Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Rob Maas

Gestart door Tanjajeah, juni 17, 2016, 10:50:09

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: janou op oktober 10, 2016, 20:23:19
ik kan echt gek worden van alle mensen die roepen dat de spelers er niet alles aan doen. zulke mensen doelt maas op dat ze maar wat zitten te lullen. spelers zijn gewoon fit maar resultaat en spel is nog niet constant geweest. steun je ploeg nou gewoon.

ook ben ik een voorstander om wat realistischer en nuchterder te praten over onze club. want als maas nu ons kampioen zou maken dan zou iedereen hier zeggen dat maas een toptrainer is. verder is de kritiek soms wel terecht over maas want hij presteert nog niet goed maar geef hem een eerlijke kans, want dat heeft hij vanaf moment 1 niet gehad, beoordeel hem over een half seizoen ipv de eerste 10 wedstrijden.

Dan ga jij toch juichen na een 1-1 tegen Telstar? Ik hou je niet tegen. De resultaten zijn alles behalve hoopgevend, net als het spel. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat we (een van) de hoogste begrotingen van de divisie hebben. Dat je dan niet in de buurt van een top 3 notering komt, is schandelijk.
In Henk en Sandor we trust

vialli

Wen d'r mar an want ut is allemaal des  Cambuurs. Om de soveultiet loopt ut bij de club voor geen meter en as je daar niet tegenkenne mut je un andere hobby soeke.

denistel

niet tegen kenne gaat het niet om er zit meer in en dan moet
je alles er aan doen om dat er uit te halen zoals die maas vorige
week zelf ook al aan gaf toch.

janou

Citaat van: moodygrunn op oktober 10, 2016, 21:54:51
Dan ga jij toch juichen na een 1-1 tegen Telstar? Ik hou je niet tegen. De resultaten zijn alles behalve hoopgevend, net als het spel. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat we (een van) de hoogste begrotingen van de divisie hebben. Dat je dan niet in de buurt van een top 3 notering komt, is schandelijk.

de afgelopen 10 jaar heb ik 7 jaar tegen telstar gejuicht na een doelpunt. dat zal nu na de degradatie niet anders zijn. en tuurlijk presteren we onder kunnen, maar los van een aantal slechte wedstrijden zie ik sommige wedstrijden ook wel mooi voetbal en dat word dan weer niet gezegd. en tuurlijk is slecht dat je niet in buurt van top 3 komt maar dat is zoals hiervoor gezegt is des cambuurs en ookal is het kut, ik blijf mn clubje ook steunen tegen respectievelijke clubjes als achilles en telstar.

janou

Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2016, 21:48:54
We hebben het hier over betaald voetbal, dus topsport.
Hij diskwalificeert zich zelf vanwege het absolute gebrek aan zelfkritiek in de behaalde resultaten.

tuurlijk hebben we het over topsport en maas weet zelf donders goed dat de resultaten nog niet best zijn en het spel regelmatig ook niet, en dat geeft hij ook eerlijk aan. en tuurlijk is het zo dat we af en toe graag eens willen horen dat het niet om aan te zien was maar er zijn niet 1000 henk de jongs die dat wel doen. frank de boer zei ook bijna nooit dat ajax slecht speelde terwijl de supporters in slaap vielen.

De Gast

Mooi verhaaltje weer.. heb 'm twee keer moeten luisteren want na 10sec zat ik alweer elders met mn gedachten maar goed..

..stappen maken qua concentratie.. de weg naar volwassenheid.. de rol die wij (allang niet meer) vertolken..

We zullen het weer zien morgen.. uiteraard wederom zonder echte spits.

denistel

doet weer geheimzinnig over de opstelling man man hou het simpel zou ik zeggen.

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 14, 2016, 10:32:30
doet weer geheimzinnig over de opstelling man man hou het simpel zou ik zeggen.
Wie niet geheimzinnig doet is Henk de Jong.
Hoorde zo juist dat hij blij is met zijn huidige baan, maar dat het trainerschap weer begint te kriebelen.  8)

Agy

Citaat van: Vlampiep op oktober 14, 2016, 14:48:26
Wie niet geheimzinnig doet is Henk de Jong.
Hoorde zo juist dat hij blij is met zijn huidige baan, maar dat het trainerschap weer begint te kriebelen.  8)

Vorige week nog even met hem gesproken en hij wil kruipend wel weer terug maar begrijpt, net als wij, dat het beter is om er even een periode tussen te laten. Ook nog even over Sandor gehad en daar is niet zo heel veel gebeurt behalve dan dat Sandor en Ype twee botsende ego's zijn en op zijn zachst gezegd elkaar niet echt pruimen.

michello

Citaat van: Agy op oktober 14, 2016, 14:55:42
Vorige week nog even met hem gesproken en hij wil kruipend wel weer terug maar begrijpt, net als wij, dat het beter is om er even een periode tussen te laten. Ook nog even over Sandor gehad en daar is niet zo heel veel gebeurt behalve dan dat Sandor en Ype twee botsende ego's zijn en op zijn zachst gezegd elkaar niet echt pruimen.

Zodra het nieuwe stadion geopend is, moet hij weer bij ons zitten. In welke functie maakt me nog niet eens uit maar Henk hoort bij Cambuur  ;)

Bernardo

Noordcambuur

Gaat er niks gebeuren voor à.s. Vrijdag dan actie mannen.

R-member

Citaat van: Agy op oktober 14, 2016, 14:55:42

pruimen?

Sandor en Ype houden van dezelfde pruimen!  8)
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Noordcambuur

Maas ga weg man je maakt onze club kapot.
Ik eis punten nou  :_schater

Galdiano

Citaat van: R-member op oktober 14, 2016, 21:54:49
pruimen?

Sandor en Ype houden van dezelfde pruimen!  8)

:_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets