Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

[Ma. 08-04-2013] Dordrecht - SC Cambuur

Gestart door TM, februari 25, 2013, 19:32:22

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

Bakens en Barto in de basis, ivm met ziekte vd laan en blessure hemmen. Heb er wel vertrouwen in morgen, we hebben daar in de winterstop ek een oeffenduel tegen speelt toen gewonnen dus gewoon.met 3punten na hus vrijdagavond al zou het moeilijk worden

Ronnie tng

Ja beetje apart weer, maar het word nu wel gecommuniceerd. Ik vond de keer tegen Sparta nog 10x erger. Duidelijk aangeven dat de verkoop op vrijdag 12:00 sluit om vervolgens gewoon een paar uur eerder te stoppen met de kaartverkoop.

Ruppppert

Citaat van: Lwdscc op februari 28, 2013, 20:36:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 28, 2013, 17:01:55
Vanmiddag besloten om morgen toch af te reizen naar Dordt!

Maar toen bleek de kaartverkoop al om 12 uur te zijn stopgezet..... :|
Hoezo zo vroeg en donderdag? Het is een autocombi! Ze hoeven niet een bus in te huren ofzo toch?
communicatie van de club over de uitwedstrijden moet veel beter en kan ook beter,denk aan communicatie via de website,Twitter  en Facebook,geef bv een status update over de kaart verkoop en de tijden

Kunstgras

Waardeloos dat de kaartverkoop zo vroeg is gestopt. En dat bij een autocombi.

Ik heb begrepen dat morgen 3 man naar Dordt afreizen. Het uitvak is niet eens open... ;(

denistel

ik heb nog nooit anders mee gemaakt dat je op vrijdag middag nog gewoon kaartjes kon halen.

gewoon ff bellen met stadion en vragen naar keimpe of em mailen als je zijn mail hebt.

Bernardo

Lees net op twitter dat Theo Bos is overleden...officieel toch nog trainer Dordt?

Lwdscc

Citaat van: Bernardo op maart 01, 2013, 00:21:19
Lees net op twitter dat Theo Bos is overleden...officieel toch nog trainer Dordt?

Ja twitter staat helaas vol van dit ongelooflijke trieste nieuws...

Zou met niets verbazen als de wedstrijd morgen daarom ook niet door gaat..

Sampdoria

RTV Rijnmond zegt dat het afgelast is.

FC Dordrecht-trainer Theo Bos overleden

Theo Bos is overleden. De trainer van FC Dordrecht en voormalig speler van Vitesse was al geruime tijd ziek. Hij is 47 jaar geworden.

Bij Bos, die sinds het seizoen 2011/2012 als trainer van FC Dordrecht werkte, werd in december 2011 alvleesklierkanker geconstateerd. Bos legde na die diagnose zijn werk tijdelijk neer, maar was vastberaden te vechten tegen de ziekte. Hij liet zich tijdens de behandeling regelmatig op de club zien en bemoeide zich nog intensief met de gang van zaken op de Krommedijk.

Bos bleef hoofdtrainer
In de voorbereiding op het huidige seizoen pakte Bos zijn werk weer op, maar in juli werd duidelijk dat de strijd tegen zijn ziekte niet te combineren was met zijn trainersfunctie. Harry van den Ham volgde Bos op als interim-trainer. Nog steeds bleef Bos op de achtergrond nauw betrokken bij het wel en wee van de club. De leiding van Dordrecht bleef ook benadrukken dat Theo Bos de hoofdtrainer was en bleef.

Opgeven geen optie
'Het is zoals het is, dat is ook een beetje mijn lijfspreuk geworden,' zei Bos in december vorig jaar in een uitgebreid gesprek met RTV Rijnmond. 'Ik kan er niets aan veranderen. Je kunt twee dingen doen: hier aan de keukentafel zitten en wachten tot het mis gaat of genieten van elke dag die ik heb. Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik denk dat dat mij het verst brengt. Ik wil geen slachtoffer zijn. Opgeven is zeker geen optie.'

Heel sneu en natuurlijk terecht als er niet gespeeld wordt. Sportief gezien is het voor Cambuur  natuurlijk wel erg kut zo langzamerhand. Sta je zometeen 4 potjes achter op een aantal ploegen.

Mister Vitesse
Bos kwam als voetballer alleen voor Vitesse uit. In Arnhem was hij vooral bekend als Mister Vitesse. Vorig jaar werd in het Gelredome, de thuishaven van Vitesse, een Theo Bos Tribune geopend. Dat gebeurde in oktober, een dag na Bos' 47ste verjaardag. Ook als trainer werkte Bos voor de Gelderse club. Verder was hij trainer van FC Den Bosch en Polonia Warschau.

De wedstrijd tussen FC Dordrecht en SC Cambuur die voor vanavond op het programma stond, gaat niet door.

okkele

met alle respect voor bos(r.i.p.),het afgelasten komt dordrecht wel goed uit.

FC Dordrecht mist in het duel met de Friese club vleugelspits Moussa Kalisse.

De aanvaller kampt met een hamstringblessure en maakt daarmee samen met Warner Hahn, Rogier Molhoek en Björn Vlasblom de ziekenboeg compleet. In het doel gaat Stef Doedee de geblesseerde Hahn vervangen. De doelman vertrok vorig jaar bij FC Dordrecht. Na een avontuur in Finland zat hij zonder club en is door de blessure van Hahn op amateurbasis teruggehaald naar de Krommedijk.

Maandag verloor FC Dordrecht met 6-1 van sc Telstar. "De groep heeft zelf het voorstel gedaan om bij elkaar te gaan zitten en daarover te praten. Zonder technische staf. Een goed idee. Hopelijk heeft het gewerkt."

In de ploeg van Virgil Breetveld kan Josimar Lima ook niet tegen de Friezen in actie komen. Hij pakte tegen FC Volendam zijn vijfde gele kaart, wat hem een automatische schorsing opleverde van een wedstrijd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

scclwd

Link interview met Theo Bos, afgelopen december (voor degene die het wil zien):

http://nos.nl/video/452242-vitessesupporter-bos-ve/

John Hiatt

Niet meer dan logisch dat de wedstrijd is afgelast. RIP Theo Bos!

denistel

waar lees jij dat het afgelast is dan???

ten eerste R.I.P. THEO BOS

en het zou begrijpelijk zijn dat het duel er uit gaat al was Bos niet meer in dienst bij Dordrecht mede door de ziekte.
dus ik weet niet of de KNVB het er zo snel uit gooit en ook benieuwd
wat er met het duel van Vitesse gebeurd.

ik zou er zeker begrip voor hebben als het er uit gaat.

Chipke

Verschrikkelijk dat hij de strijd heeft verloren. Snap het ook dat ze het duel niet door laten gaan. Maar er is nergens nog iets bevestigd, alleen op RTV Rijnmond staat het. Mocht het niet door gaan dan vind ik dat de duels van Den Bosch en Vitesse er ook uit moeten.

denistel

ja klopt...Vitesse zal er dan ook uit gaan maar het is verder nog nergens bevestigd
op de site van dord staat helemaal nog niks.

maar het blijft een trieste zaak op 47e jarige leeftijd.

denistel