Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Farshad Noor

Gestart door Bernardo, januari 19, 2017, 10:02:04

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

@SCCambuurLwd: TRANSFER | Middenvelder Farshad Noor (22) komt SC #Cambuur per direct op huurbasis versterken! Welkom en veel succes Farshad! https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/822005717364305921/photo/1

Wat we hier mee moeten. Alsof we nog niet genoeg middenvelders hebben.

Gasgeve

Op huurbasis ook nog eens. Zeer vreemde transfer. Boutzamar kan zijn biezen dus wel gaan pakken.

YellowBlue

Schilder zal het hele seizoen wel CV blijven, Kip is er lang uit, TS ziet het niet genoeg zitten in Boutzamar en Bosz, dus na de huidige basis, Monteiro/Bakker/Van de Streek valt het wel wat mee met; 'we hebben toch genoeg middenvelders'.

Je kunt nu ook Van de Streek weer in de punt zetten.

Bernardo

Citaat van: YellowBlue op januari 19, 2017, 10:07:25

Je kunt nu ook Van de Streek weer in de punt zetten.

Want Noor is een aanvallende middenvelder!? Volgens mij niet hoor.

Galdiano

15 optredens bij Roda dit seizoen, en dan toch laten gaan. Vreemde move.  :?

Desondanks welkom!  |:)

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

ik kan niet veel nieuwsberichten bedenken waar op dit forum niet direct over gezeikt word.
:(
welkom farshad.....doe je stinkende best.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

JeJe

Farshad Noor is een Nederlands voetballer van Afghaanse afkomst die als verdediger en als middenvelder kan spelen.

okkele

ook wel eens prettig om een nieuw gezicht te zien die direct kan spelen ipv 6-7 wedstrijden "ritme" te moeten vinden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Naast de blessure van Kip, het opzeggen van het vertrouwen in Bosz en het herpositioneren van Schilder is het ook zo dat we een type Noor helemaal nog niet hebben binnen deze selectie. Dat wil zeggen, een echte balafpakker met winnaarsmentaliteit. Wat dat betreft kunnen we hem gewoon goed gebruiken denk ik.

Volgens mij loopt zijn contract bij Roda trouwens af na dit seizoen. Misschien een soort Bob Schepers-constructie?

In ieder geval welkom, laat het maar zien!
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Welkom topper.  Geweldige trap

speculeter

Meer dan welkom.
Wat ik me wel afvraag:hij heeft 15 wedstrijden gespeeld bij Roda in e eerste seizoenshelft.
En dan op huurbasis naar een juup club?
Zou er meer spelen?

Collingwood

Wel slechts gemiddeld 43 minuten per gespeelde wedstrijd. Zullen dus ook een behoorlijk aantal invalbeurten bij zitten.

EDIT: Lees her en der op het internet dat we zo breed in de middenvelders zitten, maar dat lijkt me helemaal niet waar.

We hebben wat mij betreft vier die vaste basisspeler kunnen zijn, waarvan één lang geblesseerd is: E. Bakker, Monteiro, Van de Streek en Kip.
Daarnaast nog Boutzamar en D. Bakker die (nog) niet klaar zijn voor het grote werk.
Verder nog Bosz die mag vertrekken en Schilder die het hele seizoen alleen nog maar in de verdediging heeft gespeeld.
Zoveel opties hebben we op het middenveld dus helemaal niet, en al helemaal niet een type Noor.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

. Afgelopen zomer speelde hij nog een testwedstrijd voor Jong SC Cambuur en niet veel later maakte hij de overstap naar Eredivisionist Roda JC, waar hij vorig seizoen tot dertien optredens kwam. In de eerste seizoenshelft kwam hij vijftien keer binnen de lijnen.

vreemd verhaal afgelopen zomer klopt zeker niet of wel?

denk toch dat een goeie spits meer voor ons was geweest.

boutzamar v warven d bakker kunnen wel inpakken en bakker vd streek of Monteiro ook.

suc 6 in ieder geval

Bernardo

Was de zomer daarvoor, zit nu anderhalf jaar bij Roda.

DayDreamer

Zal vast wat aanstaande zijn wat betreft eigen middenvelders, vreemde transfer. Zie liever een goede verdediger en spits komen.