Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

cambuur - jong ajax

Gestart door speculeter, november 28, 2016, 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

058-4life

Citaat van: Whoestemen op december 02, 2016, 15:51:21
Ik ben 100% tegen belofte-elftallen in de competitie. Echt lelijk. Toch zijn er voldoende mensen die liever Justin Kluivert en Tim Krul zien spelen dan 11 willekeurige anderen bij bijvoorbeeld FC Oss of Achilles.

Een echte supporter komt sowieso voor de eigen club.
Toch een leuk spitsje hoor die Tom Boere  l0l

666

Citaat van: Dokkumer op december 02, 2016, 16:16:44
4 op een rij heeft er ook helemaal niks mee te maken  8P

Ach, Koos Zemelaar zegt genoeg  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Yellow Army

Ben het zelden eens met KoosZeveraar, maar dat de match nu wel live uit wordt gezonden heeft absoluut met de tegenstander te maken. Ik kijk elke week even welke juup wedstrijden worden uitgezonden, maar j ajax wordt 9 vd 10 keer uitgezonden.
Area 58

okkele

Citaat van: Dokkumer op december 02, 2016, 16:16:44
4 op een rij heeft er ook helemaal niks mee te maken  8P
knikker die lul gewoon van dit forum man.
hij zit vast nog op 20 andere dus het geeft niks.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

carlo de leeuw

Cambuur voetbalt helaas met teveel kip zonder kop voetballers anders trek je dit over de streep.
De ervaren spelers verliezen het van de jonkies.
Wat een ergernis!

AL

Waarom El Baad eruit????????
En dit is waarom  ik een hekel heb aan die Neuzen!!!!!

zeewolde

Wat een kutscheids...

En wat was Peersman weer slecht.

Nou Kooszevenaarajax tevreden???? :( :(

Bankzitter

Dom en onnodig verlies. De 1-1 uit de corner was ongelukkig (ook onterecht gegeven) maar dan gewoon de rust bewaren en het punt pakken. Die 1-2 mag nooit zo snel vallen omdat iedereen als een kip zonder kop naar voren rent.

Peersman was ook weer slim bezig... drie keer geel gehad (scheids vergat er eentje te geven, die ging naar Streek).

Het spel en inzet groeit wel met de week, dus het komt uiteindelijk wel weer goed maar dit was onnodig puntverlies.

zeewolde

Citaat van: AL op december 02, 2016, 21:54:07
Waarom El Baad eruit????????
En dit is waarom  ik een hekel heb aan die Neuzen!!!!!
helemaal eens. Steemvoorden moest de 1-2 voorkomen.

1-1 is geen corner, maar Zeinstra moet hem wel hebben.

058-4life

Wat een balverlies. Bakker slecht en Peersman mut t contract maar es inleveren zo langzamerhand.

En skop die misselijke kut jongkjes es neer man!!

Spine

Enige wapenfeit van Bakker vanavond was de toss verliezen. Oek best knap.

Bascambuur

Kutwedstrijd.
Kutscheids
Kutneuzen.

Drumfather SCC

Niks minder dan een wanvertoning

De schijt-trechter kan weer lekker gaan slapen in zijn rood/witte pyjama want hij is met deze tegenstander met zijn neusje in de boter gevallen

Afgang pur Sang  :zucht

Dokkumer

Bepaalde punten vond ik zeer zorgwekkend vanavond...
Bij de 1-1 stond het helemaal verkeerd, zonder de scheids (die dacht dat hij contactloos voetbal floot) en zijn vlaggenzwaaier aan te vallen was dit geen corner. Maar deze mag nooit zo ingekopt worden.
Dan staat Steenvoorden compleet verkeerd te dekken bij de 1-2 en staan we bij de penalty te slapen.

Over Peersman zeg ik maar niks, ik snap dat sommigen hem het liefst direct rood hadden zien krijgen.

Verder moet je conditioneel een jeugdelftal toch overlopen in het laatste kwartier, het tegendeel leek eerder waar.

Uithuilen en opnieuw beginnen en laten we het maar onder de traditionele "periodestress" vallen. Gaf eerder deze week al aan dat we traditioneel niet met die druk van een eventuele periodetitel om kunnen gaan.

Cambuur Groningen

Heb me kapot geergerd: totaal geen beleving in de eerste helft. 2e helft iets beter, maar dan die onbegrijpelinke wissel van el Baad: wat was daar de bedoeling van??? Wat een ergernis