Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op maart 19, 2021, 14:15:54
In de eredivisie gewoon 3e keeper.. ;)
dit is jouw schuld, jij wilde meer contractnieuws :_schater

Galdiano

Ongekend  :_schater

Talent? HIj is 24 en heeft zelden tot noiit gekeept. Mag hopen als 3de keeper. Dit kun je toch niet serieus nemen? Wat weet hij van de directie dat hij elke keer verlenging krijgt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Lijkt me logisch dat Van der Vlag hier (ook) een belangrijke stem in heeft, die ziet dan toch iets in Bos blijkbaar. Tot nu toe maakte hij in de weinige (oefen)wedstrijden die hij heeft meegedaan in ieder geval veel te veel fouten om voor Cambuur een betrouwbare reservekeeper te zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Als ik de wedstrijden van de eerste en eredivisie wekelijks voorbij zie komen is Pieter een prima 2e keeper en zou ook niet als eerste misstaan bij sommige club's
Ik heb hem in J Cambuur prima wedstrijden zien spelen.
Twee keepers van gelijke kwaliteit geeft  alleen maar gedoe binnen de selectie.
Goede keuze van Foeke en TS.

Collingwood

Citaat van: Collingwood op maart 19, 2021, 14:44:15
Lijkt me logisch dat Van der Vlag hier (ook) een belangrijke stem in heeft, die ziet dan toch iets in Bos blijkbaar. Tot nu toe maakte hij in de weinige (oefen)wedstrijden die hij heeft meegedaan in ieder geval veel te veel fouten om voor Cambuur een betrouwbare reservekeeper te zijn.

Wat Vlampiep over de wedstrijden bij Jong Cambuur zegt klopt trouwens wel. Die werden een tijdje uitgezonden bij omroep Leo en heb toen een paar potjes gezien met Bos op goal, toen maakte hij best een prima indruk.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Galdiano op maart 19, 2021, 14:39:36
Ongekend  :_schater

Talent? HIj is 24 en heeft zelden tot noiit gekeept. Mag hopen als 3de keeper. Dit kun je toch niet serieus nemen? Wat weet hij van de directie dat hij elke keer verlenging krijgt.
Met 1e haal je het 2e mee onderuit, je hebt hem nooit zien keepen maar wel een oordeel.. :zweep Maar het is een beslissing van de gehele TS heb ik gehoord...en aan de duur van het contract te zien zit er misschien wel een verhuurperiode in..en anders 3e keeper.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op maart 19, 2021, 14:47:21
Wat Vlampiep over de wedstrijden bij Jong Cambuur zegt klopt trouwens wel. Die werden een tijdje uitgezonden bij omroep Leo en heb toen een paar potjes gezien met Bos op goal, toen maakte hij best een prima indruk.
Dit en maakt op de training ook een prima indruk!

Bankzitter

We kunnen de 'twijfelgevallen' ook niet verlengen en doorselecteren. Maar dan moet Booij er weer een stuk ook 15 halen waar ook niet alles zal slagen. Ik vind het prima om de kern te behouden en dan in alle rust extra kwaliteit te halen. Als er nog wat overblijft voor een extra keeper, dan kan dat ook nog wel tijdens de voorberreiding.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op maart 19, 2021, 14:53:55
We kunnen de 'twijfelgevallen' ook niet verlengen en door selecteren. Maar dan moet Booij er weer een stuk ook 15 halen waar ook niet alles zal slagen. Ik vind het prima om de kern te behouden en dan in alle rust extra kwaliteit te halen. Als er nog wat overblijft voor een extra keeper, dan kan dat ook nog wel tijdens de voorbereiding.
Van de 'slechtste' 7 spelers afscheid nemen en daar betere spelers dan je nu hebt voor terughalen.

grijskijker

denistel

mooi als bankzitter maar zeker geen ere div keeper is mijn mening.
talentvol en 24 dan moet je al lang ergens 1e keeper zijn toch?

grijskijker

Citaat van: denistel op maart 19, 2021, 18:29:59
mooi als bankzitter maar zeker geen ere div keeper is mijn mening.
talentvol en 24 dan moet je al lang ergens 1e keeper zijn toch?
Als hij talentloos zou zijn, zou hij dan bij een b.v.o. actief zijn?

En aantal Cambuur supporters praten hier en op twitter elkaar na de bek en lekker Bos af te zeiken terwijl de meesten hem niet eens hebben zien keepen. Heb een beetje respect voor Bos, het is een Cambuur speler.

zeewolde

Ik heb hem ook te weinig zien keepen. Maar ben blij met een keeper die zich al jaren opoffert als reservekeeper en waar iedere ts het in ziet zitten. Blij dat hij bijgetekend heeft

grijskijker

Citaat van: zeewolde op maart 19, 2021, 18:53:15
Ik heb hem ook te weinig zien keepen. Maar ben blij met een keeper die zich al jaren opoffert als reservekeeper en waar iedere ts het in ziet zitten. Blij dat hij bijgetekend heeft
_O_

sunderland

Ik weet alleen welke slecht en welke goed zijn wat keepers betreft. Ik weet wel dat veel ervaring opdoen keepers goed maakt. Heb hier al heel wat keepers voorbij zien komen. Ik heb vertrouwen in ons ts en in Peter vd vlag . Gefeliciteerd pieter en succes