Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Matthew Steenvoorden

Gestart door Collingwood, mei 28, 2016, 11:01:21

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op augustus 27, 2017, 10:32:54
tis maar net waar de lat ligt de 1 vind een speler eerder goed dan de ander.ik vind dat er
uit hem wel veel meer te halen is..meer power en leiderschap onder andere.maar moet
er wel aan gewerkt worden en kom weer terug bij utrecht en nu ook zwolle beide clubs
de spelers van 9 tot 5 op de club en werken aan alle dingen die bij voetbal horen van
training tot voeding. en laten we eerlijk zijn dat kan bij onze club allemaal nog veel beter.
en dat het niet 1 2 3 klaar is ok maar je moet wel naar het hoogste/beste streven en dat
daar bedenkingen over zijn is mi terecht.
dat mag je ook zeggen Denistel, het gaat mij ook een beetje om de toonzetting waarmee sommige berichten hier geplaatst worden. Uiterst negatief, altijd voorzien van een uitroepteken of 10 en als je een andere mening hebt dan ben je dom en onnozel. De manier waarop jij je posts neerpent noem ik opbouwend kritisch en dat is prima wat mij betreft. Ik geef eerlijk toe dat ik een wat minder goed onderbouwde mening heb omdat ik het met de thuiswedstijden moet doen. De tijd van uitwedstrijden heb ik achter me gelaten sinds de stenen me bij Veendam uit ooit om de oren vlogen (in mijn geheugen waren het in ieder geval stenen :))

denistel

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 27, 2017, 10:54:39
dat mag je ook zeggen Denistel, het gaat mij ook een beetje om de toonzetting waarmee sommige berichten hier geplaatst worden. Uiterst negatief, altijd voorzien van een uitroepteken of 10 en als je een andere mening hebt dan ben je dom en onnozel. De manier waarop jij je posts neerpent noem ik opbouwend kritisch en dat is prima wat mij betreft. Ik geef eerlijk toe dat ik een wat minder goed onderbouwde mening heb omdat ik het met de thuiswedstijden moet doen. De tijd van uitwedstrijden heb ik achter me gelaten sinds de stenen me bij Veendam uit ooit om de oren vlogen (in mijn geheugen waren het in ieder geval stenen :))

ik kom ook bijna nooit bij uitwedstrijden hoor door omstandigheden maar als er 130 man mee
waren naar de graafschap en de meesten daar van vonden het niet al te best en de lc en trainer
en spelers zeggen dat het wel behoorlijk goed was ja dan mag je je twijfels hebben of supporters
kijken heel anders tegen voetbal aan maar dat geef ik ook al heel lang aan.wat verwacht je er van?

Bankzitter

Ik vind het enorm interessant om te horen hoe (nieuwe) spelers het doen, ook op trainingen. Alleen gaat het op het forum te vaak over wat spelers niet kunnen. Dat was al bij prima spelers als Lukoki (geen overzicht), Bakker (te lief), Streek (slechte controle), Montiero(te druk) enzovoort... . Vandaar dat ik kritiek op spelers vaak met een korrel zout neem. Zeker als spelers niet op de juiste positie gebruikt worden waardoor de zwakke punten nog meer opvallen. En helemaal bij talentvolle spelers 20-23 die nog moeten werken aan hun zwakke punten.

Daniels (hardloper), Mathieu(lui), spelers krijgen al snel weer een stempeltje. Aan spelers die positief opvallen (Schils, Kallon, vd Laan) wordt veel minder aandacht gegeven. Kritisch en bezorgd is prima, maar zou mooi zijn als lichtpuntjes ook worden benoemd en niet alleen tegenvallers.

Cambuur Groningen

Citaat van: denistel op augustus 27, 2017, 11:06:22
ik kom ook bijna nooit bij uitwedstrijden hoor door omstandigheden maar als er 130 man mee
waren naar de graafschap en de meesten daar van vonden het niet al te best en de lc en trainer
en spelers zeggen dat het wel behoorlijk goed was ja dan mag je je twijfels hebben of supporters
kijken heel anders tegen voetbal aan maar dat geef ik ook al heel lang aan.wat verwacht je er van?
[/quoteWat ik verwacht? Ik heb alleen nog de thuiswedstijd tegen JAjax gezien, dat vond ik de eerste helft zwaar beneden peil, de 2e helft eerlijk gezegd qua beleving al beter en was een gelijkmaker ook niet onverdiend geweest. Het programma zit ook behoorlijk tegen, veel uitwestrijden, niet de meest eenvoudige tegenstanders. Mijn zorg is dat we daardoor moeilijk uit de negatieve flow komen waar we nu in zitten. Tegelijkertijd waren dit vorig jaar tegenstanders waar we vorig jaar ook van verloren en maak ik me pas echt zorgen als we tegen ploegen als Oss en Jutrecht de bietenbrug opgaan. Ten aanzien van de selectie: We hebben overduidelijk aan kwaliteit ingeboet en ook ik hoor tot de teleurgestelden wanneer er niet nog een aansprekende middenvelder bijkomt. Ik geloof echter wel oprecht dat vd Belt zijn stinkende best doet om goede spelers deze kant op te krijgen, maar dat ze kennelijk niet allemaal zitten te wachten op Jupiler League en kunstgras. Maar ik vind ook dat we met deze selectie nog steeds mee zouden moeten kunnen draaien om een hoge positie. Ook NEC, Eagles, Graafschap etc. vind ik niet echt geweldig. Maar eerst maar eens kijken wat de komende 2-3 wedstrijden ons gaat opleveren....

denistel

Citaat van: Bankzitter op augustus 27, 2017, 11:15:11
Ik vind het enorm interessant om te horen hoe (nieuwe) spelers het doen, ook op trainingen. Alleen gaat het te vaak over wat spelers niet kunnen. Dat was al bij prima spelers als Lukoki (geen overzicht), Bakker (te lief), Streek (slechte controle), Montiero(te druk) enzovoort... . Vandaar dat ik kritiek op spelers vaak met een korrel zout neem. Zeker als spelers niet op de juiste positie gebruikt worden waardoor de zwakke punten nog meer opvallen. En helemaal bij talentvolle spelers 20-23 die nog moeten werken aan hun zwakke punten.

Daniels (hardloper), Mathieu(lui), spelers krijgen al snel weer een stempeltje. Aan spelers die positief opvallen (Schils, Kallon, vd Laan) wordt veel minder aandacht gegeven. Kritisch en bezorgd is prima, maar zou mooi zijn als lichtpuntjes ook worden benoemd en niet alleen tegenvallers.

ik ben nooit op trainingen maar richard bijvoorbeeld wel en die geeft het ook wel aan als spelers dingen goed
doen maar ook zeker als het minder goed gaat moet ook kunnen.
als er op trainingen slap wordt gewerkt en dijkhuizen of hulshof zeggen er niks van en jan bruin dan
regelmatig op moet treden vind ik niet goed dat zouden de andere trainers ook moeten doen.scherp
houden die handel.

Bankzitter

Er wordt tegenwoordig wel meer één op één besproken met spelers aan de hand van videobeelden en metingen.

Maar helemaal mee eens dat elkaar coachen en scherp houden op de training begint. Dat zullen types als vd Laan en Smeets wel gaan doen, maar beetje lastig als je zelf niet fit binnenkomt. Schils zie ik ook wel tot een van de leiders uitgroeien.

Ook mee eens dat spelers veel meer uren op de club zouden moeten zijn om beter te worden.

Keira

Citaat van: denistel op augustus 27, 2017, 10:32:54
tis maar net waar de lat ligt de 1 vind een speler eerder goed dan de ander.ik vind dat er
uit hem wel veel meer te halen is..meer power en leiderschap onder andere.maar moet
er wel aan gewerkt worden en kom weer terug bij utrecht en nu ook zwolle beide clubs
de spelers van 9 tot 5 op de club en werken aan alle dingen die bij voetbal horen van
training tot voeding. en laten we eerlijk zijn dat kan bij onze club allemaal nog veel beter.
en dat het niet 1 2 3 klaar is ok maar je moet wel naar het hoogste/beste streven en dat
daar bedenkingen over zijn is mi terecht.

Elke club werkt op zijn eigen manier en maar goed ook. Ik heb geen inzicht wat hun na de trainingen allemaal doen. Maar geloof niet dat als vb Steenvoorden afgelopen seizoen goed speelde er nu niets van bakt. Dit team heeft tijd nodig en ben ervan overtuigd dat het wel gaat draaien straks.
Elke speler is anders en het is aan hem hoe professioneel hij met zijn sport omgaat. Zo niet zal Cambuur vast optreden. Zoals ze afgelopen seizoen vaker hebben gedaan (oa bosz).

Agy

Citaat van: Jandehulk op augustus 27, 2017, 10:54:16
    De meeste positievelingen hier, komen denk ik weinig tot nooit bij thuis en uitwedstrijden of trainingen!...

Erg onozele opmerking en een zwakte bod om je eigen mening kracht bij te zetten.

Agy

Citaat van: richard op augustus 27, 2017, 10:01:47
Een ideale dag om afscheid te nemen van het forum

Nou mooi is dat, ben ik net terug...  :insane

Maar begrijp je volkomen, zat toen in dezelfde situatie. Weet nu ook dat ik het deels zelf over me afriep door net als jij zaken te benoemen maar te vermoeid om het elke x te moeten onderbouwen.

Jandehulk

Citaat van: Agy op augustus 27, 2017, 15:28:38
Erg onozele opmerking en een zwakte bod om je eigen mening kracht bij te zetten.
boeie!....onnozel moet wel met mannetjes als jij, pas me zo aan

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 27, 2017, 15:57:37
boeie!....onnozel moet wel met mannetjes als jij, pas me zo aan

Ongelooflijk, wat wordt dit forum soms verneukt door sommigen. :zucht :zucht

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Geelblauwstiens

Het is duidelijk dat we niet bovenaan staan......

speculeter

Forum is wel eens leuker geweest id

Geelblauwstiens

Citaat van: speculeter op augustus 27, 2017, 17:59:29
Forum is wel eens leuker geweest id
Blijkbaar vinden de forumleden zichzelf belangrijker en interessanter dan ons klupje :clint

polderrob

Het maakt niet meer uit op welk onderdeel van het forum ik kijk. De overhand hebben de roeptoeters, de randdebielen en de azijnzeikers. Deze lieden maken onze prachtige club kapot en ik hoop nu oprecht dat de beheerder van dit forum al deze volkomen idioten definitief verwijderd en NOOIT weer laat terugkeren!!!! Einde bericht. Wie de schoen past trekke hem aan!!!!