Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

denistel

piene hassus

As je wat fuur inne selectie wile hewwe dan is Hans Kraay jr wel un optie ( kan mooi naast Sipke)

Noordcambuur

Citaat van: Montana op oktober 15, 2016, 20:57:29
Zomaar wat namen: de Gier, Kalezic, vd Ham, Konterman, Gall, Dijkhuizen, Herder, Langeler...
:koffie
Herder en Gall zijn boeren nooit doen.
Mijn voorkeur Langeler,Grim,de Gier.

keije

Zag interresante naam voorbij komen vanavond , maar die is helaas hele andere bedragen gewend. De promotiekoning van Duitsland  : Jos Luhukay !!

weestwel

Anastasiou, aangezien die na dit weekend ook zonder club zit.

denistel

Citaat van: keije op oktober 15, 2016, 21:20:30
Zag interresante naam voorbij komen vanavond , maar die is helaas hele andere bedragen gewend. De promotiekoning van Duitsland  : Jos Luhukay !!

wel 1 die ploegen goed laat spelen en resultaat haalt maar ja de poen idd

zeewolde

Citaat van: keije op oktober 15, 2016, 21:20:30
die noemde ik ook al. Zou wel wat zijn.

Overigens Langeler ook geen verkeerde

kickandrush

Langerer? Sommigen hebben het hoog in de bol hier. Die wou niet weg bij PSV voo en een eredivisieclub. Waarom zou die hier heen komen dan?

PePe

Faber lijkt me wel een geschikte trainer voor Cambuur. (die haalt de kerst ook niet in Grunn)
Henk de Jong morgen bij Fox, in programma: de tafel van Kees.

vialli

Ik wens de RVC veel wijsheid toe de komende weken.

Oosttribune

Citaat van: vialli op oktober 15, 2016, 23:27:11
Ik wens de RVC veel wijsheid toe de komende weken.

Valt wel mee, het kan niet anders dan dat van v/d Belt maandag begint met technische zaken. Laat hem maar schuiven met een nieuwe trainer alle vertrouwen. Vrijdag tegen Oss zit de nieuwe trainer op de tribune is de sfeer terug en pakken we drie punten,  |:)

Cambuur123

Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 14:30:31
meneer de jong zn laatste 2 seizoenen alweer vergeten natuurlijk.
realisme is ook ver te zoeken bij sommigen.
forummers kun je ook niet kiezen maar liever niet van die lui die beweren nooit meer iets te plaatsen bij ons hopelozen en er dan weer gewoon mee verder gaan.

Als Henk de Jong terug komt gebeurt er veel meer dan alleen een trainer die terugkomt. De blik van de supporters zal veel minder kritisch worden, en vervolgens zal de druk op de groep minder worden en dan kan het team opnieuw beginnen. Met goede assistenten heb ik alle vertrouwen in een goede afloop.

Ik stem in ieder geval voor hem, een bijzonder persoon voor een bijzondere club.  :proost

Bernardo

@stefdebont_vi: Voor de Cambuur-fans: club ontkent in alle toonaarden dat Gert Kruys zou zijn benaderd. Leeuwarders nemen tijd voor opvolging Maas