Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Chiró N'Toko

Gestart door Stiens, juni 22, 2016, 11:43:55

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik ben niet erg happy dat er waarschijnlijk weer een speler onder de marktwaarde verkocht is en dan ook nog aan een directe concurent. Het was toch al jaren een van de topverdedigers in de Jupiler League en normaal onbetaalbaar voor de concurrentie.

Aan de andere kant, vd Belt durft wel in te grijpen. Liever talent dat er vol voor gaat en zich nu kan ontwikkelen dan een ongemotiveerde veteraan. Daarbij werden onder vd Belt  vaak de meevoetballende verdedigers aangetrokken ipv fysiek sterke types.

Misschien is het ook een optie om met het vrijgekomen salaris de contracten van bijv vd Streek , Bakker of Monteiro op te waarderen zodat die niet zo makkelijk meer weg te kopen zijn.

Noordcambuur

En laten we nu van dat geld GEEN van der Laan halen maar een talent volle speler waar we een aantal jaren wat aan hebben een linksback.

Noordcambuur

En waarom is v/d Belt zo geheimzinnig over transfergeld :_schater

denistel

Citaat van: Bankzitter op januari 09, 2017, 18:36:01
Ik ben niet erg happy dat er waarschijnlijk weer een speler onder de marktwaarde verkocht is en dan ook nog aan een directe concurent. Het was toch al jaren een van de topverdedigers in de Jupiler League en normaal onbetaalbaar voor de concurrentie.

Aan de andere kant, vd Belt durft wel in te grijpen. Liever talent dat er vol voor gaat en zich nu kan ontwikkelen dan een ongemotiveerde veteraan. Daarbij werden onder vd Belt  vaak de meevoetballende verdedigers aangetrokken ipv fysiek sterke types.

Misschien is het ook een optie om met het vrijgekomen salaris de contracten van bijv vd Streek , Bakker of Monteiro op te waarderen zodat die niet zo makkelijk meer weg te kopen zijn.

goeie verdediger bij eindhoven maar net als bij meerdere spelers kunnen ze niet
goed met de druk hier omgaan is mijn mening en wij spelen wat meer aanvallend
en dus heeft ie ruimte in de rug. je kunt ook zeggen dat wij niet het juiste type
speler hebben gehaald voor het spel wat wij willen spelen.
schilder is oek niet echt snel maar positioneel veel beter.

Vakje 9

Citaat van: wiekie1969 op januari 09, 2017, 12:24:40
Juust. Vd Belt zaterdag op Podium Tv gezien, wat een rust en wat een voetbal know-how heeft deze man. Wat een verschil met die kale hapsnurker die de club bijna kapot heeft gemaakt.

Kunnen we dit ook ergens terug zien?

Vakje 9

Citaat van: michello op januari 09, 2017, 13:01:01
Hij is transfervrij opgepikt toch? Hebben we in dat geval ook nog winst gemaakt  :_schater

Dan moet het transferbedrag wel hoger zijn dan de helft van zijn jaarsalaris  ;D

scc-aaron

Hij heeft in zes jaar tijd zes clubs versleten. Dat is ook niet echt een heel goed teken.

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op januari 09, 2017, 18:41:58
En waarom is v/d Belt zo geheimzinnig over transfergeld :_schater

Men is nooit transparant over transferbedragen toch?
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Yellow Army op januari 09, 2017, 20:24:15
Men is nooit transparant over transferbedragen toch?
nou hij kan er toch wel over zeggen dat we er wat van overhebben gehouden ik hoef geen bedrag te horen.

AL

Citaat van: Noordcambuur op januari 09, 2017, 21:20:30
nou hij kan er toch wel over zeggen dat we er wat van overhebben gehouden ik hoef geen bedrag te horen.

Transfervrij.

Noordcambuur

Citaat van: AL op januari 09, 2017, 21:24:38
Transfervrij.
ja echt nou dan zij ze wel weer heel lief geweest voor NAC en toko

AL

Citaat van: Noordcambuur op januari 09, 2017, 21:30:38
ja echt nou dan zij ze wel weer heel lief geweest voor NAC en toko

Weet het niet zeker natuurlijk, maar veel kan er niet ontvangen zijn.
Een dure speler die op bank/tribune zou zitten laten vertrekken is in mijn optiek de juiste beslissing.

Noordcambuur

Citaat van: AL op januari 09, 2017, 21:33:19
Weet het niet zeker natuurlijk, maar veel kan er niet ontvangen zijn.
Een dure speler die op bank/tribune zou zitten laten vertrekken is in mijn optiek de juiste beslissing.
ja klopt ik was al heel lang klaar met hem zeker na Eindhoven uit l8l

Noordcambuur

Ik hoop dat ze een goede linksachter kunnen halen waar we een aantal jaren wat aan hebben.

sunderland

Wat rot het ook . Vd belt heeft 2 maand terug al aangegeven dat we nieuwe koers gaan varen. Spelers willen hier graag spelen of niet. Hij gaf ook aan dat bepaalde spelers die al zo lang achterelkaar niet hebben gewonnen (we hadden een periode met 5 weds in een jaar winst)misschien ook wegmoesten omdat die in een negatieve spiraal zitten . Gelukkig zit Vd streek weer op de rails en zit daar ons geld op dit moment . Met dank aan Sipke en slot en dat mag ook wel eens worden gezegd