Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Moeten natuurlijk niet te veel op de zaken vooruit lopen, we hebben nog een week. Maar als er niks noemenswaardig bijkomt dan kunnen we wel stellen dat het samenstellen van een top 5 selectie gefaald is en dat gaat waarschijnlijk meer geld kosten dan ze hadden gedacht

D.H.Skolten

Ik vind het maar moeilijk om vd belt te geloven,als rossi echt zo'n goede indruk had gemaakt hadden ze m wel een langer contract gegeven. En minstens met een optie voor nog een jaar! Dit wordt een ramp seizoen en de supporters worden gewoon de gek aangestoken.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2017, 14:34:07
Daar wordt je geen kampioen mee. Keeper, scorende 10 en een afmaker op 9 maakt bet verschil. Daar zit het bij ons niet helemaal snor.

Eens, maar dat verwacht ik inmiddels ook niet meer. Ook met een topkeeper -10 en -spits was dat trouwens nog maar de vraag geweest met NEC in de competitie. Top 5 (van gewone clubs, dus niet de beloften) moet/zal de doelstelling zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 24, 2017, 15:24:13
Ik vind het maar moeilijk om vd belt te geloven,als rossi echt zo'n goede indruk had gemaakt hadden ze m wel een langer contract gegeven. En minstens met een optie voor nog een jaar! Dit wordt een ramp seizoen en de supporters worden gewoon de gek aangestoken.

Misschien wilde hij dit zelf niet  :? :?

Neemt niet weg dat ik het ook een beetje jammer en eigenlijk beschamend vind dat ze niet een representatiever elftal hebben kunnen samenstellen.
Het is natuurlijk nog geen einde van de transfer periode dus je weet het nooit maar ik heb er een hard hoofd in  ;(

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 24, 2017, 15:24:13
Dat "gek aansteken" lees ik wel vaker.
Wat houd dat in dan?
Cambuur had nu een eredivisiewaardige selectie moeten hebben met dito salarissen?
Zijn er beloftes gedaan door Cambuur toen je je sk kocht?
Als je had verwacht dat er nu een selectie zou moeten staan die direct weer promoveert ,aantrekkelijk voetbal(van minuut 1 er bovenop enz.)Sneijder op het middenveld en een spits die GEGARANDEERD 25 goals maakt en ook nog denkt dat Cambuur dat van plan was dan mag je je bedrogen voelen.
Een beetje realiteitszin lijkt mij beter .
Ik verwacht wat ik vorig seizoen verwachtte,klunen in het begin en aan het eind de play-offs spelen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

'De gek aansteken' is sowieso een hele vreemde kreet. Alsof Van den Belt en co zitten te bekokstoven hoe ze die onnozele fans nu weer eens te pakken zullen nemen. Dat slaat nergens op lijkt mij.

Dat mensen teleurgesteld zijn snap ik verder wel, had zelf voor het seizoen ook hogere verwachtingen. Overigens aangewakkerd door de uitspraken van Van den Belt zelf ('discussieloos goede spits', etc.). Denk alleen niet dat dit kwade wil is maar dat het ze zelf ook erg is tegengevallen wat er mogelijk was/is.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: DayDreamer op augustus 24, 2017, 15:13:32
Vet op de botten, zo staat het in de krant. Oftewel een tussenjaar, als het er geen meerdere worden, veel van deze nieuwe gasten liggen nu 2 jaar vast.
Vet op de botten, prima, maar om dan deze selectie te gaan samenstellen  :zucht Ik gok op plek 7 t/m 10. In de loop van het seizoen +/- 5500 man / vrouw op de tribune, veel inkomsten uit kiosken etc mislopen en laten we het maar niet eens over sponsors hebben na dit seizoen. Ik denk dat Gerald zich wat vergist in de "trouwheid" van onze voorheen "volksclub" . Dit kan nog wel eens veel geld gaan kosten, meer dan hij nu heeft bespaard op de selectie.

Na vertrek Henk en Sandor is er heel veel niet goed gegaan, sfeer en alles wat daar mee samen hing is compleet weg, zo goed als we in de markt stonden zo snel is dat als sneeuw voor de zon weer weggegaan. Met dank aan RVC/directie...

richard

Zodra het niet loopt in Leeuwarden lopen de supporters ook weg, directie en rvc denken verkeerd in dat opzicht...

Keira

Citaat van: richard op augustus 24, 2017, 15:53:53
Na vertrek Henk en Sandor is er heel veel niet goed gegaan, sfeer en alles wat daar mee samen hing is compleet weg, zo goed als we in de markt stonden zo snel is dat als sneeuw voor de zon weer weggegaan. Met dank aan RVC/directie...
[/quot

Het ging al mis op het moment dat Dwight weg ging.. Henk heeft daar optimaal van geprofiteerd.. nu een stap op de plaats en is straks weer een stappen vooruit.

grijskijker

Citaat van: richard op augustus 24, 2017, 15:55:00
Zodra het niet loopt in Leeuwarden lopen de supporters ook weg, directie en rvc denken verkeerd in dat opzicht...
En halen mensen hun glazen bol te voorschijn en voorspellen hoe het seizoen gaat verlopen en schreeuwen dit van de hoogste daken!!!!!

Jandehulk

Is wel waar.... Mensen verwachten wel iets!.. Drama heffe wel genoeg had

Galdiano

Wat een paniek! We eindigen "gewoon" top 5!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Met alle respect Richard, maar er zit weinig positiviteit in jouw inbreng.
Cambuur moet weer bouwen aan een bijna compleet nieuw elftal en als je zoals jij en vele andere denken dat we genoeg geld  hebben binnengeharkt om toppers te kunnen halen is ook jouw realiteitsbewustzijn nihil.
We hebben een redelijke selectie en er zit volgens mij voldoende kwaliteit om ook dit seizoen weer tot het laatst toe mee te doen.
Je kun tierden schelden en beschuldigen, maar als er een kapitaal was uitgegeven aan een spits met naam en die zou er maar 10 inschoppen, waren de rapen ook gaar geweest.
De hele markt zit gewoon momenteel vast en misschien dat er de laatste dag nog zaken kunnen worden gedaan, of anders in de winterstop.

sunderland

We worden de gek aangestoken. En iedereen moet zelf maar weten wat ie daar onder verstaat. Ten eerste is het voor het eerst in de club historie dat we 1.5 milj beurt hewwe ten 2e is er heel wat anders gecommuniceerd over het aantrekken van spelers ten 3e is onze scouting totaal niet op orde want met ons budget kun je gewoon de beste spelers uit de Jupiler halen. Bij mvv , Volendam , Fortuna lopen bijv een paar hele goeie rond maar dan moet je niet met 50 k aankomen. Met het budget van streek alleen al kun je 3 hele goede halen. Als je 2 tussenjaren wilt dan moet je dat zeggen .

sunderland

volledig mee eens!Gewoon een feit