Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Adnane Tighadouini

Gestart door De Gast, februari 20, 2013, 09:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op juli 06, 2013, 21:01:56
Hij heeft 3 dagen in parijs gezeten heeft gister alweer getraind ;)
ah, oke bedankt

Yellow Army

Even op bezoek weest bij mickey mouse nou
Area 58

Collingwood

Citaat van: Cambuur058 op juli 06, 2013, 18:32:29
Op dezelfde dag dat Vitesse een oefenwedstrijd speelt, speelt jong Vitesse ook een wedstrijd. Zegt het wat dat Tigha met het "grote" Vitesse meedoet en niet zoals de andere talenten, Chanturia, in jong Vitesse?

Dit zegt denk ik niets, Kakuta speelde nog niet mee. Al wordt Adje blijkbaar wel als tweede linksbuiten gezien. Hopelijk wil Vitesse hem niet houden voor de breedte...
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

Citaat van: Collingwood op juli 09, 2013, 10:10:54
Dit zegt denk ik niets, Kakuta speelde nog niet mee. Al wordt Adje blijkbaar wel als tweede linksbuiten gezien. Hopelijk wil Vitesse hem niet houden voor de breedte...
Hoop het ook niet, want de keuze uit spelers word steeds minder en Adje kunnen we er wel bij hebben..

KristCambuur

Hoop dat hij komt! Maar hij doet het wel aardig bij Vitesse.
Cambuur till I die!

PePe

Adnane moet nog minstens 5 jaar rijpen bij Cambuur!!

brambo3004

Het is zo klaar als een klontje. De ramadan is net begonnen. Adje is binnen een mum van tijd su slap als een vaatdoek. Peter Bosz denkt "wat heb ik nou in mn pap?!" en stuurt Adje naar Cambuur. Bij het begin van het seizoen is de ramadan ongeveer afgelopen en speelt Adje de sterren van de hemel.

marrumer

Citaat van: brambo3004 op juli 11, 2013, 16:15:16
Het is zo klaar als een klontje. De ramadan is net begonnen. Adje is binnen een mum van tijd su slap als een vaatdoek. Theo Bosz denkt "wat heb ik nou in mn pap?!" en stuurt Adje naar Cambuur. Bij het begin van het seizoen is de ramadan ongeveer afgelopen en speelt Adje de sterren van de hemel.
theo bos is er niet meer....

brambo3004

Foutje, ik bedoelde Peter

brambo3004

Wel een pijnlijk foutje trouwens :zucht

marrumer

oh, ik vond het al zo raar

brambo3004

Citaat van: marrumer op juli 11, 2013, 17:15:55
oh, ik vond het al zo raar

Ja in eerste instantie sloeg mn verhaaltje als kut op dirk

Bernardo

Gerard Bos ‏@GerardBos 10m
1/2 Wie dacht dat terugkeer Tighadouini bij #Cambuur bijna rond is, heeft t mis. Vd Belt: ,,Situatie complex, kans is fifty-fifty."

Gerard Bos ‏@GerardBos 7m
2/2 Complexe is bv: Vitesse wil liever verkoop (Tighadouini heeft 1jr contract); wel constructies denkbaar, maar dus nog onzeker

michello

Citaat van: Bernardo op juli 11, 2013, 18:41:17
"

Gerard Bos ‏@GerardBos 7m
2/2 Complexe is bv: Vitesse wil liever verkoop (Tighadouini heeft 1jr contract); wel constructies denkbaar, maar dus nog onzeker

Is Tighadouini nou niet een speler waarbij je een klein gokje wel kunt wagen? Ik weet dat we het financieel niet makkelijk hebben maar de kans is wel degelijk aanwezig dat hij geld gaat opleveren. Daar moet in goed overleg met vitesse toch wel iets voor kunnen worden afgesproken?

Lore

Citaat van: michello op juli 11, 2013, 18:51:57
Is Tighadouini nou niet een speler waarbij je een klein gokje wel kunt wagen? Ik weet dat we het financieel niet makkelijk hebben maar de kans is wel degelijk aanwezig dat hij geld gaat opleveren. Daar moet in goed overleg met vitesse toch wel iets voor kunnen worden afgesproken?

Nope, ondenkbaar! Zou alleen kunnen met een externe financier! Of hopen op een constructie waarbij Vitesse een (groot) percentage krijgt bij doorverkoop!