Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Nigel Robertha

Gestart door Collingwood, juli 05, 2017, 16:33:56

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op juli 26, 2019, 21:57:49
he kerel dat hebben dkvers tegen jou en mij op voetbalprimeur. :y
hahaha....ben niet anders gewend!...is al 43 jaar oorlog tussen hun en mij ??

Jandehulk

Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2019, 22:52:31
Voor wie wel? Nog even en ik verander in een groot groen monster
?....must niet wille!... :_schater

Bankzitter

Opvallend: opbrengst mag worden geinvesteerd in de selectie. Met nog 1 of 2 versterkingen kunnen we om promotie spelen maar blijven aflossen had ik toch eerder verwacht.

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 27, 2019, 06:24:09
hahaha....ben niet anders gewend!...is al 43 jaar oorlog tussen hun en mij ??
ik help je wel ff Jandehulk....Dordmund :y

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op juli 27, 2019, 20:40:47
ik help je wel ff Jandehulk....Dordmund :y
kiek!!... medestrijders altijd welkom ?

Lukkie

In een Podcast op OF wordt verteld dat Robertha vier ton heeft opgebracht, waarvan een ton naar Feijenoord gaat.
Verder wist iemand te vertellen dat Ype smid het nieuwe kunstgrasveld van Cambuur uit eigen zak heeft betaald.

Dat Erik Bakker graag naar Cambuur wilde, maar de technische staf hem niet goed genoeg vond voor de positie op het middenveld en dat ze Schilder te traag vonden.

Link:

https://www.omropfryslan.nl/nijs/901672-sportcast-it-komt-hielendal-goed-mei-cambuur-echt

V-man

Jammer dat Booy ontkende tegen van Tuinen dat Doke kwam. Onbegrijpelijk dat je op zo'n positie gaat liegen tegen de pers! Er zijn talloze manieren om hier op een geschikte manier mee om te gaan.  :_spank 

Yellow Army

Citaat van: V-man op augustus 13, 2019, 21:29:13
Jammer dat Booy ontkende tegen van Tuinen dat Doke kwam. Onbegrijpelijk dat je op zo'n positie gaat liegen tegen de pers! Er zijn talloze manieren om hier op een geschikte manier mee om te gaan.  :_spank

Tja, had hij ja gezegd dan had hij weer voor zijn beurt gesproken. Had hij niks gezegd dan is hij niet transparant genoeg. Had hij eerlijk geweest om te zeggen dat ze met Doke bezig waren was het weer een flapuit geweest.

Kortom, je kan het nooit goed doen.
Area 58

el haj

Wat een gejank. Ik heb dat gedeelte van die sportcast tandenknarsend aangehoord. Zijn deze 'journalisten' nu daadwerkelijk op hun pik getrapt omdat een technisch manager niet eerlijk is over een aankomende transfer?! Dat hoort bij jullie vak; je boort je eigen bronnen maar aan, doe je onderzoek. Foeke wordt ervoor betaald om transfers voor onze club te verzorgen, niet voor het wijzer maken van de concurrentie. De enige juiste insteek is je mond te houden tot alles in kannen en kruiken is.

Lore

Citaat van: el haj op augustus 13, 2019, 23:30:55
Wat een gejank. Ik heb dat gedeelte van die sportcast tandenknarsend aangehoord. Zijn deze 'journalisten' nu daadwerkelijk op hun pik getrapt omdat een technisch manager niet eerlijk is over een aankomende transfer?! Dat hoort bij jullie vak; je boort je eigen bronnen maar aan, doe je onderzoek. Foeke wordt ervoor betaald om transfers voor onze club te verzorgen, niet voor het wijzer maken van de concurrentie. De enige juiste insteek is je mond te houden tot alles in kannen en kruiken is.

Precies, hier heeft hij zich wel verbetert.

Lore

Citaat van: Lukkie op augustus 13, 2019, 20:02:16
In een Podcast op OF wordt verteld dat Robertha vier ton heeft opgebracht, waarvan een ton naar Feijenoord gaat.
Verder wist iemand te vertellen dat Ype smid het nieuwe kunstgrasveld van Cambuur uit eigen zak heeft betaald.

Dat Erik Bakker graag naar Cambuur wilde, maar de technische staf hem niet goed genoeg vond voor de positie op het middenveld en dat ze Schilder te traag vonden.

Link:

https://www.omropfryslan.nl/nijs/901672-sportcast-it-komt-hielendal-goed-mei-cambuur-echt

Ik vind het bijzonder. Een grote club uit het buitenland haalt een onbekende bankzitter van cambuur en betaalt daar een bedrag voor die hem een van de duurdere spelers van cambuur maakt. Ik ben benieuwd wat het verhaal van de transfer is.

denistel

net gescoord voor DC United staat gewoon basis daar

AL

We hebben voor hem een mooi bedrag ontvangen.
Maar dit was natuurlijk de ideale spits geweest voor ons nu in de eredivisie.
Fantastisch spits.

sunderland

Citaat van: AL op juli 04, 2021, 08:58:06
We hebben voor hem een mooi bedrag ontvangen.
Maar dit was natuurlijk de ideale spits geweest voor ons nu in de eredivisie.
Fantastisch spits.
daar dacht men hier wel anders over. Waren paar die het wel zagen

AL

Citaat van: sunderland op juli 04, 2021, 09:45:09
daar dacht men hier wel anders over. Waren paar die het wel zagen

Ja klopt meesten waren negatief over hem.
Heb hem zelf altijd zien zitten en was/is gewoon een pareltje.