Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Vd Belt heeft de credits in Leeuwarden maar heeft voor het nieuwe seizoen totaal verkeerd ingekocht. En of het nou met de centjes te maken heeft of door slechte scouting maakt niet een reet uit meneer Skolten!!!!!!!!!!!!

D.H.Skolten

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2017, 03:19:35
Vd Belt heeft de credits in Leeuwarden maar heeft voor het nieuwe seizoen totaal verkeerd ingekocht. En of het nou met de centjes te maken heeft of door slechte scouting maakt niet een reet uit meneer Skolten!!!!!!!!!!!!
Nou met de centjes kan het niet te maken hebben meneer wiekie, ze hebben financieel een goede (kon beter) slag geslagen! De scouting slaat ook nergens op als ze altijd uitkomen bij dezelfde spelersmakelaar. Ik denk dat Cambuur niet eens een scouting heeft zo te zien.

D.H.Skolten

Iedereen hier heeft een Cambuur hart en we hebben reden genoeg om echt pissed-off te worden met dit beleid wat nu gevoerd wordt! Ze wisten al heel vroeg dat ze op zoek moesten naar een keeper en een spits en na de verkoop van Lillipali hadden ze nog meer geld dan gedacht en ze en geen spits en geen betrouwbare keeper! Ik ben benieuwd hoe jij dit gaat verdedigen meneer wiekie.

D.H.Skolten

En wat ik verschrikkelijk vind is dat we de gek aan worden gestoken door die boeren en sommigen hier vinden dat je niet te kritisch mag zijn?!? Kom op zeg, WIJ ZIJN CAMBUUR! Wij horen niet aan tussenjaren te doen, wij moeten zo snel mogelijk naar waar we horen, de eredivisie en iedereen die het daar niet mee eens is hoort vandaag de dag niet thuis in ons bestuur! |:)

Cor

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 26, 2017, 03:41:02
En wat ik verschrikkelijk vind is dat we de gek aan worden gestoken door die boeren en sommigen hier vinden dat je niet te kritisch mag zijn?!? Kom op zeg, WIJ ZIJN CAMBUUR! Wij horen niet aan tussenjaren te doen, wij moeten zo snel mogelijk naar waar we horen, de eredivisie en iedereen die het daar niet mee eens is hoort vandaag de dag niet thuis in ons bestuur! |:)

Van de 53 jaar die we bestaan hebben we 7 jaar in de eredivisie gespeeld. We kunnen wel van alles vinden maar een beetje realiteitsbesef zou ook goed zijn.

AliBombali

Citaat van: Cor op augustus 26, 2017, 09:34:17
Van de 53 jaar die we bestaan hebben we 7 jaar in de eredivisie gespeeld. We kunnen wel van alles vinden maar een beetje realiteitsbesef zou ook goed zijn.

:zweep helemaal mee eens Cor!

Bankzitter

Op zich waar, ik schrik ook niet als we eens een wedstrijd verliezen. We hadden wel een prima stijgende lijn te pakken over de laatste 5 seizoenen zowel sportief als financieel. Op zich kan ik me prima vinden dat we in talent investeren, maar een "tussenjaar" in de JL is levensgevaarlijk omdat er simpelweg weinig inkomsten zijn te halen in de JL. Je zult bovenin mee moeten draaien, zoals vorig jaar, wil je een plusje kunnen schrijven.

De valse start vind ik wel verklaarbaar door nog te veel niet fitte spelers, wat blessures en schorsingen waardoor de gok om lang te wachten op de transfermarkt nu verkeerd uitpakt. maar ook als alles beschikbaar is , dan is huidige voorhoede echt te licht. Dat zullen ze intern ook wel inzien.

We missen:
- linkerspits die ook centrumspits kan spelen (type Cas Peters).
- Linksback die net als v Deelen / Sai van Wermeskerken de hele flank kan bestrijken (zo'n type is Peersman niet)

Voor een linkerspits moet nog genoeg budget zijn, die Rossi zal geen grootverdiener zijn. Liefst een spits, maar vrees dat dit niet gebeurt omdat we er al 3 hebben.
Een (jonge) back hoeft niet duur te zijn en makkelijk te betalen als je Houtkoop, Boutzamar en Bakker kan ontbinden.

Vlampiep

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 26, 2017, 03:41:02
Denk je dat de club niet inziet dat een aantal gehaalde talentvolle spelers nog niet kunnen brengen wat ze hadden verwacht.
Dus zal er op alle fronten worden getracht nog versterking aan te trekken, maar de markt zit nog steeds behoorlijk op slot.
En soms duurt het een ( voor ons veel te lang) aantal wedstrijden voordat het gaat lopen.
Ja en je hebt volkomen gelijk dat Wij Cambuur zijn en dat betekent ook dat we ons geen sodemieter aantrekken wat andere clubs van ons denken. Wij moeten bouwen aan een bijna volkomen nieuwe selectie en dat heeft vertrouwen nodig.
Het kan zo maar zijn dat er nog twee echte versterkingen op de valreep worden binnen gehengeld, maar dat kan nooit ten koste van alles gaan, want als onze nog ontbrekenende niet geheel fitte spelers er ook weer in kunnen, zal dat direct een kwaliteitsimpuls geven waaraan onze jonge talentvolle spelers zich aan op kunnen trekken.

zeewolde

Nog 5 dagen:

Falkenburg
Een fatsoenlijke linksback
En hopelijk nog een normale linksbuiten?

Jandehulk

Citaat van: zeewolde op augustus 26, 2017, 10:16:32
Nog 5 dagen:

Falkenburg
Een fatsoenlijke linksback
En hopelijk nog een normale linksbuiten?
minimaal indd

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 26, 2017, 03:14:08
Nee hij is realistisch en jij weet ook dat ie gelijk heeft dus praat niet zo dom. Het maakt je misschien meer populair hier maar in ieder geval niet slimmer.
waar hest et over domkop. Is Vd belt realistisch dat ie volgende week onderaan staat

zeewolde

Citaat van: sunderland op augustus 26, 2017, 10:44:23
waar hest et over domkop. Is Vd belt realistisch dat ie volgende week onderaan staat
en waar is dat op gebaseerd?
Vanwege het feit dat tegenstander Volendam zo sterk gelijk speelde tegen Helmond Sport, of dat ze zo verdienstelijk maar 1-0 verloren van OSS?

DayDreamer

Ik wil Gerald absoluut niet weg hebben bij onze mooie club, maar misschien toch maar houden bij Algemene en Financiele zaken, kan zijn maat "Ard wat doet hij eigenlijk" ook weg.
Dan een goede Technische man erbij, een Financiele man op technisch gebied krijg je dus zo'n selectie en TS.

Jandehulk

Vd belt is beter in verkopen, dan in aankopen!!....

DayDreamer

Citaat van: Cor op augustus 26, 2017, 09:34:17

Calimerogedrag, deze club heeft zoveel potentie.