Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Jordy van Deelen

Gestart door AL, mei 27, 2016, 19:00:52

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 27, 2020, 07:51:25
Vindt het echt een onbegrijpelijke keuze. Na mc intosh onze beste verdediger.
Heeft veel pech gehad met blessures, maar tegelijkertijd staat hij er altijd als hij fit is. Is na 4 jaar ook echt een Cambuur man geworden. Had toch verwacht dat ze hem in ieder geval met 1 seizoen zouden verlengen om te kijken hoe hij terug komt.

Als van der kaap een verlenging krijgt, vind ik het echt niet uit te leggen dat van Deelen die niet krijgt.

Van der Kaap is een klasbak in de dop man!
Van Deelen is veel te blessure gevoelig, logische keuze om hem niet te verlengen (of de mogelijkheid hebben om hem voor een lager salaris alsnog een contract aan te bieden) doorselecteren heet dat.

papier

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 27, 2020, 07:51:25
Vindt het echt een onbegrijpelijke keuze. Na mc intosh onze beste verdediger.
Heeft veel pech gehad met blessures, maar tegelijkertijd staat hij er altijd als hij fit is. Is na 4 jaar ook echt een Cambuur man geworden. Had toch verwacht dat ze hem in ieder geval met 1 seizoen zouden verlengen om te kijken hoe hij terug komt.

Als van der kaap een verlenging krijgt, vind ik het echt niet uit te leggen dat van Deelen die niet krijgt.

Volgens mij hebben ze dat juist de vorige keer gedaan, omdat hij inderdaad mits fit absoluut het niveau heeft en een prima gozer is die goed in de groep en bij de club past. Zie hem alleen op amateurbasis blijven eigenlijk, neem aan dat Cambuur hem best de faciliteiten wil bieden om weer wedstrijdfit te worden en dan te kijken of je nog wat voor elkaar te betekenen. Nu weer een jaar geven lijkt me, zakelijk gezien, niet een juist besluit.

Bankzitter

Hij heeft die herkansing al gehad juist omdat het een prima vent is en een sterke back. Maar het houdt een keer op.
Verder snap ik de kritiek op de verdedigers niet want we hebben de minste goals tegen en de opbouw verloopt perfect. Daar kunnen we gewoon mee door.

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 27, 2020, 10:03:06
Zo lang hij hier speelt heeft Van Deelen door drie zware blessures in vier seizoenen liefst 60 wedstrijden gemist (https://www.transfermarkt.nl/jordy-van-deelen/verletzungen/spieler/187603). Waarbij we nog het 'geluk' hadden dat hij die enkelblessure aan het einde van het seizoen 2016/2017 opliep, waardoor hij slechts 5 officiële wedstrijden maar wél de gehele voorbereiding op het nieuwe seizoen miste.

Prima speler, prima gozer, maar fysiek helaas (ook voor hem) totaal niet betrouwbaar. Vandaar dat ik de keuze snap.
heb jij wel eens een grote blessure gehad, deze voetbalblessures kun je gewoon krijgen. Hij heeft er 2 gekregen omdat ie door het vuur ging voor Scc.

sunderland

Misschien speelt het dat e wijk blijft

Lore

Citaat van: sunderland op maart 27, 2020, 12:25:10
heb jij wel eens een grote blessure gehad, deze voetbalblessures kun je gewoon krijgen. Hij heeft er 2 gekregen omdat ie door het vuur ging voor Scc.

Deze blessures kan je inderdaad krijgen, maar het blijven ook zwakke plekken. Dus snap ik ook dat een profclub nu andere keuzes maakt.

sunderland

Citaat van: Lore op maart 27, 2020, 14:19:28
Deze blessures kan je inderdaad krijgen, maar het blijven ook zwakke plekken. Dus snap ik ook dat een profclub nu andere keuzes maakt.
kan idd. Die laatste blesure kreeg ie toen ie er vol inklapte. Daarom vind ik de manier waarop sommigen hier reageren niet oké. Hij wou winnen...

zeewolde

Citaat van: sunderland op maart 27, 2020, 16:11:06
kan idd. Die laatste blesure kreeg ie toen ie er vol inklapte. Daarom vind ik de manier waarop sommigen hier reageren niet oké. Hij wou winnen...
Wat is er niet OK aan sommige reacties?
Ik denk dat van Deelen de beste back is die we in de selectie hebben.
Maar gezien het feit dat Doke nog een jaar contract heeft en van Deelen toch behoorlijk blessure gevoelig, snap ik dit besluit wel.

Ik kan me niet voorstellen dat ze met deze twee de ere in willen. Er zal een goeie back moeten komen en Doke zal daarachter als stand in doorgaan.

sunderland

Welke 2 ? Van e wijk was gewoon de beste speler van ADO voor de winterstop

zeewolde

Citaat van: sunderland op maart 27, 2020, 17:27:34
Welke 2 ? Van e wijk was gewoon de beste speler van ADO voor de winterstop
van Deelen en Schmidt bedoelde ik.
Van Ewijk zou mooi zijn samen met Schmidt in de ere

Lore

Citaat van: sunderland op maart 27, 2020, 16:11:06

Van Deelen is echt een superspeler voor ons. Maar ik snap dat zij hem niet verlengen!

denistel

heeft alle pech en laatste 3 jaar amper gespeeld dus ik snap de beslissing
van de club wel.

Bob Paisley

Erg jammer.   Mits fit een geweldige rechtsback.
Maar in deze onzeker tijd snap ik wel dat je niet weer hem nog een jaar de kans geeft.
En mocht van ewijk blijven dan hebben we een meer dan prima vervanger.

Bernardo

Moet weer geopereerd worden, weer 9 maanden revalideren. Ontzettend sneu.

speculeter

Meen je toch niet?
Wat ontzettend sneu