Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Nieuwe trainer! Wie wordt onze nieuwe TOP trainer?

Gestart door Destroyer, oktober 15, 2016, 10:58:21

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

iedereen hier van harte gefeliciteerd dat we van die 2 kwasten af zijn. Lees hier ook dat er sommigen zijn die nu weer medelijden hebben met de mensen die ons hebben kapot gemaakt .Ali en Janou  ga lekker naar korfbal ofzo .We moeten heel blij zijn dat deze 2 mensen weg zijn .

sunderland

We kunnen met een trainer die normaal doet en logische keuzes maakt gewoon nog kampioen worden .Die 2 harlekijnen vd backs zal al veel voordeel opleveren

Vlampiep

Citaat van: Oosttribune op oktober 15, 2016, 23:43:25
Vrijdag tegen Oss zit de nieuwe trainer op de tribune is de sfeer terug en pakken we drie punten,  |:)
Is hij dan al weer ontslagen? :_schater

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 16, 2016, 02:07:56
iedereen hier van harte gefeliciteerd dat we van die 2 kwasten af zijn. Lees hier ook dat er sommigen zijn die nu weer medelijden hebben met de mensen die ons hebben kapot gemaakt .Ali en Janou  ga lekker naar korfbal ofzo .We moeten heel blij zijn dat deze 2 mensen weg zijn .
Het is zo dat Vd Vegt 3 platen kogelvrij glas voor zijn harses heeft en willens en wetens clubs heeft weten te verkloten.
Maas is gewoon een slechte trainer, maar heeft op zijn manier zijn stinkende best gedaan.
Ik hoop voor hem dat hij ergens weer als assistent aan de slag kan gaan.

De Gast

Wie het ook wordt.. de nieuwe trainer zit met een veel te matige selectie opgescheept. Valt geen eer aan te behalen. Wat dat betreft kun je misschien het beste Slipke laten zitten en vanaf de winter de nieuwe trainer een wat meer eerlijke kans geven met een paar broodnodige versterkingen.

jimny

Wil degene die hier als eerste het bericht geplaatst heeft dat Gert Kruys niet naar Cambuur wilde wat helemaal niet waar is omdat hij niet benaderd is door Cambuur voortaan niet zomaar iets uit zijn duim zuigen

zeewolde

Citaat van: jimny op oktober 16, 2016, 08:55:37
Wil degene die hier als eerste het bericht geplaatst heeft dat Gert Kruys niet naar Cambuur wilde wat helemaal niet waar is omdat hij niet benaderd is door Cambuur voortaan niet zomaar iets uit zijn duim zuigen
leg jij dan het verhaal van Henk de jong eens uit. Zeker nav de uitspraken van Ype.

Destroyer

Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2016, 09:07:07
leg jij dan het verhaal van Henk de jong eens uit. Zeker nav de uitspraken van Ype.

Ja ik wil dit ook wel weten.  Ik hou er niet zo van iets te melden en daarna niet het fijne te willen melden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Citaat van: De Gast op oktober 16, 2016, 08:50:40
Wie het ook wordt.. de nieuwe trainer zit met een veel te matige selectie opgescheept. Valt geen eer aan te behalen. Wat dat betreft kun je misschien het beste Slipke laten zitten en vanaf de winter de nieuwe trainer een wat meer eerlijke kans geven met een paar broodnodige versterkingen.

Maas slachtofferde spelers als ze iets van risico in hun spel legden (Bosz, Blackson). Eerst weer zonder angst voetballen, dan kunnen spelers hun kwaliteit weer laten zien.
Kip, Gouriye, vd Streek of Schilder in topvorm krijgen, kan het verschil maken. En onervaren spelers als Boutzamar, Bosz en Blackson de kans geven en niet elk foutje afstraffen.
Dan zijn er nog genoeg mogelijkheden met deze selectie.

hobbes

Citaat van: jimny op oktober 16, 2016, 08:55:37

Waar is je punt?

jimny

http://www.ed.nl/algemeen/sport/voetbal/cambuur-vangt-bot-bij-gert-kruys-1.6533237

Even goed lezen en onderaan het artikel zegt Ype dat het niet waar is

En over Henk wie heeft ooit 6 maanden salaris gekregen van zijn werkgever terwijl hij zelf ontslag had genomen, goed geraden juist Henk

Ben benieuwd of vdVegt doorbetaald krijgt want die heeft toch ook zijn ontslag ingediend

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur123 op oktober 15, 2016, 23:56:09
Als Henk de Jong terug komt gebeurt er veel meer dan alleen een trainer die terugkomt. De blik van de supporters zal veel minder kritisch worden, en vervolgens zal de druk op de groep minder worden en dan kan het team opnieuw beginnen. Met goede assistenten heb ik alle vertrouwen in een goede afloop.

Ik stem in ieder geval voor hem, een bijzonder persoon voor een bijzondere club.  :proost
klopt helemaal deze club mag wel weer eens gaan lachen en juichen en dat kan alleen met Henk.

weestwel

Citaat van: jimny op oktober 16, 2016, 09:44:01
http://www.ed.nl/algemeen/sport/voetbal/cambuur-vangt-bot-bij-gert-kruys-1.6533237

Even goed lezen en onderaan het artikel zegt Ype dat het niet waar is

En over Henk wie heeft ooit 6 maanden salaris gekregen van zijn werkgever terwijl hij zelf ontslag had genomen, goed geraden juist Henk

Ben benieuwd of vdVegt doorbetaald krijgt want die heeft toch ook zijn ontslag ingediend

Als ik Ype mag geloven kost het de club gewoon voor allebei geld. Maakt mij niet heel veel uit. Voor een ton van beide heren af vind ik nog wel acceptabel.

vialli

Citaat van: weestwel op oktober 16, 2016, 09:54:00
Als ik Ype mag geloven kost het de club gewoon voor allebei geld. Maakt mij niet heel veel uit. Voor een ton van beide heren af vind ik nog wel acceptabel.

Met een goede spits hadden we deze hele discussie niet gehad. Nu gaat het geld weer door de
gootsteen.

michello

Mijn favoriet:

Vorig seizoen stond John de Wolf als interim-coach aan het roer van Excelsior Maassluis, inmiddels is hij trainer van GVVV uit Veenendaal. Er zijn duidelijke overeenkomsten tussen het presteren van die clubs, vanaf het moment dat ze De Wolf aanstelden: uit schijnbaar geslagen positie weten de ploegen onder De Wolf opeens de weg omhoog in te zetten.

Dat Maassluis zou degraderen, dat leek vrijwel zeker op het moment dat De Wolf instapte bij die club vorig seizoen. Maar met een mix van duidelijkheid, eerlijkheid en vechtlust lukte het De Wolf om een kentering teweeg te brengen. Excelsior Maassluis eindigde tot ieders verbazing uiteindelijk keurig als middenmotor in de Topklasse. Niet voor niets huldigden de supporters van Maassluis het credo 'zonder wolf geen sprookje'.

In oktober 2015 kwam de trainerspositie bij GVVV vrij. De club verkeerde in degradatienood en wendde zich tot De Wolf. Het kan geen toeval meer zijn: De Wolf flikt het opnieuw. Sinds zijn aantreden heeft GVVV de weg omhoog ingezet. Het team presteert boven verwachting goed en staat nu zevende op de ranglijst, een positie die recht geeft op een plek in de tweede divisie die volgend seizoen van start gaat. Kortom: het sprookje van De Wolf blijft maar voortduren.

En nu bovenaan in de 2e divisie! Samen met Slot seizoen af laten maken. John past hier wel.