Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Ninos Gouriye

Gestart door michello, juli 12, 2016, 19:39:41

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Cor op juli 13, 2016, 16:25:58
In mijn grotemensenwereld werkt het niet zo. Maar voor sommige mensen is de antipathie tegen vdV zo groot dat hij niks goeds meer kan doen. In mijn grotemensenwereld wordt het dan wat zielig gedrag.
Ja dat zal best Cor, maar volgens mij is er namelijk niets zieligs aan hoor.
Ik heb niets met Vd Vegt en wat mij betreft gaat hij gisteren nog weg, maar je hoort mij niet zeggen dat vanwege mijn antipathie deze deal met niet op zijn conto kan worden geschreven. Ik ben hartstikke blij met deze speler en hoop dat dit een smaakmaker zal zijn voor het nieuwe seizoen. Is dat het geval dan nog heb ik niets met Vd Vegt, maar hij is dan wel de verantwoordelijke voor een misschien wel topseizoen.
Dus over een paar weken gaan we de biercompetitie in met veel vertrouwen. :jupiler :proost

Keira

Citaat van: Cor op juli 13, 2016, 16:25:58
In mijn grotemensenwereld werkt het niet zo. Maar voor sommige mensen is de antipathie tegen vdV zo groot dat hij niks goeds meer kan doen. In mijn grotemensenwereld wordt het dan wat zielig gedrag.

Eindelijk iemand die iets zinnigs zegt met zijn volle verstand  :thumbsup

maikcambuur

Ik vind ook dat we wat hard van stapel lopen trouwens wat betreft de versterkingen nu. Toen Houtkoop werd gehaald liep ook iedereen in de polonaise. Dat werd nagenoeg niks, misschien dat hij het nog laat zien dit seizoen. Geldt ook voor de huidige versterkingen, ze moeten het allemaal nog maar laten zien.

Dokkumer

Citaat van: maikcambuur op juli 13, 2016, 17:35:08
Ik vind ook dat we wat hard van stapel lopen trouwens wat betreft de versterkingen nu. Toen Houtkoop werd gehaald liep ook iedereen in de polonaise. Dat werd nagenoeg niks, misschien dat hij het nog laat zien dit seizoen. Geldt ook voor de huidige versterkingen, ze moeten het allemaal nog maar laten zien.
Nee, laat het voortaan maar zo zijn dat we de spelers welkom heten, succes wensen en afbranden zodra ze hun eerste verkeerde balcontact hebben gehad. Wat een speler elders heeft laten zien doet totaal niet ter zake :zucht

Overigens, welkom Ninos en succes in ons mooie geel/blauw!

maikcambuur

Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2016, 17:44:33
Nee, laat het voortaan maar zo zijn dat we de spelers welkom heten, succes wensen en afbranden zodra ze hun eerste verkeerde balcontact hebben gehad. Wat een speler elders heeft laten zien doet totaal niet ter zake :zucht

Overigens, welkom Ninos en succes in ons mooie geel/blauw!

Gaat het niet om. Ik wens hem ook succes, en verwacht juist ook veel om. Maar er zijn vaker transfers binnen gekomen waarvan we dachten 'dit wordt het' en het werd niks. Kan ook omgekeerd, een transfer waar je niks van verwacht maar wat een topper wordt. We moeten gewoon kijken hoe alles gaat uitpakken.

scc-aaron

polderrob

volkomen waar, Cor. Vlampiep e.a. kennen alleen maar blinde haat tegen van der Vegt. vdV heeft nooit  een eerlijke kans gehad en zal die ook bij hen nooit krijgen. Ze weten alles van vdV e zijn netwerken ( of niet!). Is goed aangewakkerd door vorige zgn. supportersclubs van eerdere werkgevers van vdV. Er is maar één iemand heilig en dat is HENK, maar dankzij hem is Cambuur gedegradeerd en niet dankzij van der Vegt. Toch geen kwaad woord over HdJ hoor, prachtmens en echte Cambuurman, maar geen geweldige trainer, echt niet want anders had hij allang ergens anders  een top _O_job gehad.!!!!

justremco

Leuk verhaal, maar vd Vegt heeft toch aantoonbaar slechte zaken gedaan afgelopen seizoen? Snap best dat heel veel mensen niet of nauwelijks vertrouwen in hem hebben. Heb het idee dat ie dit seizoen op de goede weg is, maar de belangrijkste positie is nog steeds niet ingevuld helaas

Vlampiep

Citaat van: polderrob op juli 13, 2016, 18:50:33
volkomen waar, Cor. Vlampiep e.a. kennen alleen maar blinde haat tegen van der Vegt. vdV heeft nooit  een eerlijke kans gehad en zal die ook bij hen nooit krijgen. Ze weten alles van vdV e zijn netwerken ( of niet!). Is goed aangewakkerd door vorige zgn. supportersclubs van eerdere werkgevers van vdV. Er is maar één iemand heilig en dat is HENK, maar dankzij hem is Cambuur gedegradeerd en niet dankzij van der Vegt. Toch geen kwaad woord over HdJ hoor, prachtmens en echte Cambuurman, maar geen geweldige trainer, echt niet want anders had hij allang ergens anders  een top _O_job gehad.!!!!
Beste Poldermanneke, dat ik niets met Vd Vegt op heb is heel wat anders dan hem haten.
In mijn beleving is deze man niet geschikt voor zijn job als TD, maar dat is mijn mening.
Als iemand daar anders overdenkt is ook zijn mening en vind ik ook prima.
Maar je moet geen personen beschuldigen van haat die er een andere mening dan die van jou hebben.
Wat betreft mag hij elders zijn best gaan doen, maar hij zit hier en daar kan ik ook heel goed mee dealen.
Dus manneke eerst even goed lezen en interpreteren voordat je kul opschrijft.

denistel

Citaat van: maikcambuur op juli 13, 2016, 15:37:57
Klopt. Echter een akkoord geven dat kan iedereen wel. Een TD moet degene zijn die ze op het spoor komt. Deze man heeft gewoon totaal geen netwerk/grote naam in de voetballerij..

nou op het spoor komt?? nogmaals dat doen ze met een heel team scouts trainers en ook
de td en die moet de knoop door hakken als 5 zeggen halen en hij zegt nee dan komt diegene
niet en andersom dus oek als 5 zeggen nee en de td zegt ha dan komt ie maar dat zou dus onlogisch
zijn.
en inzichten in spelers zijn zo wie zo verschillend doe zelf al jaren jeugd scouting en waar sommigen na
10 minuten het al wel gezien hebben zie ik liever een speler onder diverse omstandigheden.
bijv je ziet een jeugdwedstrijdje en 1ne team is veel sterker en wint met 7-0 en er zit 1 bij die
er 4 maakt en uitblinkt dan zou ik em wel noteren maar zeker een week of 2 weken later weer
bekijken als ie meer tegen stand zou hebben en dan zien hoe hij zich staande houdt.
heb wel eens een speler uit een c1 team bekeken en die speelde de 1e helft heel goed maar
de 2e helft zat het wat tegen en liep ie te zeiken tegen alles en iedereen en deed er niks meer
aan dus dan kom je er niet.

als ze nu naar spelers kijken of willen vast leggen dan vraag ik me af wat de criteria zijn. als
ik hoor over welke spelers ze twijfelen dan denk ik dat ze heel veel kijken naar team spelers
die hard werken en misschien te weinig naar spelers met extra individuele kwaliteiten die misschien
dan de hele week geen 110% geven op een training maar er wel elk weekend staat.
voorbeeld is denk ik wel Tuyp die nou niet een werkpaard was/is maar wel gem 23 goals maakte,
dat zijn keuze,s die je moet maken.
en ja vd vegt krijgt vaak de klappen als een speler niks presteerd en als het wel goed is dan is
het niet zijn aanwinst.

maikcambuur

Laat me niet lachen zeg. Onder hdj hebben we het beste seizoen ooit in de geschiedenis van Cambuur gehad... Dat is blijkbaar weer vergeten..

Geelblauwstiens

Ik denk toch echt dat polderrob een leuke opdracht heeft gekregen voor z'n stage. Maar op deze manier gaat het niet lukken ben ik bang.

kickandrush

Dom praat juh. En cor waait ook met elke wind mee. Alsof die antipathie nergens op gestoeld is.. Vooralsnog haalt ie, tegen mijn verwachting in, redelijke spelers. Dat had ie een half jaar geleden moeten doen. Ik heb overigens geen inzicht welk budget gemoeid is met de nieuwe spelers.

Ninos welkom. Laat ons juichen!  |:)

sunderland

nooit een eerlijke kans gehad. Hij is hier nu al meer dan een jaar en is er in mijn ogen hoofd verantwoordelijk voor dat we zijn gedegradeerd. Dat hij geen opvolger voor Reijnen had vind ik nog het ergste. Dan ben je totaal niet geschikt.

Geelblauwstiens

Citaat van: sunderland op juli 13, 2016, 21:41:00
nooit een eerlijke kans gehad. Hij is hier nu al meer dan een jaar en is er in mijn ogen hoofd verantwoordelijk voor dat we zijn gedegradeerd. Dat hij geen opvolger voor Reijnen had vind ik nog het ergste. Dan ben je totaal niet geschikt.
We kunnen moeilijk concluderen dat afgelopen seizoen succesvol is geweest. Tenzij je er uitziet als een struisvogel.