Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

FC Oss - SC Cambuur maandag 13 maart

Gestart door Collingwood, maart 05, 2017, 18:34:30

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Dat hij veel in de as opduikt, komt ook door de welbekende 'hotzone'. Daar gebeurt het, dus Hoefdraad moet daar zijn volgens Sipke en Slot.

denistel

Citaat van: Collingwood op maart 17, 2017, 12:16:46
Ik vind dat je inderdaad wat te veel kijkt naar de wedstrijd tegen Oss, dat was een heel uitzonderlijke wedstrijd, dat ben je toch wel met me eens?

Houtkoop door velen verguisd en nu ineens beter dan Hoefdraad? En Gyasi heeft al aardig wat wedstrijden gespeeld hoor, maar 0 goals en 0 assists. Tissoudali is de enige die ik in potentie echt beter vind dan Hoefdraad, maar dat komt er ook nog niet echt uit. Loopt zich minimaal even vaak vast dan Hoefdraad. En ik hoop niet dat we Lilipaly ineens als vleugelspeler gaan zien, want die is toch echt het beste op het middenveld.

De verhalen over het niet meeverdedigen van Hoefdraad vind ik ook zwaar overtrokken. Dat gebeurt bij deze trainers echt niet, dan word je gewoon gewisseld. Het ziet er vast niet zo fanatiek uit als bij Barto en Van de Streek, maar die zijn hier ook uitzonderingen in.

Als teamspeler functioneren vind ik verder ook in moeilijke omstandigheden de bal vast houden zodat teamgenoten de tijd krijgen om bij te sluiten. Daar is Hoefdraad een meester in. En o zo belangrijk, want we hebben geen spitsen die dit kunnen.

dat ben ik zeker met je eens en ik zeg dus dat Lilipaly en houtkoop met de ruimtes die we kregen
meer doen dan hoefdraad zou doen dat probeer ik aan te geven.ik zeg nergens dat ik houtkoop een
betere speler vind dan hoefdraad en ook nergens dat Lilipaly een buiten speler is maar wel
een speler die heel goed om gaat met de ruimte die door oss geboden werden Lilipaly vind
ik ook wel een betere speler dan hoefdraad.
ik de ene wedstrijd heb je meer aan hoefdraad de andere aan houtkoop en zo vind ik ook dat
je met vd streek in de spits je team sterker maakt dan met barto in de spits.
zondag heb je in Volendam een ploeg die ook wel wil voetballen en ik zou zeker
weer goed de ruimtes willen benutten met spelers die daar goed in zijn.

Collingwood

Citaat van: denistel op maart 17, 2017, 13:58:26
dat ben ik zeker met je eens en ik zeg dus dat Lilipaly en houtkoop met de ruimtes die we kregen
meer doen dan hoefdraad zou doen dat probeer ik aan te geven.ik zeg nergens dat ik houtkoop een
betere speler vind dan hoefdraad en ook nergens dat Lilipaly een buiten speler is maar wel
een speler die heel goed om gaat met de ruimte die door oss geboden werden Lilipaly vind
ik ook wel een betere speler dan hoefdraad.
ik de ene wedstrijd heb je meer aan hoefdraad de andere aan houtkoop en zo vind ik ook dat
je met vd streek in de spits je team sterker maakt dan met barto in de spits.
zondag heb je in Volendam een ploeg die ook wel wil voetballen en ik zou zeker
weer goed de ruimtes willen benutten met spelers die daar goed in zijn.

Ok, daar kan ik me best goed in vinden.
Kalmte alleen kan u redden.