Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 1 lid
zeewolde

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 94

PePe

Misschien lagen de slechte resultaten bij Vitesse wel aan de spelersgroep, en niet aan de trainer?
Misschien pakt het hier heel goed uit?
Hooftrainer worden bij een club, waar je eerst lager hebt gewerkt, is altijd moeilijk!!

hobbes

Citaat van: PePe op juni 17, 2016, 10:12:34
Misschien lagen de slechte resultaten bij Vitesse wel aan de spelersgroep, en niet aan de trainer?
Hooftrainer worden bij een club, waar je eerst lager hebt gewerkt, is altijd moeilijk!!

Denk dat Henk idd een uitzondering was

Delamere

Citaat van: denistel op juni 17, 2016, 10:07:53
maar welkom en het voordeel van de twijfel.toen keizer kwam dacht ik oek
dat het heel wat was,,maar 4 maanden ergernis en dan opstappen hest helemaal
niks aan.
Zo denk ik er precies over! En als je al het gejammer en stemmingmakerij hier over Maas hoort dan kan het alleen maar enorm meevallen.

DK

Citaat van: PePe op juni 17, 2016, 10:12:34

misschien pakt het hier goed uit?? wat hebben we daaraan??? je haalt toch een trainer omdat je verwacht dat die persoon een ploeg aantoonbaar beter kan maken, de club kan verkopen, iemand die zich heeft bewezen?? we zijn toch geen opleidingsclubje voor werkloze trainers.

misschien pakt het goed uit, misschien wordt het helemaal niks... maar het lijkt me geen goed idee om daarop te gokken... 

dus ik zou wel eens willen weten waarom Maas gehaald wordt?? op basis van 1 goed gesprek?? ik vermoed dat VDV iemand wilde halen die nog slechter presteert dan hij, zodat de aandacht niet meer, of tenminste minder, op hem gericht is..

roepieh

Citaat van: DayDreamer op juni 17, 2016, 10:04:40
..doen maar wat..

precies dat. Ze rotzooien maar wat aan. Alles ad-hoc. Totaal visieloos. Als ze wel een visie hebben wordt het tijd dat ze die eens gaan delen. Ze hangen allemaal hun functioneren op aan het nieuwe stadion. Als dat niet komt gaan ze weg zeggen ze. Nou zullen we daar een einddatum op zetten?

01-09-2016 geen duidelijkheid over het stadion = exit Ard. Om mee te beginnen. Oke?

:zucht

PePe

Het blijkt dat HvdV en Rob Maas elkaar kennen van RKC.

PePe

Citaat van: DK op juni 17, 2016, 10:21:38
misschien pakt het hier goed uit?? wat hebben we daaraan??? je haalt toch een trainer omdat je verwacht dat die persoon een ploeg aantoonbaar beter kan maken, de club kan verkopen, iemand die zich heeft bewezen?? we zijn toch geen opleidingsclubje voor werkloze trainers.

misschien pakt het goed uit, misschien wordt het helemaal niks... maar het lijkt me geen goed idee om daarop te gokken... 

dus ik zou wel eens willen weten waarom Maas gehaald wordt?? op basis van 1 goed gesprek?? ik vermoed dat VDV iemand wilde halen die nog slechter presteert dan hij, zodat de aandacht niet meer, of tenminste minder, op hem gericht is..

Eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!!

sunderland

Ik kan wel janken.. Mien club wut in 1 jaar naar de kloten holpen

DK

Citaat van: PePe op juni 17, 2016, 10:23:38
Eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!!

zo ken ik er nog een paar... dan kun je ook de trainer van het 3e van Houtigehage hier neer zetten...

DayDreamer

Citaat van: PePe op juni 17, 2016, 10:22:08
Het blijkt dat HvdV en Rob Maas elkaar kennen van RKC.

Klopt, maar deze man heeft dan ook totaal geen netwerk.

Delamere

Heb nog even wat teruggelezen maar velen die nu roepen dat Maas een waardeloze keuze is, waren wel zielsgelukkig met de aanstelling van Keizer een paar maanden geleden. En dat bleek ook een waardeloze trainer met waardeloos voetbal en dus degradatie tot gevolg. Het bleek ook nog eens een achterbaks ventje te zijn. Eerst spelers halen voor komend seizoen en er vervolgens de brui aan geven en naar Jong Ajax vluchten. Maar hij werd wel door bijna iedereen met tromgeroffel binnengehaald.
Moraal van het verhaal, misschien toch eerst maar even afwachten wat Maas er van maakt, voordat er karrevrachten stront over deze man uitgestort wordt.

sccvl

Rob Maas ... Een blinde had het nog beter gedaan met die spelers bij Vitesse dan hij. Gadverdamme!

Gasgeve

Citaat van: Delamere op juni 17, 2016, 10:44:13
Heb nog even wat teruggelezen maar velen die nu roepen dat Maas een waardeloze keuze is, waren wel zielsgelukkig met de aanstelling van Keizer een paar maanden geleden. En dat bleek ook een waardeloze trainer met waardeloos voetbal en dus degradatie tot gevolg. Het bleek ook nog eens een achterbaks ventje te zijn. Eerst spelers halen voor komend seizoen en er vervolgens de brui aan geven en naar Jong Ajax vluchten. Maar hij werd wel door bijna iedereen met tromgeroffel binnengehaald.
Moraal van het verhaal, misschien toch eerst maar even afwachten wat Maas er van maakt, voordat er karrevrachten stront over deze man uitgestort wordt.
Je hebt gelijk. Alleen er is geen enkele aanwijzing dat Maas het hier goed gaat doen, terwijl Keizer goed gepresteerd had als trainer met Emmen. Maas heeft alles fout gedaan bij Vitesse..

El Ma-kri-niii

Je denkt toch niet dat de Cambuursupporters gaan nuanceren?

scc-aaron

Voorlopig staat Maas 2-0 achter.