Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Mooi toch. Komt uit de regio. Zeurt niet. Ligt goed in de groep. Beetje de cultuur bewaren. Alleen maar voordelen.

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 19, 2021, 18:48:11
Als hij talentloos zou zijn, zou hij dan bij een b.v.o. actief zijn?

En aantal Cambuur supporters praten hier en op twitter elkaar na de bek en lekker Bos af te zeiken terwijl de meesten hem niet eens hebben zien keepen. Heb een beetje respect voor Bos, het is een Cambuur speler.

tussen talentvol en talent loos zit wel een heel verschil toch.de keeper van eagles is
in mij ogen talentvol die is nog maar 19 en keept in het 1e dat bedoel ik er mee te
zeggen ik kraak bos helemaal niet af of wat dan ook maar.

grijskijker

Citaat van: denistel op maart 20, 2021, 13:10:17
tussen talentvol en talent loos zit wel een heel verschil toch.de keeper van eagles is
in mij ogen talentvol die is nog maar 19 en keept in het 1e dat bedoel ik er mee te
zeggen ik kraak bos helemaal niet af of wat dan ook maar.
Jay Gorter is bijna 21 en heeft talent ja en is door een gelukje(blessures) 1e keeper geworden, als Stevens geblesseerd raakt en Bos doet het vervolgens goed blijft hij ook staan..zoals jij wel weet werkt het in het voetbal zo..

En nog een persoonlijke mening... Talent is leeftijdsloos. Koppel het dus niet aan leeftijd!

denistel

Citaat van: Grijskijkert op maart 20, 2021, 13:20:58
Jay Gorter is bijna 21 en heeft talent ja en is door een gelukje(blessures) 1e keeper geworden, als Stevens geblesseerd raakt en Bos doet het vervolgens goed blijft hij ook staan..zoals jij wel weet werkt het in het voetbal zo..

En nog een persoonlijke mening... Talent is leeftijdsloos. Koppel het dus niet aan leeftijd!

dan is ie 20 ok. nou als stevens weer fit is keept hij dan toch gewoon weer maar das mijn
mening en talent vol is wel aan leeftijd gebonden vind ik

sunderland

Talent van 32 ? Nou een talent is bij mij beneden de 22

Tanjajeah

Wat ik vooral opmerkelijk vind is dat hij wederom bijgetekend heeft, terwijl hij 2e keeper is en geen uitzicht heeft of krijgt op een basisplaats. Hij is 24, je zou zeggen; op een gegeven moment kom je op een punt in je carriere dat je elke week wil spelen.

grijskijker

Citaat van: Tanjajeah op maart 20, 2021, 14:04:42
Wat ik vooral opmerkelijk vind is dat hij wederom bijgetekend heeft, terwijl hij 2e keeper is en geen uitzicht heeft of krijgt op een basisplaats. Hij is 24, je zou zeggen; op een gegeven moment kom je op een punt in je carriere dat je elke week wil spelen.
Kiezen voor zekerheid bij Cambuur en we weten niet wat hij naast het voetbal doet en/of hij regio gebonden is.

Collingwood

Is wel degelijk toegezegd dat hij tweede keeper wordt, ook in de eredivisie, zegt hij bij OF.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op maart 21, 2021, 15:29:36
Is wel degelijk toegezegd dat hij tweede keeper wordt, ook in de eredivisie, zegt hij bij OF.
Nou prima toch hoeft er ook geen keeper meer bij te komen, scheelt weer kunnen die centen anders besteed worden.. En de TS heeft natuurlijk veel beter zicht op zijn ontwikkeling dan wij doen, vind zijn fysiek in vergelijk met een paar jaar terug ontzettend verbeterd van een kippennekje naar een stierennek en veel breder..

Collingwood

Ik ben hier ook wel voor. Bos gewoon de kans geven in de voorbereiding met als insteek dat hij tweede doelman wordt en als hij niet voldoet kun je altijd nog een extra keeper aantrekken. Als je dat al niet ziet zitten had je hem helemaal geen contractverlenging moeten geven.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op maart 21, 2021, 17:10:24
Ik ben hier ook wel voor. Bos gewoon de kans geven in de voorbereiding met als insteek dat hij tweede doelman wordt en als hij niet voldoet kun je altijd nog een extra keeper aantrekken. Als je dat al niet ziet zitten had je hem helemaal geen contractverlenging moeten geven.
En mocht hij er nog niet aan toe zijn, kan je hem eventueel verhuren om 'vlieguren' te laten maken..

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 21, 2021, 17:10:24
in de voorbereiding spelen ze om en om tegen de amateurs. Ik vind helemaal niet dat hij de voorbereiding moet keepen. Ritme is voor de eerste keeper belangrijk en de kans is ook dat er nieuwe spelers achterin staan die moeten wennen. Ik ben erg van vastigheid omdat dat het meeste opbrengt

sunderland

Kan mij er ook niet druk om maken. Bangura kon niks en is door spelen een prima speler geworden. Bos heeft tot nu daar geen kans voor gehad.

el haj

Lekker hoor, goed gekeept met een clean sheet als resultaat. Gefeliciteerd Pieter.  |:)

hobbes

Citaat van: el haj op mei 07, 2021, 22:13:03
Lekker hoor, goed gekeept met een clean sheet als resultaat. Gefeliciteerd Pieter.  |:)

Prima wedstrijd, met een prima reflex, was bij een hoop keepers een doelpunt geweest.