Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 5 leden (1 verborgen)
justremco, DeBruyne, JantjeZ, Bankzitter

Matthew Steenvoorden

Gestart door Collingwood, mei 28, 2016, 11:01:21

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Collingwood op april 28, 2017, 22:56:49
Word steeds meer fan van deze man.
ik ook  . Wint bijna ieder duel en denkt sowieso eerst vooruit .  Anders terug naar de basis

Galdiano

Wat een stappen maakt Steenvoorden laatste wedstrijden!
Wederom beresterk in duels, zelfs duels met die reus met nr 27, won hij met gemak.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Deze speler heeft zich ook enorm ontwikkeld  :thumbsup

richard

Ongelofelijke luie totaal niet gemotiveerde slak...?

Bolle

Citaat van: richard op augustus 26, 2017, 00:29:48

Was zo traag als dikke stront in n trechter. Niet te geloven...

Collingwood

Dat hij niet best speelde zou best kunnen. Maar ongemotiveerd en lui? Geloof ik niks van. Was tegen Jong Ajax de enige die er 90 minuten vol op ging.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2017, 02:06:54
Dat hij niet best speelde zou best kunnen. Maar ongemotiveerd en lui? Geloof ik niks van. Was tegen Jong Ajax de enige die er 90 minuten vol op ging.
jonge Hest et sien

D.H.Skolten

Dat is het risico van een tussenjaar, dat goeie spelers zich aan gaan passen aan het niveau van mindere spelers! Zo verneuk je een goed team en ze zijn aardig opweg, spelen we over 2 jaar in een nieuw stadion met 2.000 toeschouwers net als Fortuna Sittard omdat we zuinig moesten zijn, nee dan moet je pas echt zuinig zijn!

Bankzitter

Het kon ook met het systeem te maken hebben... . De valkuil van 3 man centraal op 2 spitsen is dat er een mannetje over is en men elkaar aan loopt te kijken. Dan ben je te laat. Met een ervaren man als vd Laan ipv El Baad en Schilder zal dat al veel beter gaan.

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 26, 2017, 02:39:08
Dat is het risico van een tussenjaar, dat goeie spelers zich aan gaan passen aan het niveau van mindere spelers! Zo verneuk je een goed team en ze zijn aardig opweg, spelen we over 2 jaar in een nieuw stadion met 2.000 toeschouwers net als Fortuna Sittard omdat we zuinig moesten zijn, nee dan moet je pas echt zuinig zijn!

we spelen niet eerder dan 2022 in het nieuwe stadion toch. en voor 2000 pelen we echt niet meer
ik neem nog steeds zwolle als voorbeeld die speelden ook in het nieuwe stadion nog 1e div maar
hebben enorme stappen gemaakt en zijn gewoon vaste ere div club geworden.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op augustus 26, 2017, 20:54:44
we spelen niet eerder dan 2022 in het nieuwe stadion toch. en voor 2000 pelen we echt niet meer
ik neem nog steeds zwolle als voorbeeld die speelden ook in het nieuwe stadion nog 1e div maar
hebben enorme stappen gemaakt en zijn gewoon vaste ere div club geworden.
nou ik hoop wel dat we medio 2020 in het nieuwe stadion spelen

speculeter

Een van onze beste spelers.
Wees blij dat hij er is.

Josli

Delamere

En opnieuw een kansloze opmerking van het orakel dat zichzelf erg serieus neemt en bovendien zijn eigen mening als de enige waarheid ziet. Van zo iemand zou je normaal gesproken toch meer mogen verwachten dan dit infantiele gebral.

Josli

Citaat van: Delamere op augustus 26, 2017, 22:09:53
En opnieuw een kansloze opmerking van het orakel dat zichzelf erg serieus neemt en bovendien zijn eigen mening als de enige waarheid ziet. Van zo iemand zou je normaal gesproken toch meer mogen verwachten dan dit infantiele gebral.

Inderdaad... Als je dan zo betrokken bent, en zo verschrikkelijk veel verstand hebt van voetbal. Zet dit dat in om de club vooruit te helpen. In plaats van dat negatieve geschreeuw, waar werkelijk niemand mee is geholpen.