Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Adnane Tighadouini

Gestart door De Gast, februari 20, 2013, 09:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Area 58

denistel

gister zei die zelf anders van wel,,,hangt er van af wat Vitesse met em wil

Hilversum voor Cambuur

SCCRulez

Cambuur058

Adje heeft zojuist een oefenwedstrijd gespeeld met Vitesse en stond in de basis, heeft alleen de eerste helft gespeeld maar dat kwam omdat alle 11 spelers werden doorgewisselt in de rust. Maar Adnane speelde heel goed, 2 goals en 2 assists, en Vitesse schijnt heel tevreden over hem te zijn dus de kans dat hij terug keert bij Cambuur lijkt mij nihil. Maar aan de andere kant, Vitesse heeft die Kakuta, Ibarra, en nog veel jonge talenten zoals Chanturia die nu ook al bijna niet aan speeltijd toe komen, dan is hij toch helemaal niet nodig? Ik hoop dat Adje bij ons terugkomt, zou beter voor de ontwikkeling van die jongen zijn, beter voor ons clubke, en beter voor Vitesse. Maar ik denk dat de kans klein is.  :zucht

Oja, ik ben nieuw op het forum, jooo

denistel

tegen een amateur club toch is wel wat anders dan sub top ere div.

rody rules

ze geven in zo'n voorbereiding sowieso iedereen een kans dus hij zal sowieso zijn minuten maken. na een aantal weken zal blijken of hij dicht tegen de basis aanzit. mocht dat niet het geval zijn kan hij beter weggaan, ook voor zijn eigen ontwikkeling. Ik denk bovendien dat de grote baas daar bij Vitesse vast nog wel wat miljoentjes aan spitsen en vleugelspelers haalt  8 :proost

Cambuur058

Citaat van: rody rules op juni 23, 2013, 11:58:07
ze geven in zo'n voorbereiding sowieso iedereen een kans dus hij zal sowieso zijn minuten maken. na een aantal weken zal blijken of hij dicht tegen de basis aanzit. mocht dat niet het geval zijn kan hij beter weggaan, ook voor zijn eigen ontwikkeling. Ik denk bovendien dat de grote baas daar bij Vitesse vast nog wel wat miljoentjes aan spitsen en vleugelspelers haalt  8 :proost
Ja maar toch, hij viel erg op. Maar het eerste haalt 'ie vast niet, en hij wil zelf ook alleen bij een club spelen waar die vaak speelt, laten we hopen dat adje terugkomt  |:)

Sakas

Kwam dit tegen over Adje. Als Vitesse niet een andere speler haalt voor zijn positie, is de kans klein dat hij terug komt ;(

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de_media/uit_de_media/tighadouini_wint_eerste_slag_.html
Laat sien ast foor Cambuur bist!

brambo3004

Citaat van: Sakas op juni 25, 2013, 15:11:32
Kwam dit tegen over Adje. Als Vitesse niet een andere speler haalt voor zijn positie, is de kans klein dat hij terug komt ;(

http://www.vitesse.org/nieuws/vitesse_in_de_media/uit_de_media/tighadouini_wint_eerste_slag_.html

ach het sluit niet alle hoop uit...komende weken maar afwachten

Collingwood

Tsja, dit is natuurlijk maar een wedstrijdje tegen wat amateurs. Ja, Tighadouini heeft het goed gedaan, maar dat zegt nog niks. Chanturia is ook niet onaardig ingevallen met twee goals. Daarnaast keert blijkbaar Gaël Kakuta mogelijk ook nog terug. Dus het is nog altijd afwachten.

Al moet ik zeggen dat ik Adje het van harte zou gunnen om bij Vitesse basisspeler te worden. Op basis van vorig seizoen (prestaties op het veld, en presentatie naast het veld) wens ik hem het allerbeste!  :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

Thieske

Denk niet dat Adje weer terugkomt, hoop het natuurlijk wel.

Dokkumer

Alles is mogelijk met dat projectiel van een Jordania, die kan straks zomaar beslissen dat hij nog een dozijn vleugelspelers ophaalt. We kunnen niks anders doen dan verder kijken naar goede buitenspelers en afwachten wat er in Arnep gebeurt.

SCCRulez

Citaat van: Dokkumer op juni 25, 2013, 17:41:30
Alles is mogelijk met dat projectiel van een Jordania, die kan straks zomaar beslissen dat hij nog een dozijn vleugelspelers ophaalt. We kunnen niks anders doen dan verder kijken naar goede buitenspelers en afwachten wat er in Arnep gebeurt.
kunnen ook niet te lang afwachten. Zelfde als met Room, die wilde pas vlak voor de start van de competitie besluit nemen. Adje wat mij betreft altijd meer dan welkom maar kan mij voorstellen dat ze eerder al linksbuiten contracteren

denistel

we hadden het er gister nog over die lui hebben immers wel 9 man voor de voor hoede dus je weet maar nooit