Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs) Donderdag 18 mei, 19.45 uur

Gestart door weestwel, mei 09, 2017, 19:19:36

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: ChantiSCC op mei 17, 2017, 23:30:47
Hest al even op 't MVV forum seen Galdiano? Se hebbe t over je  :_schater

Die fans daar willen graag iets rechtzetten tegen Roda  :applaus:

Overigens lees ik daar ook dat iemand zegt dat de MVV-fans vol vertrouwen zijn dat ze wel even van Cambuur winnen. Beste Galdiano, mocht je hier nog eens komen lezen, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het vertrouwen hier is zelden zo laag geweest voor mijn gevoel  :dry:

:_schater
Henk, held, bedankt

PePe

De temperatuur gaat vandaag nog dalen, wel beter als je dergelijke prestatie moet leveren.

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 17, 2017, 23:54:52
Die fans daar willen graag iets rechtzetten tegen Roda  :applaus:

Overigens lees ik daar ook dat iemand zegt dat de MVV-fans vol vertrouwen zijn dat ze wel even van Cambuur winnen. Beste Galdiano, mocht je hier nog eens komen lezen, ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar het vertrouwen hier is zelden zo laag geweest voor mijn gevoel  :dry:

:_schater

Haha mooi! Ja had er gezien inderdaad, en hier op CO bevindingen geplaatst.
Ik vind ze aardig positief daar. Veel geven aan dat spelers extra gebrand zijn omdat ze daarna tegen Roda moeten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Wij zijn toch ook gebrand? Of willen we niet naar de Eredivisie? Wat een gelul over wel/niet gebrand zijn om te winnen. Als je je niet op kan laden voor zo'n potje moet je lekker hovenier worden.

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2017, 07:45:08
Haha mooi! Ja had er gezien inderdaad, en hier op CO bevindingen geplaatst.
Ik vind ze aardig positief daar. Veel geven aan dat spelers extra gebrand zijn omdat ze daarna tegen Roda moeten.
Wij ook toch? Anders moet Koen Brack maar even met de selectie videochatten! Kan mooi onderweg :D

DayDreamer

Makkelijk wordt het niet, maar MVV zal er alles aan gaan doen om via een tweeluik met SC Cambuur de finale van de play-offs om promotie te halen. Vanavond starten de Sterrendragers, na een behoorlijk regulier seizoen, met een thuiswedstrijd, waarna in Leeuwarden zondag de return volgt. Favoriet in deze halve finale zijn de Friezen, die indruk maakten met hun recente resultaten.

MVV en Cambuur beleven ten opzichte van elkaar een heel ander seizoen. MVV maakte in de eerste seizoenshelft indruk, waarin het zege na zege boekte en zelfs even koploper was. Cambuur daarentegen stond in het eerste competitiedeel in de middenmoot en klom pas in het slot van de competitie naar boven, daar waar MVV flink zakte. MVV won in de reguliere competitie met 2-1 van Cambuur. In Leeuwarden waren de Friezen in februari met 4-0 echter te sterk. En vooral dat resultaat zorgt ervoor dat de Cambuur-fans verwachten dat MVV slechts een kleine horde is in deze play-offs. De Maastrichtenaren treffen bij het overleven van deze ronde waarschijnlijk in de finale aartsrivaal Roda JC. Vandaar dat alles en iedereen binnen MVV er alles aan gelegen is die finale te bereiken.

MVV mist vanavond de lang geblesseerde Florian Loshaj en Shermar Martina. Ook Nick Kuipers is afwezig. Hij zit een schorsing uit die hij opliep in het laatste competitieduel na een rode kaart. Ander MVV-nieuws: Ron Elsen heeft in de verkiezing van 'trainer van het jaar' verloren van VVV-coach Maurice Steijn. Beiden waren genomineerd voor deze prijs. Wel was er goed nieuws voor MVV-verdediger Steven Pereira, want hij verlengde zijn aflopende contract met één jaar.

Vermoedelijke opstelling MVV tegen Cambuur: Geens, Ciranni, Pereira, Shermaine Martina, Labylle, Ippel, Nys, Schroijen, Nwakali, Pedro en N'Koyi.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ben zenuwachtig. Hoewel alle wedstrijden belangrijk zijn, is deze wedstrijd in mijn ogen cruciaal. Trekken we de flow door of...
Henk, held, bedankt

speculeter

Hier ook zenuwen. ...
Wel lekker dat het weer ergens om gaat.
Maar mijn gevoel is goed.Tegen Ajax twee weer met beide benen op de grond gezet.
Knallen vanavond

sunderland

Mvv heeft nog steeds een prima ploeg met een paar prima spelers, n, koyi en schroyen bijv

058-4life

Kan zomaar eens een makje worden zegt mijn optimistische gevoel vandaag!  |:) GASSS GEVEUHHHH

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2017, 11:50:21
Ben zenuwachtig. Hoewel alle wedstrijden belangrijk zijn, is deze wedstrijd in mijn ogen cruciaal. Trekken we de flow door of...

Eens! Een goed resultaat vanavond kan een domino-effect hebben. Zondag dan thuis afmaken en de donderdag daarop weer in eigen huis met een goed gevoel aantreden tegen Roda (of uit tegen Helmond). Vervolgens nog 'even' afmaken op zondag.

Andersom heeft een slecht resultaat (dikke nederlaag) waarschijnlijk het omgekeerde effect. Inderdaad spannend dus.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

het blijven play offs dus makkelijk ff winnen bestaat niet..daar niet verliezen is
een 1e vereiste en alles wat je meer haalt is mooi mee genomen.
iedereen veel suc 6 vandaag voor degenen die mee gaan respect en maak
er een mooie dag van.

Bankzitter

Als Tissou in topvorm is kan dat het verschil maken. Loopt het stroef, dan knokken voor een goed resultaat in de return.

hobbes

justremco

Opstelling: Zeinstra; V Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Mannes, E. Bakker ©, Monteiro; Hoefdraad, Vd Streek, Tissoudali. #mvvcam