Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Cambuur-Mvv

Gestart door speculeter, mei 18, 2017, 22:24:58

Vorige topic - Volgende topic

AL

Van Deelen was geblesseerd en de wissel begreep ik wel.
Een andere techtsback hadden we ook niet.
Centraal achterin 2x gefaald(overigens wel meer keer).
Voorin waardeloos.

Tanjajeah

Citaat van: AL op mei 21, 2017, 17:28:49
Gewoon terecht uitgeschakeld over 2 wedstrijden.
Beide goals centraal achterin weggegeven,
Bijna niets gecreeerd.

Klopt. Pijnlijk om te constateren, maar de absolute wil om te winnen was bij MVV groter dan bij Cambuur. Zij wonnen meer duels, vochten voor elke bal. Houtkoop had ons nog kunnen redden, maar met alle respect: die mist gewoon het niveau. Ongelofelijk hoe hij die kans verprutste.

wiekie1969

Met alle respect voor Mvv, maar deze uitschakeling hebben we toch volkomen aan onszelf te wijten???? Ontluisterend was het voetbal deze 2 wedstrijden. Dan komt het dus op strijd aan. En hier geven sommige spelers niet thuis.

Collingwood

Donderdag vond ik Cambuur onherkenbaar: Veel mogelijkheden weggeven, er totaal niet bovenop zitten en slecht spelen. De eerste twee punten vond ik vandaag tot de 1-0 (!) beter, al speelden we weer niet goed. Met name voorin kregen we amper wat voor elkaar met Tissoudali als absolute zwakste schakel (Hoefdraad was niet veel beter).

Vreemd genoeg ging het na de goal van Barto helemaal mis, alsof we opeens stijf stonden van de zenuwen. MVV won vrijwel alle duels en kreeg ineens heel wat kansen. De 1-2 is uiteindelijk dan ook niet onverdiend te noemen, al had elke zichzelf respecterende profvoetballer die bal van Houtkoop natuurlijk gewoon móéten maken.

Over twee wedstrijden zat er uiteindelijk niet meer in, en dan wordt je verdiend uitgeschakeld. Volgend seizoen beter, er zit niets anders op.
Kalmte alleen kan u redden.

D.H.Skolten

Cambuur doet het altijd zichzelf aan, dat is het frustrerende altijd. Het is allemaal zo onnodig. Net als bij AZ, schieten ze 2x over, om moe van te worden.

speculeter

De uittocht  van spelers zal nu wel beginnen ben ik bang....

CamLeeuw

Ongelooflijk en triest vanmiddag. Dit was de kans om stappen te kunnen zetten. Aankomend in het nieuwe seizoen zie ik ons niet zo ver meer komen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

michello

Citaat van: speculeter op mei 21, 2017, 17:42:43

Prima toch? Streek en Monteiro mooi verkopen en Bakker gaat logischerwijs ook vertrekken. Vertrouwen in Vd Belt dat er goede spelers voor terugkomen.

D.H.Skolten

Citaat van: michello op mei 21, 2017, 17:49:07
Prima toch? Streek en Monteiro mooi verkopen en Bakker gaat logischerwijs ook vertrekken. Vertrouwen in Vd Belt dat er goede spelers voor terugkomen.
Halleluja dat V/D Belt terug is!

Bernardo

Citaat van: speculeter op mei 21, 2017, 17:42:43

Prima. Spelers die op momenten falen dat het erom gaat hebben we niks aan.

D.H.Skolten

Dit was trouwens ook echt een wedstrijd om met Nienhuis te spelen, Zeinstra kan absoluut niet tegen enige druk!  Ik heb die Zeinstra nooit wat gevonden. Weet je nog die blunder bij De Graafschap, typisch Zeinstra!

punkman

Kan nu alleen maar 1 ding zeggen: gadverdamme, weer een jaar in die kut jupiler league.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op mei 21, 2017, 17:40:02
Met alle respect voor Mvv, maar deze uitschakeling hebben we toch volkomen aan onszelf te wijten???? Ontluisterend was het voetbal deze 2 wedstrijden. Dan komt het dus op strijd aan. En hier geven sommige spelers niet thuis.
Hier geeft je exact aan wat er bij Cambuur aan schorte.

CamLeeuw

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2017, 17:58:42
Hier geeft je exact aan wat er bij Cambuur aan schorte.

Strijd kunnen we leveren dat heb je gezien in dit seizoen, maar als het op dit soort wedstrijden aankomt dan lijkt het wel of de spelers elastiek in hun benen hebben.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Vlampiep

Cambuur speelde angstig onzorgvuldig en een aantal spelers waren niet bereid de strijd aan te gaan.
Dus verlies je van de je zelf.
Jammer maar dat het gebrek aan prof. mentaliteit juist in deze twee wedstrijden bij Tissoudali, Hoefdraad en Lilipaly bloot worden gelegd.
Als je ziet hoe Barto met zijn toch gebrekkige techniek als een van de beste spelers zich weer weer te manifesteren, zegt veel over de boven genoemde spelers.
De misser van Houtkoop die de wedstrijd had kunnen beslissen is te scharen onder gebrek aan Killers mentaliteit, maar daarom is hij ook bankzitter.