Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Bryan Smeets

Gestart door Dokkumer, juli 25, 2017, 14:28:32

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Eens dus.

sunderland

Citaat van: Collingwood op december 20, 2017, 11:01:28
Echte 6 ben ik het mee eens, heb daar de naam Tom Overtoom van Almere al voor genoemd. Er zullen vast meer opties zijn, maar zo'n type zie ik in ieder geval graag komen in de winter en anders in de zomer.

Overtoom is overigens net terug van een blessure, dus die zou ik pas in de zomer halen om te zien of hij nog hetzelfde niveau als vorig seizoen aantikt.
joey veerman

Agy

Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 11:36:11
joey veerman

Ben ik ook wel van gecharmeerd maar denk niet dat die de overstap naar Cambuur maakt.

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op december 20, 2017, 10:54:54
Komende weken mooi met herstel trainer op explosieviteit trainen.
Wij hadden altijd comentaar op "sjok sjok Mulders"
Maar Smeets slaat alles.

Maar Smeets, mijn zoon van 3 loopt hem er met gemak uit.
Hij heeft inzicht en techniek, maar loop vermogen moet op dit niveau echt omhoog.
'Sjokkie' Smeets speelt al zijn hele leven op dit tempo.

Bankzitter

Nog maar 25 zag ik. Die moet nu in z'n sterkste jaren zitten.

Johan058...

Citaat van: Bankzitter op december 22, 2017, 08:03:41
Nog maar 25 zag ik. Die moet nu in z'n sterkste jaren zitten.
Hij liekt wel 34 :_schater

Drumfather SCC

De ene dag is hij de beste op het veld en moet er een middenveld om hem gebouwd worden en nu weer dit...
Vind het enorm zielig dat een speler van onze club een denigrerende nieuwe Topic titel krijgt omdat er wat zijlijn-professors zijn die het vast 100x beter kunnen  :R
Triest ook dat er dus ook iemand is die de moeite neemt om er Sjokkie tussen te zetten  l8l
Je zou hier maar speler zijn...
Altijd maar een grote muil over respect naar elkaar en op de teentjes getrapt zijn maar spelers bashen mag wel?

Zo, Dat is er uit  :clint

Yellow Army

Citaat van: Drumfather SCC op december 22, 2017, 15:42:55
De ene dag is hij de beste op het veld en moet er een middenveld om hem gebouwd worden en nu weer dit...
Vind het enorm zielig dat een speler van onze club een denigrerende nieuwe Topic titel krijgt omdat er wat zijlijn-professors zijn die het vast 100x beter kunnen  :R
Triest ook dat er dus ook iemand is die de moeite neemt om er Sjokkie tussen te zetten  l8l
Altijd maar een grote muil over respect naar elkaar en op de teentjes getrapt zijn maar spelers bashen mag wel?

Eens! Walgelijk dit
Area 58

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op december 22, 2017, 15:42:55

Ben het wel mee eens. Dan kunnen wij ook de topicnamen voor Barto, Peersman, Kallon, en de rest aanpassen!

Maar ze hebben niet geheel ongelijk over de naam!  :proost

Cambuur Groningen

Citaat van: Lore op december 22, 2017, 16:08:23
Ben het wel mee eens. Dan kunnen wij ook de topicnamen voor Barto, Peersman, Kallon, en de rest aanpassen!

Maar ze hebben niet geheel ongelijk over de naam!  :proost
dat niet, maar om het in de titel te vermelden?

ChantiSCC

Haal dat er ff tussenweg joh wie het ook kan doen! Niet best zulke dingen doe je gewoon niet.. mits fit is hij gewoon een van de beteren. Denk je dat spelers etc. nooit op ons forum kijken?! Leuk man.

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Check morgen wel even. Lukt niet op de telefoon.
Dan bekijk ik ook even bepaalde instellingen om te kijken of de topic titel niet door iedereen veranderd kan worden.

Collingwood

Sportredactie LC
@LC_Sport
Opvallende afwezige bij het trainingskamp van Cambuur in Spanje is Bryan Smeets. "Een vertrek is voor alle partijen het beste", zegt technisch manager Foeke Booy.

Dan zal er wel een nieuwe creatieve middenvelder moeten komen!
Kalmte alleen kan u redden.