Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Jordy van Deelen

Gestart door AL, mei 27, 2016, 19:00:52

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Je moet natuurlijk nooit en ik zeg nooit mc intosh uit het centrum willen halen natuurlijk!!

Chielvak19

Citaat van: speculeter op november 08, 2019, 09:25:23
Je moet natuurlijk nooit en ik zeg nooit mc intosh uit het centrum willen halen natuurlijk!!

Mee eens. Nieuwpoort kan (volgens mij) bij noodgevallen ook op de rechtsback spelen. Dat zie ik liever dan dat Mac-Intosch op de back speelt, die moet je mooi in het centrum houden
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Collingwood

Nieuwpoort heeft over zijn hele carrière ongeveer evenveel wedstrijden als rechtsback gespeeld als in het centrum. Bij Go Ahead zelfs een heel seizoen op eredivisieniveau. Moet voorlopig prima als stand in kunnen fungeren lijkt mij.

Desondanks zou ik in de winterstop wel kijken naar een extra back up achterin. Met Nieuwpoort hebben we nu één ervaren man achter de hand (die maandenlang slechts zeer sporadisch heeft gespeeld) en twee onervaren talenten (Bangura en Van de Kaap). Het is wat zonde van het geld, maar een extra optie lijkt me wel nodig als je tot het eind mee wilt doen om de prijzen. Een andere optie is alsnog een verdedigend sterke nr. 6 aantrekken die bij nood ook achterin kan spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op november 08, 2019, 11:13:32
Nieuwpoort heeft over zijn hele carrière ongeveer evenveel wedstrijden als rechtsback gespeeld als in het centrum. Bij Go Ahead zelfs een heel seizoen op eredivisieniveau. Moet voorlopig prima als stand in kunnen fungeren lijkt mij.

Desondanks zou ik in de winterstop wel kijken naar een extra back up achterin. Met Nieuwpoort hebben we nu één ervaren man achter de hand (die maandenlang slechts zeer sporadisch heeft gespeeld) en twee onervaren talenten (Bangura en Van de Kaap). Het is wat zonde van het geld, maar een extra optie lijkt me wel nodig als je tot het eind mee wilt doen om de prijzen. Een andere optie is alsnog een verdedigend sterke nr. 6 aantrekken die bij nood ook achterin kan spelen.
wat is wijsheid. Een 6 haal je niet zomaar. Ik was erg gecharmeerd van die rechtsback van jong psv

PePe

Collingwood

Ik vind het een logische beslissing van de ts, maar ook oprecht zonde voor hem dat hij weg moet. Hopelijk vind hij een mooie nieuwe club en blijft hij langere tijd fit.

Jordy, bedankt voor je nimmer aflatende inzet voor onze club!  |:)

Bankzitter

Ja, mee eens. Hoe sneu ook, wel bergijpelijk.

Noordcambuur

Heel sneu maar ik snap het helemaal.
Jordy bedankt en het ga je goed.

sunderland

Ik begrijp de reacties niet. Waarop gebasseerd .. hij heeft het hier uitstekend gedaan en zijn laatste 4 optredens waren weer van hoog nivo. Zulke blessures kunnen gewoon gebeuren. 10 x beter dan doke

sunderland

Mits fit is hij gewoon absoluut erediv waardig en dat kun je van de meesten nu nog niet zeggen.

zeewolde

Citaat van: sunderland op maart 26, 2020, 19:52:05
Ik begrijp de reacties niet. Waarop gebasseerd .. hij heeft het hier uitstekend gedaan en zijn laatste 4 optredens waren weer van hoog nivo. Zulke blessures kunnen gewoon gebeuren. 10 x beter dan doke
maar nog geen 1 seizoen zonder grote blessures. Met van Deelen en Doke samen de ere in wil je ook niet.

CambuurAmersfoort

Vindt het echt een onbegrijpelijke keuze. Na mc intosh onze beste verdediger.
Heeft veel pech gehad met blessures, maar tegelijkertijd staat hij er altijd als hij fit is. Is na 4 jaar ook echt een Cambuur man geworden. Had toch verwacht dat ze hem in ieder geval met 1 seizoen zouden verlengen om te kijken hoe hij terug komt.

Als van der kaap een verlenging krijgt, vind ik het echt niet uit te leggen dat van Deelen die niet krijgt.

Lore

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 27, 2020, 07:51:25
Heeft veel pech gehad met blessures, maar tegelijkertijd staat hij er altijd als hij fit is. Is na 4 jaar ook echt een Cambuur man geworden. Had toch verwacht dat ze hem in ieder geval met 1 seizoen zouden verlengen om te kijken hoe hij terug komt.

Als van der kaap een verlenging krijgt, vind ik het echt niet uit te leggen dat van Deelen die niet krijgt.

Ik denk dat de medische staf er vanuit gaat dat die blessures dus niet pech zijn, maar dat dat onderdeel is van het fysiek van Van Deelen. Het zou verschrikkelijk zijn als hij en Doke mee de eredivisie in gaan en Van Deelen raakt langdurig geblesseerd.

Galdiano

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 27, 2020, 07:51:25

Het is zonde voor Van Deelen, het is een goede speler en een toffe peer, en heeft zich altijd ingezet voor de club maar...

Is helaas niet altijd fit.
Loopt al enkele jaren bij de club waardoor het salaris elke keer weer wat srijgt.

Doke is minder dan Van Deelen, maar als je daar nou een type Van Ewijk naast kan krijgen is het toch een sprong vooruit? Doke en Van Deelen gaat hem niet worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Zo lang hij hier speelt heeft Van Deelen door drie zware blessures in vier seizoenen liefst 60 wedstrijden gemist (https://www.transfermarkt.nl/jordy-van-deelen/verletzungen/spieler/187603). Waarbij we nog het 'geluk' hadden dat hij die enkelblessure aan het einde van het seizoen 2016/2017 opliep, waardoor hij slechts 5 officiële wedstrijden maar wél de gehele voorbereiding op het nieuwe seizoen miste.

Prima speler, prima gozer, maar fysiek helaas (ook voor hem) totaal niet betrouwbaar. Vandaar dat ik de keuze snap.