Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
95 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

Tarik Tissoudali

Gestart door sunderland, januari 04, 2017, 20:07:23

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Maar waarom denk je dat Tissoudali geen vrijheid krijgt van de ts? Ik zie hem namelijk heel vaak acties maken die helaas meestal mislukken tot nu toe. Ook Hoefdraad probeert vaak onverwachte dingen, dus volgens mij krijgen die twee echt wel vrijheid van de trainers.

Ik vind Tissoudali trouwens een prima speler die nu even niet in vorm is, kan gebeuren. Altijd laten staan want het gaat er vast nog uit komen. Maar ik stoor me er een beetje aan dat voor de ene speler excuses worden gezocht als hij wat minder speelt en dat anderen meteen worden afgebrand. Gelijke monniken, gelijke kappen.

Overigens vind ik de tegenstelling tussen frivool spelen en hard werken ook een vals dilemma, want volgens mij kan het prima samen gaan. Daar is Tissoudali nou juist een goed voorbeeld van, want op zijn inzet is niets aan te merken. En ook de hard werkende Bakker, Monteiro en Van de Streek zijn volgens mij geen slechte voetballers.

Lilipaly wordt gezien als opvolger van Van de Streek heeft Van den Belt al gezegd. Dus daar zien ze vast wel een potentiële basisspeler in. Dat hij niet speelt als hij zelf aangeeft vermoeid te zijn vind ik dat eigenlijk niet meer dan logisch.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

ik denk wel dat hij de vrijheid krijgt maar wij spelen anders dan telstar
die toch vaker counter voetbal moeten spelen en daardoor kreeg hij
daar meer ruimte om zijn actie,s te maken naar binnen trekken en schieten
voornamelijk en die ruimtes zijn hier beperkt omdat we alles door
de midden willen hebben en daar dus ook nog 6 tegenstanders staan.

hobbes

Citaat van: Collingwood op april 25, 2017, 10:56:37
(Nipt) gewonnen!  :proost

En terecht, ook met niet gekleurde bril was dit veruit de mooiste. Doet een Messi of Ronaldo zoiets dan gaat het de wereld over.

ruubmac

Citaat van: hobbes op april 25, 2017, 11:32:38
En terecht, ook met niet gekleurde bril was dit veruit de mooiste. Doet een Messi of Ronaldo zoiets dan gaat het de wereld over.

Een Messi of Ronaldo had 'm waarschijnlijk niet eerst laten stuiteren  ;) verder ben ik het volkomen met je eens!

Bankzitter

Mooi dat Tissou het naar zijn zin heeft, kan 'ie mooi uitblinken de komende weken. Best kans dat hij wil het liefst nog een seizoen wil blijven.

Ze gunnen elkaar ook wel wat, vandaar dat het goed is gegaan als de een soms moesten banken en de ander speelde.
Denk dat de sfeer bij N.E.C. of Volendam wel wat anders is op het moment.

Collingwood

Volgens Fox is het al zeker: Tissoudali speelt volgend jaar bij VVV. Benieuwd of hij het daar gaat redden, wisselde hier goede met dramatische wedstrijden af.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Tarik #Tissoudali speelt komend seizoen op huurbasis bij #VVVVenlo. Afgelopen halfjaar kwam hij nog uit voor #Cambuur. Meer op FOXSports.nl

666

Over het algemeen vindt ik hem niet goed, acties veels te lang doordrijven tot hij zich vastloopt. Soms goed maar ik heb mij meer lopen ergeren dan dat hij mij vreugde gaf in zijn spel. (jaja hij maakte af en toe een prima goaltje)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ruubmac

Ik zit meer aan de kant dat ik 'm niet zal missen dan wel zal missen. Anyway, veel plezier bij het informatieloket!

poelie-lwd

Jammer, meer ook niet. Had persoonlijk veel meer van hem verwacht. Zal waarschijnlijk ook beter tot zijn recht komen in een ploeg die veelal op de counter speelt.

:0= NEXT!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

uiteraard zeer goeie zet dus van VVV die dat spel moeten spelen zoals
ie bij Telstar ook deed,

scoorde hier toch 7 x in 18 duels terwijl ie niet eens in vorm was maar
kwam ook mede door het stoplicht beleid.

justremco

Ik vind het persoonlijk wel jammer, omdat ik denk dat hij in een heel seizoen met vertrouwen etc nog beter kan presteren. Wel mooi dat ie naar de eredivisie gaat, want verwacht dat ie daar wat beter tot z'n recht zal komen. Vd Belt moet nu ook aan de bak!!