Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 94

Tanjajeah

Ondertussen, op Twitter:

Van de regen in de #Maas. ? #wanbeleid #Cambuur

Al is je CV nog zo slecht, dan is er altijd nog van der Vegt #Cambuur @SCCambuurLwd

#cambuur het land van Maas en hartkwaal

speculeter

Als ik op diverse sites de reacties van vitesse supporters lees....
Qua omgang met supporters de tegenpool van Henk

Collingwood

Citaat van: Delamere op juni 17, 2016, 10:44:13
Heb nog even wat teruggelezen maar velen die nu roepen dat Maas een waardeloze keuze is, waren wel zielsgelukkig met de aanstelling van Keizer een paar maanden geleden. En dat bleek ook een waardeloze trainer met waardeloos voetbal en dus degradatie tot gevolg. Het bleek ook nog eens een achterbaks ventje te zijn. Eerst spelers halen voor komend seizoen en er vervolgens de brui aan geven en naar Jong Ajax vluchten. Maar hij werd wel door bijna iedereen met tromgeroffel binnengehaald.
Moraal van het verhaal, misschien toch eerst maar even afwachten wat Maas er van maakt, voordat er karrevrachten stront over deze man uitgestort wordt.

:thumbsup

Schijnt overigens een contract voor één jaar te krijgen met optie voor nog een jaar. Volgend jaar kunnen we dus alsnog Grim halen als het met Maas mis gaat.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Ben nu al benieuwd naar de teksten van vd Vegt op basis waarvan ze bij Maas zijn gekomen.
Zal wel weer comedy capers zijn.

Iets van mooi verzorgd voetbal zoals bij Vitesse :_schater

De Gast

Citaat van: DK op juni 17, 2016, 10:21:38
misschien pakt het hier goed uit?? wat hebben we daaraan??? je haalt toch een trainer omdat je verwacht dat die persoon een ploeg aantoonbaar beter kan maken, de club kan verkopen, iemand die zich heeft bewezen?? we zijn toch geen opleidingsclubje voor werkloze trainers.

misschien pakt het goed uit, misschien wordt het helemaal niks... maar het lijkt me geen goed idee om daarop te gokken... 

dus ik zou wel eens willen weten waarom Maas gehaald wordt?? op basis van 1 goed gesprek?? ik vermoed dat VDV iemand wilde halen die nog slechter presteert dan hij, zodat de aandacht niet meer, of tenminste minder, op hem gericht is..

Zou ik ook wel eens willen weten ! Duo vd Vegt vs. Rob Maas. Uitstralingsloos vs Uitstralingsloos. Beide niks gepresteerd. En dat zit nu hier. Vergelijk dat allemaal eens met een jaar geleden  :zucht

DK

Citaat van: Delamere op juni 17, 2016, 10:44:13
Heb nog even wat teruggelezen maar velen die nu roepen dat Maas een waardeloze keuze is, waren wel zielsgelukkig met de aanstelling van Keizer een paar maanden geleden. En dat bleek ook een waardeloze trainer met waardeloos voetbal en dus degradatie tot gevolg. Het bleek ook nog eens een achterbaks ventje te zijn. Eerst spelers halen voor komend seizoen en er vervolgens de brui aan geven en naar Jong Ajax vluchten. Maar hij werd wel door bijna iedereen met tromgeroffel binnengehaald.
Moraal van het verhaal, misschien toch eerst maar even afwachten wat Maas er van maakt, voordat er karrevrachten stront over deze man uitgestort wordt.

Onzin! Natuurlijk waren we daar gelukkig(er) mee. Keizer had het hier als technisch directeur prima gedaan, en Emmen liet hij prima voetballen. Na jaren weer eens de nacompetitie gehaald en bovenin meedraaien met beperkte middelen. Dus die keuze was ergens op gebaseerd. Ik kan niks bedenken op basis waarvan Maas gehaald is...

John Hiatt

Citaat van: speculeter op juni 17, 2016, 10:49:16
Als ik op diverse sites de reacties van vitesse supporters lees....
Qua omgang met supporters de tegenpool van Henk

Tsja, maar al die schouderklopjes en knuffels brachten geen punten.....

zeewolde

Reactie Vitesse supporter:

Oprecht, heel veel sterkte toegewenst. Die man snapt zelf de helft van de tijd niet wat hij doet.
Wat hieronder al staat aangegeven: Hij wisselt raar, breekt vertrouwen af, negatief over de fans, onherkenbaar voetbal etc etc.

Ik snap echt niet wat die vd Vegt heeft gedronken waardoor hij bij maas uitkwam. Ongelooflijk.
Lees meer op www.voetbalzone.nl

Geelblauwstiens

Citaat van: PePe op juni 17, 2016, 10:22:08
Het blijkt dat HvdV en Rob Maas elkaar kennen van RKC.
Da's mooi om te weten

Collingwood

Citaat van: DK op juni 17, 2016, 10:52:00
Onzin! Natuurlijk waren we daar gelukkig(er) mee. Keizer had het hier als technisch directeur prima gedaan, en Emmen liet hij prima voetballen. Na jaren weer eens de nacompetitie gehaald en bovenin meedraaien met beperkte middelen. Dus die keuze was ergens op gebaseerd. Ik kan niks bedenken op basis waarvan Maas gehaald is...

Volgens mij is dat nou juist het punt. Wat je van tevoren denkt over een trainer is helemaal geen garantie voor hoe het gaat uitpakken (voor de goede orde, ik ben ook helemaal niet blij met Maas).

DK

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 10:56:43
Volgens mij is dat nou juist het punt. Wat je van tevoren denkt over een trainer is helemaal geen garantie voor hoe het gaat uitpakken (voor de goede orde, ik ben ook helemaal niet blij met Maas).

maar hoe je denkt over een trainer is wel ergens op gebaseerd. Namelijk hoe hij zichzelf heeft geprofileerd het laatste half jaar! Een goed spelend Vitesse in een dolende ploeg veranderen. Elke week bepalende spelers naar de bank verwijzen om ze 2 wedstrijden later weer op te stellen (Kashia), zonder ze uitleg te geven.   

Collingwood

Citaat van: DK op juni 17, 2016, 11:00:44
maar hoe je denkt over een trainer is wel ergens op gebaseerd. Namelijk hoe hij zichzelf heeft geprofileerd het laatste half jaar! Een goed spelend Vitesse in een dolende ploeg veranderen. Elke week bepalende spelers naar de bank verwijzen om ze 2 wedstrijden later weer op te stellen (Kashia), zonder ze uitleg te geven.

Ja, helemaal mee eens. Op basis van het verleden ook bij mij niet veel vertrouwen. Maar verder hou ik me rustig, want je weet nooit hoe het gaat uitpakken.

speculeter

Hoezo uitstraling.
Zet maas, vd vegt en de graaf eens naast elkaar :_schater :_schater :_schater

Collingwood

Volgens VI waren de alternatieven Foeke Booij en Bert Konterman. Tsja... Dat is eigenlijk alle drie niks.

okkele

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 11:12:43
Volgens VI waren de alternatieve Foeke Booij en Bert Konterman. Tsja... Dat is eigenlijk alle drie niks.

zou dit een eye-opener zijn voor de zeik-forummers?
vast niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.