Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Telstar - Cambuur L. Maandag 28 november

Gestart door Noordcambuur, november 25, 2016, 22:54:56

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Citaat van: zeewolde op november 28, 2016, 22:03:13
Nog 1 punt achter in de periode....

We moeten er 4 voorbij en dat is wel veel over 2 wedstrijden maar wie weet. Zou een mooie beloning zijn en kan het team wellicht een extra boost geven.

Bernardo

Citaat van: Agy op november 28, 2016, 22:07:46
We moeten er 4 voorbij en dat is wel veel over 2 wedstrijden maar wie weet. Zou een mooie beloning zijn en kan het team wellicht een extra boost geven.

3, VVV heeft al periode. Zou me niks verbazen als je beide thuiswedstrijden wint dat je de periode ook hebt.

Spine

Citaat van: Dokkumer op november 28, 2016, 21:57:09
Wat kan mij het spel in uitwedstrijden boeien. Vaak genoeg leuk gespeeld en verloren.  Nu op een trainingscomplex een draak van een wedstrijd gewonnen. Vrijdag gewoon lekker erop kletsen en dan krijgt Keizer ze ook om de kont, met of zonder El Ghazy
Zo ver zijn we dus al gezakt.....

Dokkumer

Citaat van: Spine op november 28, 2016, 22:09:12
Zo ver zijn we dus al gezakt.....
Nee hoor, zo denk ik er al jaren over. Ik ben trouwens niet tevreden over het spel maar wel over de jnzet die meer zichtbaar is.
Voor leuk voetbal heb je twee ploegen nodig en goed voetbal kun je jn deze competitie amper verwachten.

carlo de leeuw

prima overwinning natuurlijk. Het is misschien niet 90 minuten denderend, maar Telstar dwingt ook niet tot geweldig spel.
Als Cambuur nog wat dichterbij VVV kan komen tot de winterstop dan moet je met wat versterkingen toch echt proberen om na de winterstop deze kans te grijpen om bovenaan te komen in deze zeer zwakke competitie!

Marc S

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Monteiro, Van Deelen en Hoefdraad zijn allen uit voorzorg gewisseld zo meldde trainer Hulshoff zojuist.
Kalmte alleen kan u redden.

dizzhead

Nog maar drie punten van plek vier. Langzaam omhoog blijven klimmen, als we jong ajax en rkc pakken (er vanuit gaande dat we Utrecht thuis winnen) staan we na de eerste speelronde in 2017 tweede en speelt de nummer 1 een week later een derby tegen de nummer 3.  8)

denistel

nou ik bekijk het van wedstrijd naar wedstrijd.dus eerst vrijdag maar weer en dat
zal lastig genoeg worden.

sunderland

Net terug uit Velsen .Eerste helft was cambuur al een klasse beter maar durfden we veel te weinig te voetballen en maakten we op beslissende momenten de verkeerde keuzes [lees zwakke passes].De 2e helft speelden we bij vlagen prima voetbal .We hebben Telstar vandaag compleet weg gespeeld .Schilder was wederom top .

sunderland

Citaat van: denistel op november 28, 2016, 22:18:31
nou ik bekijk het van wedstrijd naar wedstrijd.dus eerst vrijdag maar weer en dat
Alles is lastig maar ik zie duidelijk een stijgende lijn .We moeten wel ophouden met dat zaalvoetbal

sunderland

Citaat van: sk13 op november 28, 2016, 21:56:11
Dan verdienen sipke en arne nu ook weleens een compiment. Misschien is het spel nog niet altijd even goed. Maar er wordt wel resultaat geboekt.
precies ,toch wel heel goede dingen gezien .

Collingwood

Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op november 29, 2016, 00:14:45
Wat een waardeloze samenvatting op Veronica weer. Alleen de drie goals en de kans van Bakker in de eerste helft kwamen voorbij.

Henk, held, bedankt

John Hiatt

Citaat van: denistel op november 28, 2016, 22:18:31

Heb je de azijn van Wiekie gekregen?  :_schater