalig heb er geen goed woord voor over.!! Jammer dat het zo moet.. had ook op een andere toon gekund..!!
Ik heb zojuist pas op tv het filmpje bekeken.

De mensen die naar het stadion kwamen en al dan niet foute spreekkoren gebruikten heb ik wel begrip voor. Het zat iedereen hoog en iedereen gaat daar op zijn of haar manier mee om.

Maar dat aantal debielen dat met geweld het stadion binnenging is voor mij onbegrijpelijk. Dat heeft niets meer met clubliefde te maken. Daar is inderdaad het woord SCHANDALIG wel op van toepassing. Wat gaat er in dan in je hoofd om als je zo naar binnen stormt ?? Ik kan me er niks bij voorstellen. Frustratie is oke maar dit agressieve gedrag niet.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

maikcambuur

Trouwens ook wel een naai streek van de club DKV zelf als je er bij stil staat hè. Zij weten om de drommel wel dat dit problemen zou opleveren als DL naar DKV zal gaan. Dat Dwight ook nog tekent viel mij zwaar tegen. Maar laat hem maar mooi vertrekken. Ik denk dat Henkie het prima kan doen!! Alle vertrouwen in Henk de Jong, volgens mij deed hij achter de schermen al veel meer dan Dwight. Want waar heeft de beste man nou eigenlijk goed gepresteerd? Juist alleen bij cambuur eigenlijk!! Terwijl de Jong bij Harkema en afgelopen jaar al bewezen heeft een prima oefenmeester te zijn.

vialli

Elk woord wat we nu nog aan die DL besteden is er 1 teveel!!!
We kunnen ons beter richten op de laatste 5 wedstrijden en de
Club steunen en zorgen dat we in de eredivisie blijven.

Yungali020

Schaam je Cambuur aanhang! Dat jullie snel terug naar de Jupiler League vliegen!  l8l

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2014, 12:49:50
Het zou mij niets vebazen dat DKV dit soort dingen gaat doen. Ethiek of sportiviteit is dat bedrijf vreemd. De concurrent verzwakken en zelf sterker worden past hierin, zeker nu ze de gevolgen van onze aanwezigheid in hun portemonnee voelen.

Er valt maar één ding te doen: morgen SCC naar die punten schreeuwen tot we geen stem meer hebben en we er bij neer vallen. En laten zien dat we niet verzwakt zijn! |:)
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: Yungali020 op april 01, 2014, 23:46:24
Schaam je Cambuur aanhang! Dat jullie snel terug naar de Jupiler League vliegen!  l8l

Hoe mooi zou het zijn als er op dit soort posts helemaal niet gereageerd zou worden; dan is de lol er snel af.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bakker90

@maikcambuur..
Natuurlijk ze laten onze supporters zo opruien nu lachen ze daar weer.. dit is een pijnlijke dag voor cambuur het haakt sponsers ook af.. lachen ze weer bij dkv.. tjah als je zo makkelijk op te ruien bent...!! Blijven ze daar lang laggen.. SCHANDALIG.!!

Treb

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 23:11:08
Ik snap dat lodeweges had kunnen wachten met het na buiten brengen van het nieuws dat hij naar dkv gaat.. al vind ik het veels te ver gaan de reacties.. wat hadden de mensen gewild hem op zen muil slaan.?! Schandalig..!! Als ik de filmpjes bekijk denk ik jemig sta ik daarmee op de tribune.. schandalig heb er geen goed woord voor over.!! Jammer dat het zo moet.. had ook op een andere toon gekund..!!

De spijker op z'n kop. Ik kom al 30 jaar bij Cambuur, dit is de eerste keer dat ik me voor m'n eigen supporters schaam.
Mijn seizoen is (op dit moment) naar de klote. Ook al halen we per ongeluk Europees voetbal. Een levenslang stadionverbod en meldingsplicht voor de hersenloze tokkies die het veld op zijn gelopen en de hoofdingang hebben bestormd. Werkelijk schandalig.

De afgelopen 2 dagen kent echt alleen maar verliezers  :zucht

Yungali020

Citaat van: Tukker op april 01, 2014, 23:47:16
Hoe mooi zou het zijn als er op dit soort posts helemaal niet gereageerd zou worden; dan is de lol er snel af.

Maandje geleden nog slachtoffertje spelen in Amsterdam, want het ohw zo lieve en brave Cambuur volk is onrecht aangedaan. Wij hadden jullie van het begin al door. Heerlijk dat DL naar Heerenveen gaat. Mogen er meer volgen,

weestwel

Allereerst vind ik het jammer dat dit allemaal zo heeft moeten lopen, voor zowel DL, de club in het algemeen en onze supporters. Ik vind ook dat we DL niet alleen de zwarte piet moeten toeschuiven. Ik schrijf deze heisa ook toe aan onze directeur. Mijns inziens had v.d. Belt beter het advies kunnen geven aan DL om nog enkele weken te wachten met het maken van dit besluit. Blijkt maar weer dat onze eigen directeur totaal geen besef heeft hoe erg dit soort dingen kunnen escaleren bij onze achterban. Over professionaliteit gesproken. Wellicht is het een idee om voortaan een clausule in het contract op te nemen die verbiedt om lopende het contract contacten met dkv te leggen?