Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Ninos Gouriye

Gestart door michello, juli 12, 2016, 19:39:41

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Vlampiep op juli 13, 2016, 08:25:11
Het is niet mijn gemakkelijke redenering dat Bosz en Maas aan de basis hebben gestaan.
Het is namelijk een feit. En ja Vd Vegt is de eindverantwoordelijke.
Ja Cor zo werkt het nu eenmaal in de grotemensenwereld.
Maar ik denk dat deze speler er eentje is van de buitencategorie waar we al tijden op hebben zitten wachten.

Als Van de Vegt eindverantwoordelijke is dan moet hij toch ook de credits krijgen als een transfer goed uitpakt, hoe die dan ook tot stand komt?

Bovendien heb ik nergens gelezen dat Maas en Bosz aan de basis van deze transfer staan. Alleen dat Maas bij Bosz (een goede collega van hem) heeft nagevraagd of het wat is, die Gouriye. Waarom is dat in godsnaam nou weer een probleem?
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer

Uiteindelijk moet v/d Vegt samen met Maas Gouriye overtuigen om hier te komen spelen.

Lijkt me dat v/d Vegt in deze zeker wel de credits mag krijgen.

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op juli 13, 2016, 09:39:11
Uiteindelijk moet v/d Vegt samen met Maas Gouriye overtuigen om hier te komen spelen.

Lijkt me dat v/d Vegt in deze zeker wel de credits mag krijgen.

Nou vooruit, +1 voor Henry.
Area 58

okkele

staat ie bij mij nog altijd op - 2.500.001
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: okkele op juli 13, 2016, 11:03:12
staat ie bij mij nog altijd op - 2.500.001

Dus je bent begonnen met -2.500.002  8P
Henk, held, bedankt

Delamere

Citaat van: Collingwood op juli 13, 2016, 09:37:12
Als Van de Vegt eindverantwoordelijke is dan moet hij toch ook de credits krijgen als een transfer goed uitpakt, hoe die dan ook tot stand komt?

Bovendien heb ik nergens gelezen dat Maas en Bosz aan de basis van deze transfer staan. Alleen dat Maas bij Bosz (een goede collega van hem) heeft nagevraagd of het wat is, die Gouriye. Waarom is dat in godsnaam nou weer een probleem?
Dat heb ik ook nergens gelezen. Maar bij sommigen hier ontbreekt het aan elke vorm van objectiviteit mbt Vd Vegt.

Dokkumer

Citaat van: maikcambuur op juli 12, 2016, 20:55:42
Volgens de mensen op dit forum beslist niet 1 individu over het halen van een speler. Maar in dit geval lijkt het er toch sterk op inderdaad.
Laat ik het stellen dat de beleidsbepalers Smid en de Graaf dit meermaals in de media aangegeven hebben en ook aan mij persoonlijk toen ik ze sprak ;)

Dokkumer

Citaat van: Bolle op juli 12, 2016, 22:21:12
Een voorhoede met Gyasi, Hemmen en Gouriye is prima te noemen lijkt me.

Zeker met Hoefdraad, Houtkoop en Barto achter de hand.
Hemmen lijkt me nog te duur voor de JL. Of hij moet fors willen inleveren.

polderrob

goed gedaan Henry van der Vegt!  :y

denistel

Citaat van: maikcambuur op juli 12, 2016, 20:55:42
Volgens de mensen op dit forum beslist niet 1 individu over het halen van een speler. Maar in dit geval lijkt het er toch sterk op inderdaad.

maas kan het idd vvorstellen maar dan moet vd vegt nog wel accoord geven toch.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op juli 13, 2016, 09:37:12

Voor mij absoluut geen probleem hoor.
En het is zoals je zegt, pakt een transfer goed uit, zijn ook de credits voor hem.
Maar dat moeten we nog even afwachten, al denk ik dat er kwalitatief een veel betere groep staat van de 2e helft van vorig seizoen.

sk13

Alles valt of staat is dat de technische staf er een team van kan maken.

maikcambuur

Citaat van: denistel op juli 13, 2016, 12:55:25
maas kan het idd vvorstellen maar dan moet vd vegt nog wel accoord geven toch.

Klopt. Echter een akkoord geven dat kan iedereen wel. Een TD moet degene zijn die ze op het spoor komt. Deze man heeft gewoon totaal geen netwerk/grote naam in de voetballerij..

Cor

Citaat van: Vlampiep op juli 13, 2016, 08:25:11
Het is niet mijn gemakkelijke redenering dat Bosz en Maas aan de basis hebben gestaan.
Het is namelijk een feit. En ja Vd Vegt is de eindverantwoordelijke.
Ja Cor zo werkt het nu eenmaal in de grotemensenwereld.
Maar ik denk dat deze speler er eentje is van de buitencategorie waar we al tijden op hebben zitten wachten.

In mijn grotemensenwereld werkt het niet zo. Maar voor sommige mensen is de antipathie tegen vdV zo groot dat hij niks goeds meer kan doen. In mijn grotemensenwereld wordt het dan wat zielig gedrag.