Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: John Hiatt op oktober 15, 2016, 10:59:59
Niet te moeilijk doen. Sipke als stroman, Arne de baas. Desnoods een assistent erbij. Geen dure jongens halen.

perfect !
_O_
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

jimny

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:31:52
Dou hest dien verstand niet...

Ik vind Henk de Jong net zo verantwoordelijk voor de neerwaartse spiraal als vd vegt. Hij was op tv een leuk uithangbord voor de club, maar mijn god... Deze man is verantwoordelijk voor het eeuwige vertrouwen in een spits die niet top 3 JL waardig is. (En dat wordt de laatste weken pas door de rest van de supporters gezien)

Vorig jaar de meest domme back aantrekken.. (nmr 24 van FCG) En na de winterstop wakker worden en vertrekken om het beste voor de club te doen. Man hou toch op. Had het in December gedaan, dan had de vervanger in kwestie zijn stempel kunnen drukken in de winterse aankopen en manier van spelen.

Nee, als we echt willen dat het over en uit is hier in Leeuwarden, dan mutte we gewoon Henkie weer halen.

Hoe weet jij dat Henk zelf is opgestapt, het is namelijk niet de waarheid en wie werd indertijd kampioen door Barto in de spits te zetten en Nienhuis op doel te posteren.

okkele

Citaat van: jimny op oktober 15, 2016, 11:38:01
het is namelijk niet de waarheid

dit mag jij wel even heel goed onderbouwen.
kom maar op.

weestwel

Genoeg keus zou ik zeggen: Peter van Vossen, Martin Koopman, Harry Sinkgraven, Frans Adelaar, Edgar Davids, Alfons Groenendijk, Foeke Booy, Henk de Jong, Gerald Vanenburg, Jan van Dijk, Johan de Kock, Erik van der Meer, Gerard v.d. Lem, Johan Neeskens, Jos  Luhukay.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:31:52
Dou hest dien verstand niet...

Ik vind Henk de Jong net zo verantwoordelijk voor de neerwaartse spiraal als vd vegt. Hij was op tv een leuk uithangbord voor de club, maar mijn god... Deze man is verantwoordelijk voor het eeuwige vertrouwen in een spits die niet top 3 JL waardig is. (En dat wordt de laatste weken pas door de rest van de supporters gezien)

Vorig jaar de meest domme back aantrekken.. (nmr 24 van FCG) En na de winterstop wakker worden en vertrekken om het beste voor de club te doen. Man hou toch op. Had het in December gedaan, dan had de vervanger in kwestie zijn stempel kunnen drukken in de winterse aankopen en manier van spelen.

Nee, als we echt willen dat het over en uit is hier in Leeuwarden, dan mutte we gewoon Henkie weer halen.

Een middenvelder als back gebruiken nee.. verkeerde keus geweest eens, maar regelt HdJ dat alleen? Dacht het niet.
HdJ had gelijk met Sandor eruit moeten stappen.
Maar we hebben heel veel aan deze man te danken, en jij behandeld hem als een lul.
Half nederland had de gunfactor bij Cambuur mede dankzij HdJ.
Ben het totaal niet met jou eens.

okkele

half het forum zit nu in spanning bij de telefoon te wachten.

:_schater

denistel

henk de jong komt niet dat hevve jum gister toch wel hoort.

nogmaals geen dure jongens binnen halen,zet gewoon slot voor
de groep kent de club nu al een paar jaar kent alle spelers.traint
nu al meer met de beloften dan maas met het 1e deed. durft in te
grijpen indien nodig en is een open man die normaal met je omgaat.

okkele

t woonskip nu ook maar omdopen naar skoon skip.

legeips

Citaat van: weestwel op oktober 15, 2016, 11:44:54
Genoeg keus zou ik zeggen: Peter van Vossen, Martin Koopman, Harry Sinkgraven, Frans Adelaar, Edgar Davids, Alfons Groenendijk, Foeke Booy, Henk de Jong, Gerald Vanenburg, Jan van Dijk, Johan de Kock, Erik van der Meer, Gerard v.d. Lem, Johan Neeskens, Jos  Luhukay.

Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.

Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier

PePe

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:51:45
t woonskip nu ook maar omdopen naar skoon skip.

:_schater _O_

Sietze, Sietze!!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:54:38
Ondanks ik Booy zijn uitlating tijdens het vertrek van Henk niet heel handig vond, zie ik van het bovengenoemde rijtje hem het liefst komen.

Anders wachten op de eerder genoemde Dijkhuizen of "El butre" Voor de jongere forumleden Jack de Gier

Foeke Booy zou ik de allerlaatste keus vinden van die hele rij.
Die man heeft voor mij afgedaan, wat mij betreft komt hij nooit naar Cambuur.

Tanjajeah

Citaat van: legeips op oktober 15, 2016, 11:54:38

Booy aanstellen. Met alle respect, maar dan breekt de hel pas echt los (en terecht).

legeips

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 15, 2016, 11:47:43
Een middenvelder als back gebruiken nee.. verkeerde keus geweest eens, maar regelt HdJ dat alleen? Dacht het niet.
HdJ had gelijk met Sandor eruit moeten stappen.
Maar we hebben heel veel aan deze man te danken, en jij behandeld hem als een lul.
Half nederland had de gunfactor bij Cambuur mede dankzij HdJ.
Ben het totaal niet met jou eens.

Even voor de goede orde. Ik behandel niemand als LUL... Maar ben het zo langzamerhand wel zat dat iedereen alleen maar kijkt wat iemand emotioneel bijdraagt aan de club. Ja Henk was een prima uithangbord voor onze club. (had ik ook gezegd) Maar didactisch onvoldoende sterk om in het betaald voetbal als goede trainer te fungeren.

Daarnaast ben ik verbolgen over hoe we nu tegen Barto aankijken tov een half jaar geleden. Ook dat is een jonge die emotioneel gezien een mooie bijdrage levert voor de club, maar ook hier hebben we nu helemaal niks aan.

Toen Booy mogelijk de opvolger was voor HdJ. Deed hij een niet handige uitlating over de beslissing van Henk. Maar was het eigenlijk wel met hem eens. Maar omdat iedereen begaan was met good old Henkie, had Booy zijn ruiten snoeihard ingegooid.

Maar ik kan je wel een ding vertellen, als we Booy hadden gehaald, dan hadden we hem nog steeds voor de groep gehad en had ik ook nog wel willen zien of we waren gedegradeerd. Daarnaast hadden nu niet met elkaar deze discussie gehad.

Het wordt tijd dat ratio het wint van de emotie. Al is dat er nu niet makkelijker op geworden.

Fijn weekend allen...

Bernardo

De Gier en Slot aan het roer, lijkt me wel wat.

jimny

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:39:29
dit mag jij wel even heel goed onderbouwen.
kom maar op.
Dat zou ik wel willen echter dan wordt er iemand beschadigt