Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Delvechio Blackson

Gestart door Collingwood, juli 18, 2016, 13:02:13

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

DELVECHIO BLACKSON OFFICIEEL SPELER EERSTE ELFTAL SC CAMBUUR

Delvechio Blackson mag zich vanaf nu officieel speler van het eerste elftal van SC Cambuur noemen. De linkerverdediger zette vandaag zijn handtekening onder een contract voor de duur van één seizoen, met een optie voor nog een seizoen.

De 21-jarige Blackson maakte vorig seizoen de overstap van PEC Zwolle naar SC Cambuur en kende in Leeuwarden een prima eerste seizoen bij Jong SC Cambuur. In de voorbereiding op het nieuwe voetbaljaar heeft hij alle trainingen en wedstrijden meegedaan met de hoofdmacht en maakte hierin dermate veel indruk dat hij nu zijn eerste profcontract heeft afgedwongen.

Technisch Directeur Henry van der Vegt: "Delvechio heeft het afgelopen jaar onder Dennis van der Ree en Arne Slot een constante ontwikkeling doorgemaakt bij onze beloften en hierin aangetoond over de juiste mentaliteit te beschikken. Daarnaast is hij met zijn snelheid, atletisch en voetballend vermogen uitgegroeid tot een goede en sterke verdediger."

http://cambuur.nl/nieuws/delvechio-blackson-officieel-speler-eerste-elftal-sc-cambuur/
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Goed nieuws! Soms nog wat druistig, maar zeker een jongen met potentie

Geelblauwstiens

Mooi achter Toko de kunst af laten kijken en nu en dan wat minuten maken bij een 4-0 voorsprong.

Whoestemen

Beetje onrustig, maar met de juiste begeleiding en de juiste mentaliteit kan hij ver komen.

Noordcambuur

Jesus kerel grijp je kans en wat ga je doen als een draak van een wedstrijd spelen.
Ga nou naar voren spelen i.p.v. elke keer maar tikkie terug of breed te spelen de 2 tegen doelpunten zit je lucht te verdedigen.

YellowBlue

Bernardo

2de helft wel goed hersteld.

Galdiano

Vond dit samen met Houtkoop ver weg de slechtste speler.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 22, 2016, 00:21:26
Vond dit samen met Houtkoop ver weg de slechtste speler.
ja klopt maar dan denk ik kom blackson grijp je kans kerel laat het zien maar totaal niet die viel mij gister goed tegen.

zeewolde

Ofwel weer iemand aflikken die 1 x in de basis mag staan  8P

Collingwood

Eerste helft matig tot slecht, maar in de tweede helft zag ik toch wel enige potentie. Moet vooral nog rustiger/geconcentreerder worden.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 22, 2016, 11:00:16
Ofwel weer iemand aflikken die 1 x in de basis mag staan  8P
ff opletten kerel heeft vaker in de basis gestaan 8P

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op oktober 22, 2016, 11:57:21
ff opletten kerel heeft vaker in de basis gestaan 8P
snap ik, gaat er om dat hik er nu na een tijdje weer staat. Geef hem 4 wedstrijden op rij. Kijken of het beter wordt.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 22, 2016, 12:05:20
snap ik, gaat er om dat hik er nu na een tijdje weer staat. Geef hem 4 wedstrijden op rij. Kijken of het beter wordt.
oke we zullen zien maar hij moet mij nog gaan overtuigen

denistel

wij hevve niemand die jonge jongens as Monteiro of blackson aansturen
geen leider in dit team helaas.hopelijk kan schilder die rol oppakken maar
we er dan uit moet ik zou het niet weten.