Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

[Ma. 08-04-2013] Dordrecht - SC Cambuur

Gestart door TM, februari 25, 2013, 19:32:22

Vorige topic - Volgende topic

DLSVC

Vitesse speelt met rouwbanden; FC Dordrecht annuleert thuiswedstrijd

Vrijdag, 1 maart 2013 om 09:50

Op de dag dat bekend werd dat 'Mister Vitesse' Theo Bos is overleden aan de gevolgen van alvleesklierkanker spelen de Arnhemmers vrijdagavond thuis tegen FC Utrecht. De spelers van beide ploegen zullen rouwbanden dragen en voor aanvang wordt er een minuut stilte gehouden om Bos te herdenken. Er zal dus wel gewoon worden afgetrapt in de GelreDome.

"Het wordt een rare dag", voorspelde Vitesse-middenvelder Theo Janssen in gesprek met 3FM. "Maar ik denk dat Theo gewild zou hebben dat de wedstrijd gewoon doorgaat." Janssen komt zelf overigens niet in actie, omdat hij geschorst is. "Daar ben ik nu wel blij mee. Ik zou er met mijn gedachten niet bij zijn", gaf de Arnhemmer toe.

Op De Krommedijk zal de bal vrijdagavond niet gaan rollen. Bos was voor het laatst hoofdtrainer bij FC Dordrecht en de eerstedivisionist heeft besloten om de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur van vrijdagavond af te gelassen. Dat heeft Dordrecht-directeur Marco Boogers bekendgemaakt via Twitter.

Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

michello

Zeer begrijpelijk. Bos kwam nog vaak op de club en gaf nog advies ondanks z'n ziekte. Dan de match maar weer op een maandag.

drg

Met alle respect natuurlijk en begrijpelijk, maar waarom kan deze wedstrijd dan niet doorgaan en met rouwbanden gespeeld worden zoals Vitesse?

Het schema was al een totalitaire puinhoop geworden..

Goudvinger

Citaat van: drg op maart 01, 2013, 10:06:47
Met alle respect natuurlijk en begrijpelijk, maar waarom kan deze wedstrijd dan niet doorgaan en met rouwbanden gespeeld worden zoals Vitesse?

Omdat een aanzienlijk deel van hun selectie pas een jaar geleden nog trainde onder Bos, dat lijkt me reden genoeg.

michello

Bos was nog " in dienst" bij Dordrecht. Je kunt verschillende besluiten nemen en Dordt heeft hier voor gekozen.

Het blijft voor ons natuurlijk erg vervelend. Kijk voor de aardigheid maar eens hoeveel wedstrijden we deze maand spelen en daar zal deze alsnog gaan bijkomen. KNVB houdt nergens rekening mee.

Treb

RIP Theo.

Wordt een maandagavond competitie zo, maarja wel begrijpelijk dit.

okkele

Citaat van: scclwd op maart 01, 2013, 08:26:18
Link interview met Theo Bos, afgelopen december (voor degene die het wil zien):

http://nos.nl/video/452242-vitessesupporter-bos-ve/

iedereen moet dit zien,voetbal betekent niks meer dan.
mooie,goede man.
zet je weer met beide benen op de grond.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Verschrikkelijk nieuws, ook volkomen begrijpelijk dat de wedstrijd vanavond niet doorgaat. Op zo'n moment is een potje voetbal ook even niet belangrijk.

RIP Theo Bos

Dokkumer

Citaat van: drg op maart 01, 2013, 10:06:47

Er is al eerder op gereageerd maar ik kan me alleen maar aansluiten bij anderen. Theo was nog in dienst en eigenlijk nog altijd de trainer van de club. De andere trainers waren en zijn alleen maar ad interim.

De competitie is al een puinhoop en daar kan deze wedstrijd ook nog wel bij. Andere zaken zijn in Dordt nu even belangrijker en alle begrip daarvoor.

sccleeuwarden

De voorbeschouwing van deze wedstrijd staat online en in deze video is dus te zien dat er grote verschillen in de groep liggen! Alfons zegt dat diemers nog niet fit is en diemers geeft zelf aan fit te zijn en te hopen dat hij er weer bij zit............................

okkele

wat wil je daarmee insinueren?

en het gaat allang niet meer over de wedstrijd hier.

marrumer

Len Cantello

Citaat van: okkele op maart 01, 2013, 14:23:57
wat wil je daarmee insinueren?
Dat trainer en speler niet hetzelfde zeggen. Dat is geen insinuatie, maar een feit.

Jammer dat we vanavond niet spelen, maar alle begrip voor de reden van afgelasting. RIP Theo.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

okkele

ok,niet insinueren.....
waar wil je op aansturen dan?
de wedstrijd is afgelast en dan toch nog even tussen alle theo bos-teksten iets over arts zeggen.
niet alleen is dat weer goedkoop scoren,het is ook niet gepast.

okkele