Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
34 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

Josli

Maar wat voor zin heeft het om hier aan 1 draad door te roepen dat het een waardeloos seizoen gaat worden.
Wat een gezeik. Misschien worden we wel 13e, pakken de laatste periode en promoveren. En misschien is het wel ontzettend dom om Rossi af te schrijven omdat een pseudokenner op basis van een wedstrijd tegen ONS zegt dat hij er niks van kan. En schopt hij er 30 in... Misschien gaat het wel verschrikkelijk slecht, komen er in de winter een paar toppers bij en eindigen we keurig top 5. Maar alleen altijd maar dat negatieve geleuter. Ik zie hier net zelfs iemand die Steenvoorden niet goed genoeg vind voor Cambuur. Sorry hoor, dan ben je je realiteitszin volledig kwijt...

Wat ik ook zo vreemd vind. Er zijn hier een paar kenners die roepen dat het niks is. Terwijl dat ook precies degenen die nog niet zo lang geleden riepen dat we Mathieu, Wermeskerken en Daniels zouden moeten halen. Nu hebben we ze, en kunnen ze er niks van.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op augustus 25, 2017, 09:49:08
Wat maakt het nou uit waar spelers vandaan komen? Als ze maar goed genoeg zijn, ze hoeven niet per se uit alle windstreken te komen. Feyenoord is al enkele tijd vrij succesvol met een 'beperkt netwerk'.
Dat maakt ook niks uit, maar dat beperkte netwerk zorgt er wel voor dat hij zijn gewenste spits niet kan binnenhalen. Overigens vind ik de selectie niet zo slecht op de nummer 9 na. En dat is toch wel een essentiële positie.

richard

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 10:19:38
Dat maakt ook niks uit, maar dat beperkte netwerk zorgt er wel voor dat hij zijn gewenste spits niet kan binnenhalen. Overigens vind ik de selectie niet zo slecht op de nummer 9 na. En dat is toch wel een essentiële positie.

Een goede keeper zou ook mooi zijn, die heeft de hele week lopen klungelen op training met als hoogtepunt gister.....

Bankzitter

Barto zal z'n goaltjes wel meepikken maar een echte topscoorder neemt zoveel druk weg bij de jonge spelers. Dat was een 'must' als je bij beleid inzet op ontwikkelen van talent. Keeper eigenlijk ook, al heeft de verdediging straks voldoende ervaren spelers.

PePe

Als toppers hier niet heen willen, dan koop je goedkoper in, en moet je er voor zorgen dat deze voetballers toppers worden!!
Maar een goed netwerk, goed beleid, nieuwe stadion en een echt grasveld kan hierbij allemaal helpen.

Gasgeve

Citaat van: PePe op augustus 25, 2017, 10:53:19
Als toppers hier niet heen willen, dan koop je goedkoper in, en moet je er voor zorgen dat deze voetballers toppers worden!!
Maar een goed netwerk, goed beleid, nieuwe stadion en een echt grasveld kan hierbij allemaal helpen.
Het is juist de bedoeling dat v/d Belt als technisch directeur ervoor zorgt dat hij die toppers vind die hier wel heen willen. Rossi had iedereen kunnen halen. Iedereen heeft hier toch zo'n hoge pet van hem op? Dan mag je ook veel van hem verwachten.

Bankzitter

Rossi is toch pas gehaald nadat al het andere niet lukte? Achterin en middenveld zijn wel de spelers gehaald waar ze op ingezet, daar mag je van verwachten dat ze snel het vereiste niveau hebben. Voorin mist kwaliteit met Barto, Rossi en Robertha als opties. Daar heeft vd Belt misgegokt door te lang te wachten.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2017, 11:02:41
Rossi is toch pas gehaald nadat al het andere niet lukte? Achterin en middenveld zijn wel de spelers gehaald waar ze op ingezet, daar mag je van verwachten dat ze snel het vereiste niveau hebben. Voorin mist kwaliteit met Barto, Rossi en Robertha als opties. Daar heeft vd Belt misgegokt door te lang te wachten.
Ja precies. Een zwaktebod dus, omdat hij in zijn netwerk niet de gewenste spits heeft gevonden. Dat mag je hem aanrekenen.

Bankzitter

Mee eens, ik hoop nog een beetje dat er op het laatste moment iets gehuurd kan worden. En anders dat Dijkhuizen met Bruin de expertise hebben om Rossi en Robertha snel op een hoger niveau te tillen.

gewoon een fan

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 11:12:11
Ja precies. Een zwaktebod dus, omdat hij in zijn netwerk niet de gewenste spits heeft gevonden. Dat mag je hem aanrekenen.

Ook ik ben van mening dat er betere spelers gehad kunnen en moeten worden maar dit is vooral een reactie uit supporters emotie  :proost
Wij weten niet met welk budget Gerald de markt op is gestuurd vanuit de directie, misschien is het verkregen budget helemaal niet zo groot als dat de meeste supporters denken  :?
Het is nu eenmaal moeilijker vissen met maar een heel klein beetje aas op de haak  ;(

Al dit bovenstaande neemt niet weg dat hij zich klaarblijkelijk behoorlijk verkeken heeft op de markt anders kan ik niet verklaren waarom hij al die stevige uitspraken v.w.b. de spits etc.. heeft gedaan  ;(

grijskijker

Citaat van: gewoon een fan op augustus 25, 2017, 11:24:51
Ook ik ben van mening dat er betere spelers gehad kunnen en moeten worden maar dit is vooral een reactie uit supporters emotie  :proost
Wij weten niet met welk budget Gerald de markt op is gestuurd vanuit de directie, misschien is het verkregen budget helemaal niet zo groot als dat de meeste supporters denken  :?
Het is nu eenmaal moeilijker vissen met maar een heel klein beetje aas op de haak  ;(

Al dit bovenstaande neemt niet weg dat hij zich klaarblijkelijk behoorlijk verkeken heeft op de markt anders kan ik niet verklaren waarom hij al die stevige uitspraken v.w.b. de spits etc.. heeft gedaan  ;(
En er wordt voorbij gegaan aan, dat de transferwindow nog zo'n 156 uur open is

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op augustus 25, 2017, 11:36:23
En er wordt voorbij gegaan aan, dat de transferwindow nog zo'n 156 uur open is
Als er nog een spits bij komt, dan heb je 4 spitsen. Dan komt Robertha dus nooit aan de bak.

grijskijker

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 12:07:15
Als er nog een spits bij komt, dan heb je 4 spitsen. Dan komt Robertha dus nooit aan de bak.
Aannames,aannames en nog eens aannames... misschien komt Falkenburg(of een vergelijkbaar type) en die kan ook als middenvelder/valse spits spelen,is geen echte spits maar wel iemand die doelpunten kan maken..
Heb je naar Robertha geluisterd toen hier net kwam? Hij richt zich op invalbeurten en op jong Cambuur...

speculeter

Citaat van: Gasgeve op augustus 25, 2017, 12:07:15
robertha kan ook vanaf se zijkanten spelen

speculeter

Citaat van: Bankzitter op augustus 25, 2017, 11:18:07
Mee eens, ik hoop nog een beetje dat er op het laatste moment iets gehuurd kan worden. En anders dat Dijkhuizen met Bruin de expertise hebben om Rossi en Robertha snel op een hoger niveau te tillen.
ben op training geweest en toen was robertha aan het afronden onder de bezielende leiding van keeper trainer ponk :_schater :_schater