Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

Adnane Tighadouini

Gestart door De Gast, februari 20, 2013, 09:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Dokkumer op augustus 20, 2013, 15:07:39
Oud nieuws... Tis al geruime tijd bekend dat men liever niet verhuurt. Over een verkoop valt zeker te spreken...

Maar als hij voor 2 september niet verkocht is, is verhuur op het laatste moment misschien weer mogelijk. Anders kost het Vitesse alleen maar!

Dokkumer

Daarom zei ik ook liever niet... Misschien in de laatste 2 dagen van de carroussel nog? Je weet het niet...

sunderland

Als zwolle mokthar verkoopt hebben zij zat geld om iemand te kopen en ook tiga nog te halen

Bubba

Nu al 16 pagina's over Tighadouini op dit forum. Meer dan welke huidige speler dan ook. Tijd om Adje onder het kopje "oud spelers" te zetten? Ik zie liever een echte spits er bij komen dan nog een vleugelaanvaller en bovendien denk ik dat heel veel forumgangers Tighadouini veel te hoog hebben zitten. Aardige speler hoor maar of hij ons nu boven de streep moet houden?
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Jules058

Cambuur zou een moeten praten met feyenoord kijken of er een mogelijkheid is om te vrede te huren balvast en kan ze goals maken.
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

DC

Citaat van: Jules058 op augustus 20, 2013, 21:16:03
Cambuur zou een moeten praten met feyenoord kijken of er een mogelijkheid is om te vrede te huren balvast en kan ze goals maken.

Waarom in dit topic?

Wel leuke spits maar rendeert hij niet beter in een 4-4-2 systeem zoals toen bij RKC met Castillion?

Jules058

In dit topic omdat we nu al heel lang over tigha praten. Ik dacht laat ik er een andere naam in gooien. Begrijp mij niet verkeerd vind tigha een topper maar ik denk dat we beter nog een centrum spits er bij moeten hebben dan vleugel spelers.

poelie-lwd

Nou, dan zeker geen te vrede  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Adje 3 tot 6 weken aan de kant...
Area 58

denistel

feldballe hebben ze veel vertrouwen in dus adje komt vast niet hier.

Jules058

Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 23:08:57

Zo denk ik er ook over denistel. Cambuur moet de focus leggen op een Centrum spits.

Yellow Army

Citaat van: Jules058 op augustus 22, 2013, 02:26:58
Zo denk ik er ook over denistel. Cambuur moet de focus leggen op een Centrum spits.

Ben ik volledig met je eens, alleen zal de TS daar waarschijnlijk anders over denken. We hebben slechts 3 man voor 2 posities op de vleugels (Barto, de Graaf niet meegerekend) en 3 spitsen. Eventueel 4 met Brands erbij. Dus tja...
Area 58

dit is mien club

Citaat van: denistel op augustus 21, 2013, 23:08:57

Ze geven zelf aan dat ze vleugel speler willen halen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

De Gast

SPITS moet er komen  :0=
Geen Hemmen = geen goals

denistel

Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2013, 07:53:48
Ben ik volledig met je eens, alleen zal de TS daar waarschijnlijk anders over denken. We hebben slechts 3 man voor 2 posities op de vleugels (Barto, de Graaf niet meegerekend) en 3 spitsen. Eventueel 4 met Brands erbij. Dus tja...

feldballe-de graaf-schokker-lukoki en cristovao binne er 5 toch.waarom moet je de graaf niet mee rekeken die hoort toch oek bij de selectie