Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs) Donderdag 18 mei, 19.45 uur

Gestart door weestwel, mei 09, 2017, 19:19:36

Vorige topic - Volgende topic

legeips

Citaat van: 058-4life op mei 18, 2017, 21:38:32
Beste trap jonge....

Jeuzus wat is die Mannes een drama...

Die arm omhoog is zeker een teken dat hij de bal zo hoog mogelijk gaat schieten..

Tenenkrommend disse pot..

Bankzitter

Mannes en Tissou erg zwak, maar wees ook blij dat daar geen Bosz en Gourye stonden.

V Deelen heeft het ook lastig als hij veel moet verdedigen trouwens. Steenvoorden/Schilder wel betrouwbaar.

DayDreamer

Wat een drama juh.

Mannes en Peersman  :_schater

Met Mannes is balans totaal weg op middenveld. Dan die domme wissel waardoor je totaal geen druk naar voren hebt.
En wat is dat ineens met al die domme lange ballen. Barto inbrengen is ook niet meer nodig, die brengt helemaal niks meer.

Ik ben bang dat de piek geweest is. Zondag moet er echt uit een ander vaatje getapt worden.

sunderland

Mannes , bakker , Hoefdraad , Tissoudali waren gewoon waardeloos . Zeinstra ook niet goed . V deelen had het heel moeilijk vandaag

legeips

Monteiro zegt je zag me overal ;(

Ik zie nog es die afgekeurde goal, die Zeinstra en de korte hoek ;(

NRG

058-4life

Ach MVV heeft maar 2 potjes thuis verloren hoor ik net... valt het weer mee nog toch?

Collingwood

Prima uitslag, barslechte wedstrijd. Cambuur in tijden niet zo zwak gezien. We trekken het in de tweede helft wel goed over de streep, niet veel kansen meer weggegeven. Maar het moet echt beter, zo gaan we het absoluut niet redden. Gelukkig kunnen we dat ook.

De hier beklaagde Mannes was inderdaad slecht, maar dat geldt voor meer. Zeinstra onzeker, Van Deelen steeds in de problemen, Hoefdraad en Tissoudali niets goed gedaan. Om maar een paar te noemen.

Alleen Schilder bleef weer moeiteloos overeind. Geldt in mindere mate ook voor Monteiro. Peersman deed verdedigend zijn werk, maar hield aan de bal niet over. Bakker idem. Barto en Lilipaly vielen met veel werklust in.

EDIT: Door de wissel Streek vergeten, die deed het ook voldoende. Met die goal erbij zelfs goed. Hopelijk valt de blessure mee.
Kalmte alleen kan u redden.

058-4life

Citaat van: legeips op mei 18, 2017, 21:44:37
Monteiro zegt je zag me overal ;(

Ik zie nog es die afgekeurde goal, die Zeinstra en de korte hoek ;(
Zei hij nu ook dat het een goede wedstrijd was...??

sunderland

sunderland

Schilder en Streek speelden heel goed . Steenvoorden en monteiro ook goed . De rest was onvoldoende al deed Peersman het verdedigend ook een paar x supergoed vooral 1 x in de eerste helft bij die grote kans

Galdiano

Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2017, 21:47:24
Die laatste bal van Mannes  :_schater

Typerend voor zijn wedstrijd. Heeft hij überhaupt 1 bal naar een goede kleur gespeeld?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Zondag moeten we vol aan de bak want mvv zal ook knokken en dat kunnen ze