Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

FC Oss - SC Cambuur maandag 13 maart

Gestart door Collingwood, maart 05, 2017, 18:34:30

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: PePe op maart 16, 2017, 23:16:49
Hoefdraad komt niet energiek over, misschien moet hij eens vroeg naar bed gaan.
(en uiteraard direct gaan slapen)
Met de handjes boven de dekens. :_schater

Gasgeve

Citaat van: Vlampiep op maart 16, 2017, 21:00:33
Zo heeft ieder zijn mening over Hoefdraad, maar wat mij betreft mag hij de bank warm houden.
Ik zou niet zomaar 14 assists wisselen. En wie moet er dan staan? Gyasi, Houtkoop?

oostside

Citaat van: Vlampiep op maart 16, 2017, 21:00:33
Zo heeft ieder zijn mening over Hoefdraad, maar wat mij betreft mag hij de bank warm houden.

2 zaken pleiten voor mij voor hoefdraad.

1 Z'n assists waar een doelpunt uit valt. Hij durft vaker lopende aanvallers aan te spelen dan veel van zijn collega's en voorgangers die eerder voor het tikkie breed of terug kiezen

2 Hij bindt vaak 2 of 3 verdedigers aan zich zodra hij aan de bal komt en is er dus ruimte bij andere spelers.

Natuurlijk loopt hij zich geregeld vast met zoveel spelers om zich heen en dat is vervelend en het valt negatief op. 1x vastlopen valt vaak meer op dan 4 mooie passes, maar analyseren is meer dan alleen de negatief opvallende zaken noteren :) .

denistel

maandag de 2e helft met wat meer ruimte dan heb je meer aan Lilipaly
en houtkoop dan hoefdraad denk ik,hij houdt het spel soms onnodig op.
hij geeft ook goeie ballen maar meestal staat de aanval ook stil bij hem.
je moet juist de vaart er in houden zoals we de 2e helft wel zagen,oss is
dan wel niet zo,n sterkte tegenstander maar je moet het wel doen.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op maart 17, 2017, 08:41:12
Ik zou niet zomaar 14 assists wisselen. En wie moet er dan staan? Gyasi, Houtkoop?
In ieder geval een speler die snapt dat de snelheid van een aanval belangrijker is dan voor je eigen ego 3 tegenstanders probeert te omspelen.

Vlampiep

Citaat van: oostside op maart 17, 2017, 09:36:15
2 zaken pleiten voor mij voor hoefdraad.

1 Z'n assists waar een doelpunt uit valt. Hij durft vaker lopende aanvallers aan te spelen dan veel van zijn collega's en voorgangers die eerder voor het tikkie breed of terug kiezen

2 Hij bindt vaak 2 of 3 verdedigers aan zich zodra hij aan de bal komt en is er dus ruimte bij andere spelers.

Natuurlijk loopt hij zich geregeld vast met zoveel spelers om zich heen en dat is vervelend en het valt negatief op. 1x vastlopen valt vaak meer op dan 4 mooie passes, maar analyseren is meer dan alleen de negatief opvallende zaken noteren :) .
Wat mij ook opvalt, is dat Hoefdraad geen positieve bijdrage levert in de groep.
Het chagrijn druipt er vaak af en zijn bijdrage aan het drukzetten is daarbij ook nog nul komma nul.
Absoluut geen team player.

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 17, 2017, 10:02:25
maandag de 2e helft met wat meer ruimte dan heb je meer aan Lilipaly
en houtkoop dan hoefdraad denk ik,hij houdt het spel soms onnodig op.
hij geeft ook goeie ballen maar meestal staat de aanval ook stil bij hem.
je moet juist de vaart er in houden zoals we de 2e helft wel zagen,oss is
dan wel niet zo,n sterkte tegenstander maar je moet het wel doen.
Goead verwoord ouwe.
Hopeluk wurd ut sundag un skitterende blauw gele middag in ut Paling dorp.

Collingwood

Citaat van: Vlampiep op maart 17, 2017, 10:31:28
Wat mij ook opvalt, is dat Hoefdraad geen positieve bijdrage levert in de groep.
Het chagrijn druipt er vaak af en zijn bijdrage aan het drukzetten is daarbij ook nog nul komma nul.
Absoluut geen team player.

Ik vind dit allemaal wel zwaar overdreven hoor. Als je je ploeggenoten 14 (met beker erbij 16) keer laat scoren ben je wat mij betreft juist bij uitstek een teamspeler. Laat zijn concurrenten het eerst maar eens beter doen, Gyasi, Houtkoop en Tissoudali spelen echt niet beter en hebben ook nog eens veel minder rendement.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op maart 17, 2017, 10:43:36
Ik vind dit allemaal wel zwaar overdreven hoor. Als je je ploeggenoten 14 (met beker erbij 16) keer laat scoren ben je wat mij betreft juist bij uitstek een teamspeler. Laat zijn concurrenten het eerst maar eens beter doen, Gyasi, Houtkoop en Tissoudali spelen echt niet beter en hebben ook nog eens veel minder rendement.

moielijk te vergelijken want de 3 splers die jij noemt hebben niet zo veel wedstrijden als hem
gespeeld.

en ook hier kijk ik weer naar hoe het team het beste presteerd en voor de dag
komt qua spel,en wat ik hier eerder al tikte met houtkoop en Lilipaly en een
iets doorgeschoven bakker en vd streek in de spits lieten we maandag voor al
de 1e helft mooie en snelle aanvallen zien. iets wat je bij Hoefdraad bijna
nooit ziet omdat hij altijd eerst actie wil maken en door 2 of 3 man heen
wil. hij heeft wel 14 assists maar uit hoeveel pogingen? dus of zijn rendement
hoger is moet je afvragen. als je uit 140 pogingen 14 assists geeft is het 10%
als je uit 20 pogingen 4 assists geeft is het 20%.

Gasgeve

Citaat van: denistel op maart 17, 2017, 11:05:53
moielijk te vergelijken want de 3 splers die jij noemt hebben niet zo veel wedstrijden als hem
gespeeld.

Je kijkt veel te veel naar de wedstrijd tegen Fc Oss. Dan kun je ook het voorbeeld van de wedstrijd tegen AZ  nemen waar Lilipaly en Tissoudali compleet door het ijs zakten en zeer zwak in de duels waren.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op maart 17, 2017, 11:49:26
Je kijkt veel te veel naar de wedstrijd tegen Fc Oss. Dan kun je ook het voorbeeld van de wedstrijd tegen AZ  nemen waar Lilipaly en Tissoudali compleet door het ijs zakten en zeer zwak in de duels waren.
Dat Lilipaly tegen AZ niet kon overtuigen is te verklaren in de gemaakte vlieguren en interland wedstrijd voor Indonesië, maar is een waardevolle speler die al in de korte periode van spelen aanzienlijk meer heeft gescoord dan Hoefdraad over de afgelopen 2 jaar.
Tissoudali zit gewoon in een vorm crises en het is maar afwachten hoe zich dat ontwikkeld.
Hoefdraad kan goed voetballen en heeft geen vorm crises, maar stelt zich in het team op als een vedette. Dat kan als je er iedere wedstrijd minimaal 2 inkletst, maar dat is niet het geval, dus moet hij samen met zijn teamgenoten als ze niet aan de bal zijn druk zetten of mee verdedigen op het middenveld.
Het is gewoon een mentaliteitskwestie

Collingwood

Citaat van: denistel op maart 17, 2017, 11:05:53
gespeeld.

Ik vind dat je inderdaad wat te veel kijkt naar de wedstrijd tegen Oss, dat was een heel uitzonderlijke wedstrijd, dat ben je toch wel met me eens?

Houtkoop door velen verguisd en nu ineens beter dan Hoefdraad? En Gyasi heeft al aardig wat wedstrijden gespeeld hoor, maar 0 goals en 0 assists. Tissoudali is de enige die ik in potentie echt beter vind dan Hoefdraad, maar dat komt er ook nog niet echt uit. Loopt zich minimaal even vaak vast dan Hoefdraad. En ik hoop niet dat we Lilipaly ineens als vleugelspeler gaan zien, want die is toch echt het beste op het middenveld.

De verhalen over het niet meeverdedigen van Hoefdraad vind ik ook zwaar overtrokken. Dat gebeurt bij deze trainers echt niet, dan word je gewoon gewisseld. Het ziet er vast niet zo fanatiek uit als bij Barto en Van de Streek, maar die zijn hier ook uitzonderingen in.

Als teamspeler functioneren vind ik verder ook in moeilijke omstandigheden de bal vast houden zodat teamgenoten de tijd krijgen om bij te sluiten. Daar is Hoefdraad een meester in. En o zo belangrijk, want we hebben geen spitsen die dit kunnen.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Hoefdraad altijd opstellen. Ziet er misschien niet altijd gestroomlijnd uit, en is ook niet de actiefste, maar rendement is hoog en daar gaat het tenslotte om.

sunderland

Ik vind het een eigenwijze luie irritante kwast hoe hij meestal in het veld loopt

sunderland

Daartegen liet hij tegen AZ soms zijn grote kwaliteiten zien . Deed hij dat maar vaker. In de slechte thuiswedstrijden deed hij helemaal niks en het het woordje as goed geleerd