Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Matthew Steenvoorden

Gestart door Collingwood, mei 28, 2016, 11:01:21

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: richard op mei 28, 2016, 14:17:37
Pure middelmaat!!
vond ik van van deelen en gyasi, maar dit lijkt me voor de jupiler een behoorlijke versterking

denistel

zijn jonge jongens die talentvol zijn het gaat er om dat je de juiste snaar
bij ze weet te raken en ze beter gaan worden en dat moet kunnen met deze
3 jongens nu nog een paar er bij met wat ervaring en we zijn al een heel eind.

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op mei 28, 2016, 16:03:49
Oordeel wel na een stuk of 10 wedstrijden. Bij elke presentatie van vd Vegt krijg ik nog altijd  een vieze smaak in mn mond.

Nu maar weer eens wat aanvallende kwaliteiten halen lijkt me. Heb het gevoel dat we nog lichtjaren verwijderd zijn van een top5 klassering.
Waar het oordelen begint, stopt het observeren.

Bill Shankly

Collingwood

Net als N'Toko is deze man verdedigend ijzersterk. Zou hem er in zetten tegen sterkere tegenstanders, en Bosz wellicht laten spelen in wedstrijden waarin je meer ruimte hebt voor de opbouw en aan één sloper genoeg hebt.
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2016, 10:22:02
Net als N'Toko is deze man verdedigend ijzersterk. Zou hem er in zetten tegen sterkere tegenstanders, en Bosz wellicht laten spelen in wedstrijden waarin je meer ruimte hebt voor de opbouw en aan één sloper genoeg hebt.

Ik snap je idee maar ik denk continu wisselen van spelers echt niet goed werkt.

Collingwood

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 23, 2016, 10:22:53
Ik snap je idee maar ik denk continu wisselen van spelers echt niet goed werkt.

Ben ik het wel mee eens, maar vind het bijna zonde dat of Steenvoorden of Bosz op de bank terecht komt. Ben van beide fan. En N'Toko is natuurlijk (ook bij mij) onomstreden.

Bankzitter

Verdedigend absoluut een uitstekende pot.

Het enige wat ik jammer vind, was dat het in de opbouw maar steeds over de backs ging. Te weinig variatie waardoor De Graafschap het na rust aardig onder controle kreeg. Nooit eens inschuiven of de lange bal erin gooien. Hij moet het wel kunnen , dus durft of mag het niet.

Yellow Army

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2016, 10:30:10
Verdedigend absoluut een uitstekende pot.

Het enige wat ik jammer vind, was dat het in de opbouw maar steeds over de backs ging. Te weinig variatie waardoor De Graafschap het na rust aardig onder controle kreeg. Nooit eens inschuiven of de lange bal erin gooien. Hij moet het wel kunnen , dus durft of mag het niet.

Waarschijnlijk is dat het spelletje van Maas, opbouwen via de backs en geen inschuivende CV's  :zucht
Area 58

Delamere

Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2016, 10:24:43
Ben ik het wel mee eens, maar vind het bijna zonde dat of Steenvoorden of Bosz op de bank terecht komt. Ben van beide fan. En N'Toko is natuurlijk (ook bij mij) onomstreden.
Klopt maar Bosz kan ook best op het middenveld.

sk13

Bosz op de plaats van monteiro  (als verkapte 10).  Goede trap kan spel verdelen en staat verdedigend ook wel zijn mannetje

hobbes

Knappe wedstrijd vandaag, kan er mooi weer wedstrijdritme opdoen

Collingwood

Goede rentree na maanden blessureleed. Schatte een paar ballen niet helemaal goed in, maar dat kan ik begrijpen met zo weinig ritme. Over het algemeen gewoon prima.

denistel

meer dan voldoende vond ik. |:)

Noordcambuur

Nou kerel goed gespeeld en nu AZ die Weghorst slopen hou hem kort.