Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Matthew Steenvoorden

Gestart door Collingwood, mei 28, 2016, 11:01:21

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

MATTHEW STEENVOORDEN KOMT ACHTERSTE LINIE SC CAMBUUR VERSTERKEN

Centrale verdediger Matthew Steenvoorden komt vanaf volgend seizoen de defensie van SC Cambuur versterken. De 23-jarige rechtspoot heeft een contract getekend voor de duur van twee seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.

Steenvoorden doorliep de hele jeugdopleiding van Feyenoord en maakte zijn debuut in het betaald voetbal (op huurbasis) voor SBV Excelsior. Vervolgens werd hij verhuurd aan FC Dordrecht, waarna hij in het seizoen 2014/2015 zijn debuut maakte voor Feyenoord. De geboren Leidschendammer maakte afgelopen seizoen definitief de overstap naar FC Dordrecht en was deze jaargang bij de Schapenkoppen een onomstreden basisspeler.

Technisch Directeur Henry van der Vegt over de komst van Steenvoorden: "Met Matthew hebben we een jonge, talentvolle verdediger naar de club gehaald die zich bij ons nog verder kan ontwikkelen. Hij heeft een gedegen opleiding gehad bij Feyenoord en is een voetballende verdediger, met de kwaliteiten om de opbouw te verzorgen."

http://cambuur.nl/nieuws/matthew-steenvoorden-komt-achterste-linie-sc-cambuur-versterken/
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Goede aanwinst volgens mij.
Komt deze dan weer uit de koker van vd vegt?

Dokkumer

Ik moet zeggen dat ik hier blij van word.

666

Ik zou niet weten wat zijn voetbalkwaliteiten zijn. Ik laat mij verrassen. Welkom Matthew  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Ik ken hem ook niet zo goed, maar las een tijdje terug geloof ik dat hij ook naar (onder meer) Sparta kon. Wat dat betreft wel veelbelovend. Ook een mooie leeftijd: niet piepjong meer, maar kan zich waarschijnlijk nog wel verder ontwikkelen.

Hopelijk nu Mac-Intosch nog behouden, dan lijken we mij voor de RCV positie wel klaar.

Bankzitter

Een Amsterdammer die vooral Rotterdammers haalt...
Dit is wel het type dat we er goed bij kunnen hebben.

Tanjajeah

Dit is een artikel van vorige maand, 30-4-2016:

Matthew Steenvoorden keert misschien terug in de Eredivisie. De verdediger van FC Dordrecht gaat na Feyenoord en Excelsior mogelijk ook voor Sparta spelen, dat als kampioen van de Jupiler League promoveert naar de Eredivisie.

Tegenover RTV Rijnmond geeft Steenvoorden, die bij Feyenoord niet doorbrak in het eerste elftal, toe dat de nummer één van de Jupiler League gecharmeerd van hem is. "Er is nog niets concreet, maar er is wel veel interesse. Zolang er nog niets rond is, wil ik er niet te veel over kwijt. Ik wil graag vastigheid, zodat je wat langer bij een club speelt. En het liefst in de Eredivisie natuurlijk."

Steenvoorden komt uit de jeugdopleiding bij Feyenoord, maar door hevige concurrentie kwam de 23-jarige verdediger niet aan de bak bij de Stadionclub. Excelsior bood via een huurperiode uitkomst, daarna was het de beurt aan FC Dordrecht. Steenvoorden is inmiddels bezig aan zijn derde periode bij de club. Vorig jaar maakte hij het seizoen af bij de club, waarna hij als transfervrije speler op zoek mocht naar een nieuwe werkgever.

Omdat Steenvoorden er na twee maanden nog niet in geslaagd was om een nieuwe werkgever te vinden, besloot hij een nieuw contract te tekenen bij FC Dordrecht. Dit seizoen speelde de verdediger negentien wedstrijden in de Jupiler League. Sparta kan Steenvoorden transfervrij overnemen aan het einde van dit seizoen.

Collingwood

Als je dit filmpje ziet dan het lijkt het verhaal van 'voetballende verdediger' in ieder geval wel te kloppen:

youtube.com/watch?v=3Fu0zUBcbXE (zelf even www. voor zetten, gaat anders iets mis, zal wel aan mij liggen)

Bernardo

Maar 19 wedstrijden dit seizoen. Zoveel geblesseerd geweest?

koosZevenaar

Citaat van: Bernardo op mei 28, 2016, 11:55:39
Heb je de negatieve BERNARDO weer, nu eindelijk eens wat positiefs uit je vingers.
Kijk via GOOGLE en wie weet kom je er achter.
Ik zit in elk geval niet op JOUW negatieve vragen te wachten.

Jandehulk

Hele goeie en bruikbare speler voor ons cambuur!!....  |:)....welkom kerel en ik kan hoe raar ook al niet meer wachten op het nieuwe seizoen.....  :y

Drumfather SCC

Citaat van: koosZevenaar op mei 28, 2016, 12:14:38
Heb je de negatieve BERNARDO weer, nu eindelijk eens wat positiefs uit je vingers.

Hij vraagt alleen maar wat joh Mr. Zeveraar  :zucht
Bloedgroep A(zijn) zeker?

OT: Hij staat trouwens wel weer lekker geinteresseerd op de foto die te zien is op FB zeg  :zucht
TROTS moet je zijn dat je onze kleuren mag verdedigen  |:)
Maar goed; Adnane begon ook met een chagrijnige foto en mede door hem werden we kampioen
Dus wie weet  ;)

Welkom Matthew!

Bernardo

Citaat van: koosZevenaar op mei 28, 2016, 12:14:38

Stel toch gewoon een normale vraag? Er zijn 38 wedstrijden geweest, daarvan heeft hij de helft maar gespeeld.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bernardo op mei 28, 2016, 11:55:39
Zoals in de link hieronder te zien heeft hij van januari tot april niet gespeeld. Zal wel een blessure geweest zijn, want de rest van het seizoen speelde hij bijna altijd 90 minuten. En als ik zo zie hebben ze tijdens zijn afwezigheid veel meer verloren dan de rest van het seizoen.

http://www.transfermarkt.nl/matthew-steenvoorden/leistungsdaten/spieler/202793

Bankzitter

Lijkt wel een jongere versie van Reijnen, zowel fysiek als qua stijl. (Komt dus eigenlijk een jaartje te laat dus, want transfervrij toen Reijnen verkaste ;) ).

Nu nog 3 CV's te gaan, liefst eentje die ook op CM kan meekomen.
Benieuwd of we een oude bekende terug gaan krijgen vd Laan, Mac Intosh, Dammers of toch van buiten af bijv N'Toko.
Ou Baad en Blackson nog daar achter als back-ups